Zdjęcia układa napędowego.
- olo
- klepacz
- Posty: 1519
- Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
- Imię: Olek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Re: Zdjęcia układa napędowego.
7tomas7, jeśli kręcąc kołem, łańcuch pomiędzy zębatkami nie faluje góra-dół to oznacza że nie jest nierówno wyciągnięty-też myslę że jeszcze sporo wytrzyma. Widać na fotkach w wielu miejscach rdzawy nalot-koniecznie porządnie go nasmaruj, najlepiej olejem przekładniowym i pilnuj później tego smarowania-zdecydowanie przedłużysz mu żywot 
p.s. jeśli na tyle nie masz wyczucia że tak łatwo przekręcasz gwinty-dobrze się zastanów następnym razem zanim się za coś przy maszynie weźmiesz bo możesz zrobić kuku w jakimś newralgicznym miejscu i będzie niewesoło...

p.s. jeśli na tyle nie masz wyczucia że tak łatwo przekręcasz gwinty-dobrze się zastanów następnym razem zanim się za coś przy maszynie weźmiesz bo możesz zrobić kuku w jakimś newralgicznym miejscu i będzie niewesoło...
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section 

- belkot
- klepacz
- Posty: 749
- Rejestracja: ndz 28 kwie 2013, 16:51
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży
Re: Zdjęcia układa napędowego.
Tak jak koledzy mowia ladnie wyczysc wszystko nafta. Najlepliej zdjac kolo tylne i lancuch z tylnej zebatki tak zeby wisial. Wkladasz go do miski z nafta i ladnie szczoteczka do zebow myjesz. A jak chesz bardzo zloty lancuch to kup spray i go pomaluj
-
- zadomowiony
- Posty: 51
- Rejestracja: sob 20 lip 2013, 20:59
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Zdjęcia układa napędowego.
a nie pomyślałem iż wymalować też można :d Ale to poczekam do zimy i wtedy już sobie zmienię na złoty, aby mieć spokojną głowę.
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Zdjęcia układa napędowego.
Napęd masz jeszcze git. Jak jest równo wyciągnięty to jeździj aż Ci się skończy naciąg.
Co do mycia ja też myłem naftą ale NIE WIEM CZY OD NAFTY powyłaziły mi w kilku miejscach x-ringi w łańcuchu. Używałem też raz smaru do łańcuchów ale dla przemysłu. Z tą naftą to bym uważał, z resztą ktoś już się na forumie też wypowiadał negatywnie o nafcie. Możesz go wymyć olejem przekładniowym i tym samym smarować. Tak samo z malowaniem, farba może Ci zeżreć uszczelnienia.
Ja wiem że jak się coś skręca to śruby mają trzymać ale uwierz, śrubka M6 nie potrzebuje siły kowala.
Tam jest tylko 10 Nm, a to jest bardzo mało. Do tej pory nigdy mi się nic nie odkręciło. Polecam więc kupno klucza dynamometrycznego i zaopatrzenie się w serwisówkę.
No i system automatycznego smarowania to jest akcesorium z innej firmy. Nie było seryjnie VFR z tym patentem.
Co do mycia ja też myłem naftą ale NIE WIEM CZY OD NAFTY powyłaziły mi w kilku miejscach x-ringi w łańcuchu. Używałem też raz smaru do łańcuchów ale dla przemysłu. Z tą naftą to bym uważał, z resztą ktoś już się na forumie też wypowiadał negatywnie o nafcie. Możesz go wymyć olejem przekładniowym i tym samym smarować. Tak samo z malowaniem, farba może Ci zeżreć uszczelnienia.
Ja wiem że jak się coś skręca to śruby mają trzymać ale uwierz, śrubka M6 nie potrzebuje siły kowala.

No i system automatycznego smarowania to jest akcesorium z innej firmy. Nie było seryjnie VFR z tym patentem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości