VFR 1200
- bialy-murzyn
 - klepacz

 - Posty: 609
 - Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Kraków
 
- michał RC 46
 - pisarz

 - Posty: 498
 - Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
 - Imię: Michał
 - województwo: lubelskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Lublin
 
Ja jeszcze wtrącę słowo na temat wagi 267 kg to w porównaniu z dobrą zwrotnością i dobrymi heblami nie jest dużo.Taka np CBR 1000 ważyła podobnie a nikt raczej nie narzekał ze mu przeszkadza taka masa tak samo ZZR 1100 ważył jeszcze więcej a prowadził się bardzo lekko oczywiście jak na litra w tamtych czasach..
			
									
									Czerwone najszybsze !
						- Pepe VFR
 - klepacz

 - Posty: 944
 - Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 12:05
 - Imię: Piotr
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Warszawa
 
dla mnie wszystko supe r ale ta waga mnie powaliła od takiego Hi-techa spodziewałem się zdecydowanie mniej no cóż poszli w turystyke jak dla mnie to w tym segmeńcie zmiażdzą konkurencje
ale porównując do mojej sztuki 100 kg różnicy porażka
			
									
									ale porównując do mojej sztuki 100 kg różnicy porażka
Wypalony papieros skraca życie Srednio o 1min
Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!
						Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!
- figaro
 - ostry klepacz

 - Posty: 2639
 - Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
 - Imię: Tomasz
 - województwo: pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
 
Jak na moto o zacięciu turystycznym, to kuferki jakieś lichutkie.
Para skarpet, chusteczki higieniczne, paczka tamponów /podpaski ze względu na olbrzymie rozmiary odpadają/ i... koniec.
 
Poza tym... zobaczymy w salonie, dosiądziemy, pojedziemy, ocenimy bardziej rzeczowo.
			
									
									Para skarpet, chusteczki higieniczne, paczka tamponów /podpaski ze względu na olbrzymie rozmiary odpadają/ i... koniec.
Poza tym... zobaczymy w salonie, dosiądziemy, pojedziemy, ocenimy bardziej rzeczowo.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
						- bialy-murzyn
 - klepacz

 - Posty: 609
 - Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Kraków
 
- Daniel
 - klepacz

 - Posty: 506
 - Rejestracja: czw 27 gru 2007, 19:11
 - Imię: Daniel
 - województwo: podkarpackie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Rzeszów
 - Kontakt:
 
,,.... że nie ma odmiany sportowej w stylu 210 kilo...'' To chyba zupełnie inny motocykl musiałby być bo jak zejść do takiej masy? Patrze tak na tą nową VFR i niestety nie tego oczekiwałem. To już turystyk a nie nalepsze moto łąszące cechy sporta i turystyka. No chyba że faktycznie wyjdzie jakaś usportowiona wersja....
			
									
									Try before you die!
						- moskittiero
 - teksciarz

 - Posty: 182
 - Rejestracja: pt 24 paź 2008, 10:51
 - Imię: Marcin
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Konin
 - Kontakt:
 
- michał RC 46
 - pisarz

 - Posty: 498
 - Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
 - Imię: Michał
 - województwo: lubelskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Lublin
 
- 
				jankovich
 - teksciarz

 - Posty: 107
 - Rejestracja: czw 21 maja 2009, 13:41
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Warszawa
 
http://powersports.honda.com/vfr/#/home
w zakładeczce Technology+Design dalej >View Features@Innovation>1237cc V4 Engine
(obejrzyj sobie silniczek)
			
									
									
						w zakładeczce Technology+Design dalej >View Features@Innovation>1237cc V4 Engine
(obejrzyj sobie silniczek)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości
