

Przejechałem już z 25k km na Vtecu i nic takiego nigdy nie miałemHigga pisze:Nigdy nie mialem szarpniecia, jak mocno odkrecasz manetke i plynnie to takie cos nie wystepuje, nie wie o czym Wy gadacie
Wyraźne szarpanie przy 2-3k obrotów
i dół przy 5k obrotów
Dokładnie jak globe11 pisze, niema żadnych szarpnięć, znaczy się jest delikatne przy załączeniu się V-teca ale tylko jeśli robisz to niezdecydowanie czym delikatniej przyśpieszasz tym mocniej szarpiesz, ale jeśli zdecydowanie ciągniesz to nie powinno to być wyczuwalne, no może po dźwięku, ale to akurat jest przyjemny momentglobe11 pisze:żadnego szarpania przy 2-3k obrotów... przyśpiesza płynnie, że nie jednemu litrowi tyłek zlałem...start od zera na prostej mocniejsze maszyny "dochodziły" mnie przy prędkościach powyżej 180km/h a często dopiero ponad 200...
jedyne co mnie wkurza to jazda na 6-ce w okolicach 165km/h bo Vtec przy 6800obr/min się włącza i jazda autostradą jest męcząca...faktycznie szarpie.
W korku i w trakcie manewrów też kręcisz 7k obrotów?Wojtek86 pisze:No proszę Cię. Mój od 1,2k obr bez szarpnięć rozwija moc (7 - zmiana i dalej). Jak ktoś lubi stale jeździć przy 2k obr, to może jakiś czoperek?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości