VFR 1200
- bialy-murzyn
- klepacz
- Posty: 609
- Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- michał RC 46
- pisarz
- Posty: 498
- Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
- Imię: Michał
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
Ja jeszcze wtrącę słowo na temat wagi 267 kg to w porównaniu z dobrą zwrotnością i dobrymi heblami nie jest dużo.Taka np CBR 1000 ważyła podobnie a nikt raczej nie narzekał ze mu przeszkadza taka masa tak samo ZZR 1100 ważył jeszcze więcej a prowadził się bardzo lekko oczywiście jak na litra w tamtych czasach..
Czerwone najszybsze !
- Pepe VFR
- klepacz
- Posty: 944
- Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 12:05
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
dla mnie wszystko supe r ale ta waga mnie powaliła od takiego Hi-techa spodziewałem się zdecydowanie mniej no cóż poszli w turystyke jak dla mnie to w tym segmeńcie zmiażdzą konkurencje
ale porównując do mojej sztuki 100 kg różnicy porażka
ale porównując do mojej sztuki 100 kg różnicy porażka

Wypalony papieros skraca życie Srednio o 1min
Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!
Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!
- figaro
- ostry klepacz
- Posty: 2639
- Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
- Imię: Tomasz
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
Jak na moto o zacięciu turystycznym, to kuferki jakieś lichutkie.
Para skarpet, chusteczki higieniczne, paczka tamponów /podpaski ze względu na olbrzymie rozmiary odpadają/ i... koniec.
Poza tym... zobaczymy w salonie, dosiądziemy, pojedziemy, ocenimy bardziej rzeczowo.
Para skarpet, chusteczki higieniczne, paczka tamponów /podpaski ze względu na olbrzymie rozmiary odpadają/ i... koniec.

Poza tym... zobaczymy w salonie, dosiądziemy, pojedziemy, ocenimy bardziej rzeczowo.

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- bialy-murzyn
- klepacz
- Posty: 609
- Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Daniel
- klepacz
- Posty: 506
- Rejestracja: czw 27 gru 2007, 19:11
- Imię: Daniel
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
,,.... że nie ma odmiany sportowej w stylu 210 kilo...'' To chyba zupełnie inny motocykl musiałby być bo jak zejść do takiej masy? Patrze tak na tą nową VFR i niestety nie tego oczekiwałem. To już turystyk a nie nalepsze moto łąszące cechy sporta i turystyka. No chyba że faktycznie wyjdzie jakaś usportowiona wersja....
Try before you die!
- moskittiero
- teksciarz
- Posty: 182
- Rejestracja: pt 24 paź 2008, 10:51
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Konin
- Kontakt:
- michał RC 46
- pisarz
- Posty: 498
- Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
- Imię: Michał
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
-
- teksciarz
- Posty: 107
- Rejestracja: czw 21 maja 2009, 13:41
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
http://powersports.honda.com/vfr/#/home
w zakładeczce Technology+Design dalej >View Features@Innovation>1237cc V4 Engine
(obejrzyj sobie silniczek)
w zakładeczce Technology+Design dalej >View Features@Innovation>1237cc V4 Engine
(obejrzyj sobie silniczek)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości