Przegląd moto

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Awatar użytkownika
marcinskc
pisarz
pisarz
Posty: 244
Rejestracja: pn 19 paź 2009, 18:16
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: marcinskc » wt 17 sie 2010, 21:42

A'rtino pisze:Jeśli wychodzi po za zakres należy go podciągnąć bez względu na kilometry.
Co to znaczy poza zakres? Jak ten zakres można określić?

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2424
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Arnold » wt 17 sie 2010, 21:58

W 800 FI jest to 20 - 30 mm. Pewnie w V-Tecu tez taki będzie.


Obrazek
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
msciwuj
teksciarz
teksciarz
Posty: 130
Rejestracja: pn 24 maja 2010, 14:29
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław, czasem Kraków

Post autor: msciwuj » wt 17 sie 2010, 22:10

A'rtino pisze:Podaje serwisówka. Powinno też pisać na osłonie łańcucha ale tu nie jestem pewien bo w moim moto mam pozdzierane naklejki. Standard to przedział 25 - 35 mm w środku odległości między zębatkami.
Mnie podobnie mówili mechaniki że do 4cm luzu góra-dół, tak jak powżej - w połowie między zębatkami. Zresztą przy trochę większym luzie zacznie się obijać o wahacz - a przynajmniej będzie miał możliwość ;) (przynajmniej w RC36II). Swoją drogą mój DID ZVM2 już pasowałoby naciągnąć, po jakiś 5-6 tys. km (z pamięci piszę). Jakoś mnie to nie nastraja pozytywnie co do czasu jego życia, ale mam nadzieję, że przewrażliwiony jestem.

Awatar użytkownika
brutoos
pisarz
pisarz
Posty: 294
Rejestracja: pn 23 lut 2009, 13:40
Imię: Jacek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brutoos » śr 18 sie 2010, 15:46

- Płyn hamulcowy najlepiej co sezon, chyba że masz RBF motula, to wtedy nawet 2x na sezon, bo mocno wodę ciągnie.

- olej z filtrem wiadomo co 12 koła lub mniej, najlepiej syntezę. Jak mocno dajesz to co 8-10. Jak mocno i często się kładziesz, to górna kreska z małym naddatkiem.

- olej w lagach - max 2 lata a nie do oporu. Ten olej też mocno pracuje i czasem niezły ściek w lagach siedzi.

- synchronizacji wtrysków przyznam nigdy nie robiłem, skuszę sie może niebawem

- łożysko główki jak jest luz (ciągnąc za lagi z moto na centralce) albo jak chrupie lub chodzi opornie

- luz zaworowy zgodnie z serwisówką co 24 k

- co jakiś rok-półtora dobrze jest przesmarować ośkę wachacza

Jakieś mity o poważnych przeglądach przy jakichś równych przebiegach to można wsadzić między bajki. Te same co 10 letnie motury z licznikami po 20-30 tyś km.

ASO by najchętniej wymieniało Ci łańcuchy rozrządu co 6000 km.

Jak Ci licznik strzeli 100 tyś to ASO by najchętniej cały silnik wymieniło.

Awatar użytkownika
marcinskc
pisarz
pisarz
Posty: 244
Rejestracja: pn 19 paź 2009, 18:16
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: marcinskc » śr 18 sie 2010, 22:29

brutoos pisze:- Płyn hamulcowy najlepiej co sezon, chyba że masz RBF motula, to wtedy nawet 2x na sezon, bo mocno wodę ciągnie.

- olej z filtrem wiadomo co 12 koła lub mniej, najlepiej syntezę. Jak mocno dajesz to co 8-10. Jak mocno i często się kładziesz, to górna kreska z małym naddatkiem.

- olej w lagach - max 2 lata a nie do oporu. Ten olej też mocno pracuje i czasem niezły ściek w lagach siedzi.

- synchronizacji wtrysków przyznam nigdy nie robiłem, skuszę sie może niebawem

- łożysko główki jak jest luz (ciągnąc za lagi z moto na centralce) albo jak chrupie lub chodzi opornie

- luz zaworowy zgodnie z serwisówką co 24 k

- co jakiś rok-półtora dobrze jest przesmarować ośkę wachacza

Jakieś mity o poważnych przeglądach przy jakichś równych przebiegach to można wsadzić między bajki. Te same co 10 letnie motury z licznikami po 20-30 tyś km.

ASO by najchętniej wymieniało Ci łańcuchy rozrządu co 6000 km.

Jak Ci licznik strzeli 100 tyś to ASO by najchętniej cały silnik wymieniło.
Dzieki o to mi chodzilo, konkret odpowiedz!!

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Damo 88 » czw 19 sie 2010, 03:46

I filtr paliwa nie zaszkodzi .
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .

Awatar użytkownika
brutoos
pisarz
pisarz
Posty: 294
Rejestracja: pn 23 lut 2009, 13:40
Imię: Jacek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brutoos » czw 19 sie 2010, 06:57

Damo 88 pisze:I filtr paliwa nie zaszkodzi .
Pompę chcesz wypruć z baku i rozłożyć? Filtr jest zintegrowany.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości