lekkie i sportowe - tylko co?

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Awatar użytkownika
Groszek
klepacz
klepacz
Posty: 618
Rejestracja: pt 30 cze 2006, 23:43
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wawa / V-Boyen
Kontakt:

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

Post autor: Groszek » pn 13 cze 2011, 23:36

A ja bym zadał dwa zasadnicze pytania:
Ile chcesz przeznaczyć kasy na zakup motocykla? I ile będziesz potem w stanie przeznaczać kasy na jego utrzymanie?
Wtedy można coś radzić.
A, i napisałbyś o jaki tor Ci chodzi :!: Szosowy czy cross'owy!?

Awatar użytkownika
Łysolek
Shrek
Shrek
Posty: 1261
Rejestracja: sob 04 lip 2009, 08:45
Imię: Adam
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Marki

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

Post autor: Łysolek » wt 14 cze 2011, 08:05

Groszek pisze:A ja bym zadał dwa zasadnicze pytania:
Ile chcesz przeznaczyć kasy na zakup motocykla? I ile będziesz potem w stanie przeznaczać kasy na jego utrzymanie?
Wtedy można coś radzić.
A, i napisałbyś o jaki tor Ci chodzi :!: Szosowy czy cross'owy!?
:shock: diablique to Dziewucha Kolego , a chodzi o tor szosowy typu Lublin

Awatar użytkownika
Groszek
klepacz
klepacz
Posty: 618
Rejestracja: pt 30 cze 2006, 23:43
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wawa / V-Boyen
Kontakt:

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

Post autor: Groszek » wt 14 cze 2011, 09:24

Oj, przepraszam za nieuwagę.
Sprawa kosztów nadal jest jednak istotna. Na tor możesz kupić motocykl za 6 i za 26 tysięcy zł.

Jazda po torze to częstsza zmiana opon (drogich), dużo częstsza wymiana oleju (jezeli chcesz dbać o sprzęt), szybsze zużycie klocków hamulcowych, zestawu napędowego, nie mówiąc o możliwej glebie - co na torze jest przecież normalnościa.
Można kupić SRADA za 5tyś zł (lub jakąś F3) i 5 tyś wydać na przygotowanie go na tor, a można kupić RR za 16 i nie mieć później na opony.
Tylko też kwestia ile razy będziesz w ciagu roku w stanie pojeździc po torze. Bo jeżeli bedzie to kilka razy, to może jednak lepiej bedzie przeznaczyc obecnie posiadany motocykl z możliwością wykorzystania na ten cel (nie żałować go), i ewentualne usprawnienie go, niż zakup specjalnie drugiej maszyny.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
diablique
klepacz
klepacz
Posty: 530
Rejestracja: wt 12 sty 2010, 23:03
Imię: Ann
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

Post autor: diablique » wt 14 cze 2011, 10:03

daro1980 pisze:pożycz RR ...masz od kogo przecież ... sprawdzisz czy będzie ok i jazda ;)
wiesz, że nawet raz nie dał się przejechać :/
a mówisz pożycz na tor....
Groszek pisze:Jazda po torze to częstsza zmiana opon (drogich), dużo częstsza wymiana oleju (jezeli chcesz dbać o sprzęt), szybsze zużycie klocków hamulcowych, zestawu napędowego, nie mówiąc o możliwej glebie - co na torze jest przecież normalnościa.
Można kupić SRADA za 5tyś zł (lub jakąś F3) i 5 tyś wydać na przygotowanie go na tor, a można kupić RR za 16 i nie mieć później na opony.
Tylko też kwestia ile razy będziesz w ciagu roku w stanie pojeździc po torze. Bo jeżeli bedzie to kilka razy, to może jednak lepiej bedzie przeznaczyc obecnie posiadany motocykl z możliwością wykorzystania na ten cel (nie żałować go), i ewentualne usprawnienie go, niż zakup specjalnie drugiej maszyny.
Pozdrawiam
druga maszyna nie ma być totalnie profesjonalnym sprzetem bo nie te umiejetnosci...
ma być sprawna technicznie a nie wygladac wizualnie, budzet nie jest jakiś tam mocno ograniczony ale wiadomo ze im drozsze moto kupie tym wiekszy bede miec stres jak wyloze a nie o to chodzi... drugi motocykl wlasnie ma mi tego oszczedzic...

rozpoczynam poszukiwania 600, żeby lepiej zbudowana połowa tez mogła posadzic tyłek

daro1980
pisarz
pisarz
Posty: 203
Rejestracja: wt 09 mar 2010, 10:33
Imię: Dariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ostrow Wlkp
Kontakt:

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

Post autor: daro1980 » wt 14 cze 2011, 16:10

no to szukaj F3 albo F4 w zależności od budżetu ....
DragStar 650-> CBR600RR-> VFR800FI->XL1000V-> TE 510 SM -> WR250F ->R1150R

Awatar użytkownika
benito
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2333
Rejestracja: śr 28 mar 2007, 12:10
Imię: Jarek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

Post autor: benito » wt 14 cze 2011, 18:19

Kup od Hammera...serio
Honda VFR800 - RC46 - `98
Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

Post autor: PETER » wt 14 cze 2011, 21:07

Beni dobrze radzi a moto pojeździło po lublinie i po Radomiu i dawało sobie świetnie rade a jakby co to i dobrze ochronione na wypadek gleby -gmole :biggrin
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2508
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

Post autor: kiki » wt 14 cze 2011, 21:40

Anno celuj może w tak jak ktos mówił w SV 650, dosyc tanie, silnik V, lekkie i zwinne moto, dasz +3 na tył i -1 na przód w zębatkach i na taki tor jak lublin spokojnie starczy :D . Z biegiem czasu będziesz mogła zmienić na coś mocniejszego :)

Awatar użytkownika
diablique
klepacz
klepacz
Posty: 530
Rejestracja: wt 12 sty 2010, 23:03
Imię: Ann
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

Post autor: diablique » śr 15 cze 2011, 10:26

benitto pisze:Kup od Hammera...serio
porozmawiamy sobie... ;)
PETER pisze:Beni dobrze radzi a moto pojeździło po lublinie i po Radomiu i dawało sobie świetnie rade a jakby co to i dobrze ochronione na wypadek gleby -gmole :biggrin
wiesz tu mogła byc kwestia prowadzacego a nie moto ;) (ale wazelina poleciałam)
a tak serio to mi by pewnie i 250 stykneło ale dla Ł to bedzie za mało...

roznica wagi między f3 a RR jest ale przy moich obecnych umiejetnosciach mysle ze przelozenia zadnego nie bedzie to mialo, bo narazie technika technika i technika,
a i waga Franka mi nie przeszkadzala wiec co dopiero lzejszej od niego f3 ;)

i jeszcze trzeba znalezc jakiegos guru co bedzie bledy wytykal :student

Awatar użytkownika
Hubu
klepacz
klepacz
Posty: 847
Rejestracja: pt 06 mar 2009, 10:29
Imię: Hubert
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Legionowo

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

Post autor: Hubu » śr 15 cze 2011, 10:37

diablique pisze: i jeszcze trzeba znalezc jakiegos guru co bedzie bledy wytykal :student
dobra ja jestem guru :meditate
sam nie potrafię jeździć ale teorię mam do wszyskiego opanowaną na 110%
jestem złośliwy, uszczypliwy...nadam się !!

Awatar użytkownika
MC_Hammer
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2124
Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
Imię: Maciej
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

Post autor: MC_Hammer » śr 15 cze 2011, 10:55

O coś o mnie, a raczej o smutnym oplu :biggrin

Fakt jest taki, że moto daje radę, jak wcześniej napisałem mnóstwo fanu przy tym, moto ma klatkę założoną więc psycha pozwala na więcej :twisted:
PETER pisze:moto pojeździło po lublinie i po Radomiu i dawało sobie świetnie rade a jakby co to i dobrze ochronione na wypadek gleby -gmole
To nie wazelina tylko fakty, mogę udowodnić 8)
Dobre czasy na radomiu, pościerane rękawiczki i to nie jest błąd w pisowni (bez gleby) :biggrin

Fred
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2605
Rejestracja: ndz 08 kwie 2007, 20:48
Imię: .
Płeć: Mężczyzna

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

Post autor: Fred » sob 18 cze 2011, 10:42

Też polecam SV 650. Kupowaliśmy niedawno dla kumpla, pojeździłem trochę i super sprzęcik. Lekki - 170kg, kopa ma od samego dołu praktycznie więc np na takim torze w Lublinie będzie idealny.

Testowałem tego SV na winklach w Ojcowie i bajka :biggrin

Awatar użytkownika
slimak
klepacz
klepacz
Posty: 1135
Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

Post autor: slimak » sob 18 cze 2011, 10:48

CBR F3 wydaje mi się że bedzie to lepszy wybór niz sv
ZKL

Awatar użytkownika
PozytywnieZakreconyWariat
pisarz
pisarz
Posty: 349
Rejestracja: pt 18 gru 2009, 13:53
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa Jelonki
Kontakt:

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

Post autor: PozytywnieZakreconyWariat » sob 18 cze 2011, 11:04

Pierwsze SV(do 2002roku) miały problem z gubieniem iskry na przednim garnku(forum SV) w deszczu.
Ludzie musieli robić"zasłonkę"z plastiku która chroniła przed wodą.Fakt ze motocykl lekki ma moc od samego dołu(w koncu V2).Na tory kartingowe powinien być dobrym sprzętem,ze względu na charakterystykę silnika.Cena zakupu podobna do F3(chyba ze mówimy o nowszej SVce,wtedy cenowo równać raczej do F4-F4i-F4i Sport).
Z drugiej strony można pokusić się o kupienie jakiejś torówki (GSXR,R6 itd) zamiast F3?

Ja bym zdecydował się na SV(ale jeździłem tylko na roczniku 2004),dlatego moja opinia jest taka.
Wydaje mi się ze w F3 na takie tory trzeba kombinować z zębatkami żeby osiągi były porównywalne :roll:

P.S
Ja z tych dwóch i tak wybrał bym Supermoto :D
"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Awatar użytkownika
slimak
klepacz
klepacz
Posty: 1135
Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

Post autor: slimak » sob 18 cze 2011, 11:10

ale w sv lubi panewk sie obracać
ZKL

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości