Iskra ginie gdy silnik się zagrzeje
- figaro
- ostry klepacz
- Posty: 2639
- Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
- Imię: Tomasz
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
Zwróć uwagę na schemat elektryczny na str. 19. Zastanawia mnie połączenie termostatu z systemem zapłonowym. Czy w przypadku uszkodzenia termostatu i pozostawienia tylko małego /sam silnik/ obiegu chłodzenia czujnik nie wysyła sygnału do układu zapłonowego, aby ten odciął iskrę i zapobiegł przegrzaniu się silnika /w efekcie czego nastąpiłoby zatarcie/.
Pytanie:
1. kiedy /czy kiedykolwiek/ wymieniałeś płyn chłodniczy?;
2. czy kiedykolwiek sprawdzałeś stan termostatu?
3. czy po nagrzaniu się silnika i zaniku iskry chłodnica, przewody wodne i silnik mają zbliżona temperaturę?

Pytanie:
1. kiedy /czy kiedykolwiek/ wymieniałeś płyn chłodniczy?;
2. czy kiedykolwiek sprawdzałeś stan termostatu?
3. czy po nagrzaniu się silnika i zaniku iskry chłodnica, przewody wodne i silnik mają zbliżona temperaturę?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
1.Płyn był zmieniany na początku tamtego sezonu,w tym roku tylko dolałem troche.figaro pisze:Zwróć uwagę na schemat elektryczny na str. 19. Zastanawia mnie połączenie termostatu z systemem zapłonowym. Czy w przypadku uszkodzenia termostatu i pozostawienia tylko małego /sam silnik/ obiegu chłodzenia czujnik nie wysyła sygnału do układu zapłonowego, aby ten odciął iskrę i zapobiegł przegrzaniu się silnika /w efekcie czego nastąpiłoby zatarcie/.![]()
Pytanie:
1. kiedy /czy kiedykolwiek/ wymieniałeś płyn chłodniczy?;
2. czy kiedykolwiek sprawdzałeś stan termostatu?
3. czy po nagrzaniu się silnika i zaniku iskry chłodnica, przewody wodne i silnik mają zbliżona temperaturę?
2. termostatu nie sprawdzałem ponieważ nigdy nie miałem problemów z temperaturą.
3.nie sprawdzałem temepratury.
A jaki powinien być ten opór impulsatora.
A z innej beczki,jaki program jest potrzebny do otworzenia serwisówki bo ściągnołem i nie mogę otworzyć jej,normalnie mam pecha ostatni do wszystkiego

Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Ignition Pulse Generator resistance (w 20 stopniach C) - 200 - 400 Omów
Czyli wychodzi na to że impulsator jest ok
,czyli kierujemy się w stronę termostatu i Twojej sugesti co by miało sens poniewarz moto dochodzi do pewnej temperatury i gasnie.Jutro sprawdzam termostat.
Czyli wychodzi na to że impulsator jest ok

Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Dzieki,program ściągnięty i i serwisówka już jest.Pozostał problem ginącej iskry
.
A w serwisówce na stronie 259 o ile sie nie myle jest sposób na sprawdzenie modułu zapłonowego,znaczy jak pomierzyc jego opór,trzeba to sprawdzić.

A w serwisówce na stronie 259 o ile sie nie myle jest sposób na sprawdzenie modułu zapłonowego,znaczy jak pomierzyc jego opór,trzeba to sprawdzić.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- figaro
- ostry klepacz
- Posty: 2639
- Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
- Imię: Tomasz
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
Oczywiście możesz /powinieneś/ sprawdzic i moduł. Obstawiam, że wszystkie parametry będą w normie.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Nie mogę dojść co jest mojej niuni
muszę ją zawieżć do znajomego,może on coś poradzi.
[ Dodano: 2010-05-01, 18:50 ]
Prawdopodobnie na 99,99% popsuty mam moduł
[ Dodano: 2010-05-09, 11:39 ]
Niunia już działa
,przyczyna był moduł zapłonowy,prawdopodobnie padł po zimie gdyż motocykl stał w nieogrzewanym garażu ale teraz juz jest wsio ok i niech tak zostanie,odpukac w niemalowane.
[ Dodano: 2010-05-10, 18:05 ]
Niunia już działa
,przyczyna był moduł zapłonowy,prawdopodobnie padł po zimie gdyż motocykl stał w nieogrzewanym garażu ale teraz juz jest wsio ok i niech tak zostanie,odpukac w niemalowane.

[ Dodano: 2010-05-01, 18:50 ]
Prawdopodobnie na 99,99% popsuty mam moduł

[ Dodano: 2010-05-09, 11:39 ]
Niunia już działa





[ Dodano: 2010-05-10, 18:05 ]
Niunia już działa





Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości