przepustnica po 8 tys przebiegu w filtrem K&N
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
przepustnica po 8 tys przebiegu w filtrem K&N
oto efekt pracy filtra K&N, grubo zastanawiam się nad zmianą na papierowy, a zdjęcia pokazują dlaczego..... czyście pożądnie je, i jeszcze pożądniej suszcie i jeszcze pożądniej naoliwiajcie.....bo są z tym jaja jak widac, przed i po czyszczeniu zdjęcia...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- Fabiq
- klepacz
- Posty: 1371
- Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
dokladnie tak dziala przereklamowany K&N , znacznie lepiej filtruje sportowy filtr marki Pipercross przy czym nie ustepuje K&N'owi pod wzgledem duzego przeplywu powietrza
ale ciezko jest kogos namowic i wytlumaczyc jaki jest K&N , reklama robi swoje
przekonalem sie o tym juz jakis czas temu serwisujac motocykle kolegow z zamontowanym sportowym filtrem K&N, jesli tak wygladaja wasze przepustnice i dolot to pomyslcie co dzieje sie w srodku, zuzycie szklanki przepustnicy i zacieranie sie tloka, nie ma co sie dziwic jesli sprzet szybko po wymianie filtra zaczyna kopcic a nawet swieza super sportowa maszyna bierze olej - filtry K&N wymagaja duzej opieki i wbrew pozorom nie sa wcale wieczne jak pospolicie sie przyjelo wsrod uzytkownikow - prawde mowiac stosowanie sportowego filtra znacznie skraca zycie silnika
ale ciezko jest kogos namowic i wytlumaczyc jaki jest K&N , reklama robi swoje
przekonalem sie o tym juz jakis czas temu serwisujac motocykle kolegow z zamontowanym sportowym filtrem K&N, jesli tak wygladaja wasze przepustnice i dolot to pomyslcie co dzieje sie w srodku, zuzycie szklanki przepustnicy i zacieranie sie tloka, nie ma co sie dziwic jesli sprzet szybko po wymianie filtra zaczyna kopcic a nawet swieza super sportowa maszyna bierze olej - filtry K&N wymagaja duzej opieki i wbrew pozorom nie sa wcale wieczne jak pospolicie sie przyjelo wsrod uzytkownikow - prawde mowiac stosowanie sportowego filtra znacznie skraca zycie silnika
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
- Fabiq
- klepacz
- Posty: 1371
- Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
rinas, ja tylko daje wybor, podalem cene - reszta nalezy do kupujacego, mam jeszcze filtry wim - made in japan - dokladnie takie same jakie sa montowane fabrycznie w nowym motocyklu jednak jeszcze nie mam katalogu i nie wiem ktory do czego jest 
sama wymiana filtra to na sportowy to nie koniec zabawy, o ile mamy wtryskowca to problemu nie ma ale gazniki moga wymagac sporo zabawy zeby motocykl po wymianie filtra chcial jezdzic

sama wymiana filtra to na sportowy to nie koniec zabawy, o ile mamy wtryskowca to problemu nie ma ale gazniki moga wymagac sporo zabawy zeby motocykl po wymianie filtra chcial jezdzic
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
Peter mogę zdjąć airboxa i Ci pomierze te króćce.....jutro sprobuje.....ale Ja poprostu jak zdejmowalem airboxa to parami zdejmowalem i wkladalem tak jak byłyKolczyK pisze:Kolczyk a nie podejrzałeś czasem jak masz umieszczone lejki ssące
_________________

powinny byc takie same w koncu do v teca sa chyba takie same filtry ?
Ostatnio zmieniony śr 18 lut 2009, 01:33 przez KolczyK, łącznie zmieniany 2 razy.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- marlon
- klepacz
- Posty: 633
- Rejestracja: wt 08 kwie 2008, 18:19
- Imię: mariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: bielsko-biała
- Kontakt:
ale tak panowie czy przy wymianie filtra na sportowy jest jakaś różnica?????kiedyś w Świecie motocykli był artykuł na temat filtrów i mierzyli na hamowni ile daje naprawdę wymiana samego filtra i z tego co pamiętam to nawet 1KM nie doszło mocy w nowej R6 tak,że nie warto raczej.i więcej z tym problemu i kosztów niż pożytku w sumie.
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
PETER FI ma wszystkie takie same te lejki, potem wrzuce fotkę jednego z przednich garów i tylnych, zrobilem fotke tez po drugiej osi czyli lewy prawy cylinder...mierzylem i cholera wszystkie takie same, suwmiarką poleciałem 

VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
po Sulejowie to JA już NIC NIE CHCE !!!!!
jak do wszystkich podchodziłem z whisky, to mnie częstowlai browarami, wódami i specyfikami kurnasz, ale to w innym temacie, a oto fotki lejków 




Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- Shoov
- klepacz
- Posty: 813
- Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
te wim są wiskozowe czy papierowe?, pytam z ciekawości bo mi Adam D. z moto topu w Krakowie mówił że jest spora różnica pomiedzy wiskozowym a zwykłym hiflo papierowym np. Wiskozowe są podobno znacznie lepsze i oryginały hondowskie są wiskozowe, regulacje jak robi, robi pod oryginał zawsze i twierdzi że jak się zmieni na papierzaka to jest różnica, Faktycznie materiał jest nieco inny, mam teraz oba w garażu oryginał jest taki bardziej meszkowaty a hiflo wyglada jak dziwny rodzaj tektury.Fabiq pisze:mam jeszcze filtry wim - made in japan - dokladnie takie same jakie sa montowane fabrycznie w nowym motocyklu jednak jeszcze nie mam katalogu i nie wiem ktory do czego jest
- Narwany
- pisarz
- Posty: 339
- Rejestracja: pt 18 lip 2008, 22:33
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Fabiq pisze:dokladnie tak dziala przereklamowany K&N , znacznie lepiej filtruje sportowy filtr marki Pipercross przy czym nie ustepuje K&N'owi pod wzgledem duzego przeplywu powietrza
ale ciezko jest kogos namowic i wytlumaczyc jaki jest K&N , reklama robi swoje
Tak wracając do tematu, to opłaca się kupować te filtr K&N czy raczej nie


A ten filtr Pipercross jest też taki "długotrwały" jak K&N i jego też się macza w jakiś olejkach



Kto w młodości głupim nie był, Ten na starość nie zmądrzeje !!!
- Shoov
- klepacz
- Posty: 813
- Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Macza sie.. w majonezie, po co Ci to chłopie, wymienic filtr na oryginalny co 18 tys to taki duzy klopot ? oryginal hondoski kosztuje teraz niewiele wiecej niz hiflo bo ceny jakis czas temu spadly na oryginalne czesci przynajmniej niektore. Z powyższych postow chyba dosc jasno wynika ze k&n-a kupowac nie warto. A jedno co warto.. to wiadomo zdrowie!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości