Co to znaczy poza zakres? Jak ten zakres można określić?A'rtino pisze:Jeśli wychodzi po za zakres należy go podciągnąć bez względu na kilometry.
Przegląd moto
- msciwuj
- teksciarz
- Posty: 130
- Rejestracja: pn 24 maja 2010, 14:29
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław, czasem Kraków
Mnie podobnie mówili mechaniki że do 4cm luzu góra-dół, tak jak powżej - w połowie między zębatkami. Zresztą przy trochę większym luzie zacznie się obijać o wahacz - a przynajmniej będzie miał możliwośćA'rtino pisze:Podaje serwisówka. Powinno też pisać na osłonie łańcucha ale tu nie jestem pewien bo w moim moto mam pozdzierane naklejki. Standard to przedział 25 - 35 mm w środku odległości między zębatkami.

- brutoos
- pisarz
- Posty: 294
- Rejestracja: pn 23 lut 2009, 13:40
- Imię: Jacek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Płyn hamulcowy najlepiej co sezon, chyba że masz RBF motula, to wtedy nawet 2x na sezon, bo mocno wodę ciągnie.
- olej z filtrem wiadomo co 12 koła lub mniej, najlepiej syntezę. Jak mocno dajesz to co 8-10. Jak mocno i często się kładziesz, to górna kreska z małym naddatkiem.
- olej w lagach - max 2 lata a nie do oporu. Ten olej też mocno pracuje i czasem niezły ściek w lagach siedzi.
- synchronizacji wtrysków przyznam nigdy nie robiłem, skuszę sie może niebawem
- łożysko główki jak jest luz (ciągnąc za lagi z moto na centralce) albo jak chrupie lub chodzi opornie
- luz zaworowy zgodnie z serwisówką co 24 k
- co jakiś rok-półtora dobrze jest przesmarować ośkę wachacza
Jakieś mity o poważnych przeglądach przy jakichś równych przebiegach to można wsadzić między bajki. Te same co 10 letnie motury z licznikami po 20-30 tyś km.
ASO by najchętniej wymieniało Ci łańcuchy rozrządu co 6000 km.
Jak Ci licznik strzeli 100 tyś to ASO by najchętniej cały silnik wymieniło.
- olej z filtrem wiadomo co 12 koła lub mniej, najlepiej syntezę. Jak mocno dajesz to co 8-10. Jak mocno i często się kładziesz, to górna kreska z małym naddatkiem.
- olej w lagach - max 2 lata a nie do oporu. Ten olej też mocno pracuje i czasem niezły ściek w lagach siedzi.
- synchronizacji wtrysków przyznam nigdy nie robiłem, skuszę sie może niebawem
- łożysko główki jak jest luz (ciągnąc za lagi z moto na centralce) albo jak chrupie lub chodzi opornie
- luz zaworowy zgodnie z serwisówką co 24 k
- co jakiś rok-półtora dobrze jest przesmarować ośkę wachacza
Jakieś mity o poważnych przeglądach przy jakichś równych przebiegach to można wsadzić między bajki. Te same co 10 letnie motury z licznikami po 20-30 tyś km.
ASO by najchętniej wymieniało Ci łańcuchy rozrządu co 6000 km.
Jak Ci licznik strzeli 100 tyś to ASO by najchętniej cały silnik wymieniło.
- marcinskc
- pisarz
- Posty: 244
- Rejestracja: pn 19 paź 2009, 18:16
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Skierniewice
- Kontakt:
Dzieki o to mi chodzilo, konkret odpowiedz!!brutoos pisze:- Płyn hamulcowy najlepiej co sezon, chyba że masz RBF motula, to wtedy nawet 2x na sezon, bo mocno wodę ciągnie.
- olej z filtrem wiadomo co 12 koła lub mniej, najlepiej syntezę. Jak mocno dajesz to co 8-10. Jak mocno i często się kładziesz, to górna kreska z małym naddatkiem.
- olej w lagach - max 2 lata a nie do oporu. Ten olej też mocno pracuje i czasem niezły ściek w lagach siedzi.
- synchronizacji wtrysków przyznam nigdy nie robiłem, skuszę sie może niebawem
- łożysko główki jak jest luz (ciągnąc za lagi z moto na centralce) albo jak chrupie lub chodzi opornie
- luz zaworowy zgodnie z serwisówką co 24 k
- co jakiś rok-półtora dobrze jest przesmarować ośkę wachacza
Jakieś mity o poważnych przeglądach przy jakichś równych przebiegach to można wsadzić między bajki. Te same co 10 letnie motury z licznikami po 20-30 tyś km.
ASO by najchętniej wymieniało Ci łańcuchy rozrządu co 6000 km.
Jak Ci licznik strzeli 100 tyś to ASO by najchętniej cały silnik wymieniło.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości