przepustnica po 8 tys przebiegu w filtrem K&N

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

przepustnica po 8 tys przebiegu w filtrem K&N

Post autor: KolczyK » wt 17 lut 2009, 20:03

oto efekt pracy filtra K&N, grubo zastanawiam się nad zmianą na papierowy, a zdjęcia pokazują dlaczego..... czyście pożądnie je, i jeszcze pożądniej suszcie i jeszcze pożądniej naoliwiajcie.....bo są z tym jaja jak widac, przed i po czyszczeniu zdjęcia...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » wt 17 lut 2009, 20:49

dokladnie tak dziala przereklamowany K&N , znacznie lepiej filtruje sportowy filtr marki Pipercross przy czym nie ustepuje K&N'owi pod wzgledem duzego przeplywu powietrza

ale ciezko jest kogos namowic i wytlumaczyc jaki jest K&N , reklama robi swoje

przekonalem sie o tym juz jakis czas temu serwisujac motocykle kolegow z zamontowanym sportowym filtrem K&N, jesli tak wygladaja wasze przepustnice i dolot to pomyslcie co dzieje sie w srodku, zuzycie szklanki przepustnicy i zacieranie sie tloka, nie ma co sie dziwic jesli sprzet szybko po wymianie filtra zaczyna kopcic a nawet swieza super sportowa maszyna bierze olej - filtry K&N wymagaja duzej opieki i wbrew pozorom nie sa wcale wieczne jak pospolicie sie przyjelo wsrod uzytkownikow - prawde mowiac stosowanie sportowego filtra znacznie skraca zycie silnika
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » wt 17 lut 2009, 21:04

Dopisze się
Fabiq pisze:stosowanie sportowego filtra znacznie skraca życie silnika
i sportowego użytkowania moto znacznie skraca jego żywot, Kolczyk a nie podejrzałeś czasem jak masz umieszczone lejki ssące
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
rinas
klepacz
klepacz
Posty: 1246
Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa Bródno

Post autor: rinas » wt 17 lut 2009, 21:04

Fabiq to dobrze że wziąłem od Ciebie teraz zwykły :)

A chciałes mi K&N'a wcisnąć, bo jego cene też podałes :P

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » wt 17 lut 2009, 21:25

rinas, ja tylko daje wybor, podalem cene - reszta nalezy do kupujacego, mam jeszcze filtry wim - made in japan - dokladnie takie same jakie sa montowane fabrycznie w nowym motocyklu jednak jeszcze nie mam katalogu i nie wiem ktory do czego jest :/

sama wymiana filtra to na sportowy to nie koniec zabawy, o ile mamy wtryskowca to problemu nie ma ale gazniki moga wymagac sporo zabawy zeby motocykl po wymianie filtra chcial jezdzic
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » śr 18 lut 2009, 01:31

KolczyK pisze:Kolczyk a nie podejrzałeś czasem jak masz umieszczone lejki ssące
_________________
Peter mogę zdjąć airboxa i Ci pomierze te króćce.....jutro sprobuje.....ale Ja poprostu jak zdejmowalem airboxa to parami zdejmowalem i wkladalem tak jak były ;-)
powinny byc takie same w koncu do v teca sa chyba takie same filtry ?
Ostatnio zmieniony śr 18 lut 2009, 01:33 przez KolczyK, łącznie zmieniany 2 razy.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
marlon
klepacz
klepacz
Posty: 633
Rejestracja: wt 08 kwie 2008, 18:19
Imię: mariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: bielsko-biała
Kontakt:

Post autor: marlon » śr 18 lut 2009, 01:31

ale tak panowie czy przy wymianie filtra na sportowy jest jakaś różnica?????kiedyś w Świecie motocykli był artykuł na temat filtrów i mierzyli na hamowni ile daje naprawdę wymiana samego filtra i z tego co pamiętam to nawet 1KM nie doszło mocy w nowej R6 tak,że nie warto raczej.i więcej z tym problemu i kosztów niż pożytku w sumie.

Awatar użytkownika
rommi
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2358
Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
Kontakt:

Post autor: rommi » śr 18 lut 2009, 09:06

marlon pisze:ale tak panowie czy przy wymianie filtra na sportowy jest jakaś różnica?????
oczywiście, ze jest różnica !!!!!
lepsze samopoczucie ;-) i mniej kasy w portfelu, co przekłada sie na osiągi moto bo lżejszy jesteś :lol o pare stówek

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » śr 18 lut 2009, 10:35

Kolczyk jak dałbys rade to będe wdzięczny ja swoja mocno rozbierałem i wszystko do mycia i smarowania i jakos się pomieszało a serwisówka kłuci mi się z logiką
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » śr 18 lut 2009, 16:56

PETER FI ma wszystkie takie same te lejki, potem wrzuce fotkę jednego z przednich garów i tylnych, zrobilem fotke tez po drugiej osi czyli lewy prawy cylinder...mierzylem i cholera wszystkie takie same, suwmiarką poleciałem :grin:
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » śr 18 lut 2009, 19:41

ok dzięki masz u mnie browarek
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » czw 19 lut 2009, 00:10

po Sulejowie to JA już NIC NIE CHCE !!!!! :twisted: :twisted: :twisted: jak do wszystkich podchodziłem z whisky, to mnie częstowlai browarami, wódami i specyfikami kurnasz, ale to w innym temacie, a oto fotki lejków :lol:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » czw 19 lut 2009, 09:47

Fabiq pisze:mam jeszcze filtry wim - made in japan - dokladnie takie same jakie sa montowane fabrycznie w nowym motocyklu jednak jeszcze nie mam katalogu i nie wiem ktory do czego jest :/
te wim są wiskozowe czy papierowe?, pytam z ciekawości bo mi Adam D. z moto topu w Krakowie mówił że jest spora różnica pomiedzy wiskozowym a zwykłym hiflo papierowym np. Wiskozowe są podobno znacznie lepsze i oryginały hondowskie są wiskozowe, regulacje jak robi, robi pod oryginał zawsze i twierdzi że jak się zmieni na papierzaka to jest różnica, Faktycznie materiał jest nieco inny, mam teraz oba w garażu oryginał jest taki bardziej meszkowaty a hiflo wyglada jak dziwny rodzaj tektury.

Awatar użytkownika
Narwany
pisarz
pisarz
Posty: 339
Rejestracja: pt 18 lip 2008, 22:33
Imię: Paweł
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Narwany » czw 19 lut 2009, 17:09

Fabiq pisze:dokladnie tak dziala przereklamowany K&N , znacznie lepiej filtruje sportowy filtr marki Pipercross przy czym nie ustepuje K&N'owi pod wzgledem duzego przeplywu powietrza
ale ciezko jest kogos namowic i wytlumaczyc jaki jest K&N , reklama robi swoje

Tak wracając do tematu, to opłaca się kupować te filtr K&N czy raczej nie :!: :?: Bo jestem dosyć zainteresowany kupnem takiego filtra i zastanawiam się czy warto w to inwestować.
A ten filtr Pipercross jest też taki "długotrwały" jak K&N i jego też się macza w jakiś olejkach :?: :?: :?:
Kto w młodości głupim nie był, Ten na starość nie zmądrzeje !!!

Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » czw 19 lut 2009, 17:25

Macza sie.. w majonezie, po co Ci to chłopie, wymienic filtr na oryginalny co 18 tys to taki duzy klopot ? oryginal hondoski kosztuje teraz niewiele wiecej niz hiflo bo ceny jakis czas temu spadly na oryginalne czesci przynajmniej niektore. Z powyższych postow chyba dosc jasno wynika ze k&n-a kupowac nie warto. A jedno co warto.. to wiadomo zdrowie!

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości