VFR 1200
- Diego
- klepacz
- Posty: 1544
- Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 20:52
- Imię: Mirek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Płock city
No i dobrze,znaczy nabrali troche doswiadczenia i jest ndzieja,że przy 2,00 sie nie otworzy.robsonic pisze:Strefę zgniotu może i pierwszym ale poduszkę już jakiś czas w Gold Wingach montują
Chyba,że to nowy patent i ukłon dla turysty.Dojezdżasz na miejsce podusia sie otwiera.Miłe i wygodne spanko.Rano pobudka,podusia jest wciągana spowrotem,pojawia się serwis do kawy.........



- robsonic
- klepacz
- Posty: 828
- Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych city????
- Kontakt:
Fakt... GOLD WING to dla mnie duuuża przesada, zatracił się a na początku swojego żywota był z zacięciem sportowym tysiączkiem. Pewnie jakiś amerykanin zamiast poduszki zamontuje zamek dmuchany dla dzieci i wtedy będzie wypas he he. Strefa zgniotu to już lepszy pomysł,chociaż aż strach pomyślec jak dostanie się w łapy garażowego rzeżbiarza i ten tą strefę odbuduje
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę 

- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Strefa zgniotu i poduszka powietrzna w VFR1200T
taką jaskółką ze strefą zgniotu jest skuter BMW ten z dachem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
witam,nie wiem jak wam ale mi ta nowa VFR sie nie podoba,jest paskudna,zreszta Honda ostatnio nie umie robić motocykli pod wzgledem wyglądu,chociarzby Transalp,też jest brzydki.chociarz wyglad jest kwestia gustu a o tym jak wiadomo sie nie dyskutuje.Aco do nowej VFR to kolega był w Chorwacji i tam kupił ich Motocykl,chodzi o ta gazete i tam był artykuł o VFR 1200 i zdjecia z jazd.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- ppamula
- stary wyjadacz
- Posty: 3542
- Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Piękne zdjęcia
Ale to niestety graficzna twórczość artysty.
Jednak puśćmy wodze fantazji i popatrzmy jakie szczegóły wprowadził:
• Pierwsze co się rzuciło mi w oczy to wieloelementowa owiewka (mnie to odpowiada) i nie w pełni okrywająca silnik.
• Z boku coś na kształt crashpadów jak w PanEuropan.
• Zintegrowany tłumik zapewne o konstrukcji wielokomorowej z zaworami.
• Regulacja amortyzatora tylnego, niestety manualna (miała być elektroniczna).
• Podnóżki niestety dość nisko zawieszone, szkoda.
• Przedni widelec ni pies ni wydra bo to nie jest raczej upside.
• Hamulec przedni promieniowy dwutłoczkowy.
• Nie widać instalacji DUAL co oznacza że jeżeli będzie to nie hydrauliczny tylko z czymś pośrednim rozprowadzającym ciśnienie do przodu i tyłu.
• ABS, bardzo fajnie.
• Pojedyncza chłodnica, również fajne bo większa efektywność chłodzenia.
• Poczwórna lampa, super choć małe lustra ale cóż.
• Brak wlotów powietrza do airboxa, szkoda, brak doładowania dynamicznego.
• Regulowana szyba przednia, no to zrobili turystyka pełną gębą.
• Szyba prostej konstrukcji będzie można ją łatwo podmienić.
• Lusterka z kierunkami, ale to będzie drogie rozwiązanie, każdy paciak i portfel naderwany.
• Lusterka na wysokości manetek, rozwiązanie iście z GOLDWINGA, chroni ręce przed deszczem ale ogranicza widoczność z tyłu.
Kto znajdzie jeszcze więcej nowych lub odmiennych szczegółów?
Ale to niestety graficzna twórczość artysty.
Jednak puśćmy wodze fantazji i popatrzmy jakie szczegóły wprowadził:
• Pierwsze co się rzuciło mi w oczy to wieloelementowa owiewka (mnie to odpowiada) i nie w pełni okrywająca silnik.
• Z boku coś na kształt crashpadów jak w PanEuropan.
• Zintegrowany tłumik zapewne o konstrukcji wielokomorowej z zaworami.
• Regulacja amortyzatora tylnego, niestety manualna (miała być elektroniczna).
• Podnóżki niestety dość nisko zawieszone, szkoda.
• Przedni widelec ni pies ni wydra bo to nie jest raczej upside.
• Hamulec przedni promieniowy dwutłoczkowy.
• Nie widać instalacji DUAL co oznacza że jeżeli będzie to nie hydrauliczny tylko z czymś pośrednim rozprowadzającym ciśnienie do przodu i tyłu.
• ABS, bardzo fajnie.
• Pojedyncza chłodnica, również fajne bo większa efektywność chłodzenia.
• Poczwórna lampa, super choć małe lustra ale cóż.
• Brak wlotów powietrza do airboxa, szkoda, brak doładowania dynamicznego.
• Regulowana szyba przednia, no to zrobili turystyka pełną gębą.
• Szyba prostej konstrukcji będzie można ją łatwo podmienić.
• Lusterka z kierunkami, ale to będzie drogie rozwiązanie, każdy paciak i portfel naderwany.
• Lusterka na wysokości manetek, rozwiązanie iście z GOLDWINGA, chroni ręce przed deszczem ale ogranicza widoczność z tyłu.
Kto znajdzie jeszcze więcej nowych lub odmiennych szczegółów?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- kris2k
- klepacz
- Posty: 1395
- Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
- Imię: Krzysztof
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontakt:
Jak dla mnie to jest oczywiste ze wejda do produkcji dwa modele, wizje pokazane przez MCN (czyli ta biala o ktorych cechach pisze ppamula) to nastepca Pan European natomiast to co widzielismy na zdjeciach szpiegowskich to nastepca VFR'y.
Wspolna cecha bedzie silnik, moze podobna rama, natomiast motocykle beda rozne (sport-turystyk, turystyk), no i zapewne na tym sie nie skonczy.
Takie moje zdanie.
Wspolna cecha bedzie silnik, moze podobna rama, natomiast motocykle beda rozne (sport-turystyk, turystyk), no i zapewne na tym sie nie skonczy.
Takie moje zdanie.
Lub wersje GT, jeszcze bardziej turystyczna.Art pisze: Wersja 1200 T może sugerować wersję 1200 s![]()
A skad niby wiadomo?ppamula pisze:Wiadomo że owiewki sa niedocelowe (tylko na czas testów zrobione) nawet lampa jest poprzysłaniana.
Poza tym szczegółów nie można rozpoznać.
Ostatnio zmieniony ndz 06 wrz 2009, 11:14 przez kris2k, łącznie zmieniany 1 raz.
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Zobaczymy ,w białej nie wiadomo co z napędem łańcuch czy {turystyka}wał w czarnej wychodzi ze wał a co będzie czas pokaże stawiacie że już na wystawie w 2010 pokażą ? czy dalej zabaw w kotka i myszkel a v-tec już sie chyba zestarzał patrząc po innych modelach 

"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- ppamula
- stary wyjadacz
- Posty: 3542
- Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Z HONDA POLSKA.kris2k pisze:A skad niby wiadomo?
A co do premiery to już wiadomo
TOKYO MOTOR SHOW 24.10.2009
Ale pierwsze egzemplarze będa w Polsce w styczniu.
Ostatnio zmieniony ndz 06 wrz 2009, 12:22 przez ppamula, łącznie zmieniany 1 raz.
- grzegrzol
- pisarz
- Posty: 405
- Rejestracja: czw 28 maja 2009, 13:30
- Imię: grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: londyn
Ekscentryczna stylizacja nowej Hondy VFR1200T, następcy Pan Europena, nie jest tylko konstruktorskim kaprysem: kształt przedniej owiewki kryje strefę kontrolowanego zgniotu zaprojektowaną w celu zminimalizowania obrażeń kierowcy.
Najbardziej intrygującym elementem w wyglądzie nowej maszyny, jest wydłużony "podbródek" poniżej przedniej lampy(wzorowany na concept biku hondy z 1999r o nazwie X-Wing), który początkowo uważany był za stworzony ze względów aerodynamicznych. Prawdziwym powodem jego istnienia jest to, że po raz pierwszy w motocyklu zostały opatentowane strefy kontrolowanego zgniotu podobne to tych stosowanych od lat w samochodach.
Panele owiewek kryją pod sobą aluminiową strukturę, która przykręcona jest do elementów nośnych ramy( za główką ramy) i biegnie prawie do przedniej krawędzi przedniego koła, w ten sposób ,że podczas czołowego zderzenia uderza w tym samym momencie co koło pomagając absorbować siły towarzyszące uderzeniu.
Oprócz rozpraszania sił uderzenia, pozycja aluminiowej struktury(sporo powyżej środka ciężkości) oznacza zupełnie inne zachowanie motocykla podczas zderzenia (w praktyce najczęściej są to wypadki kiedy samochód zajedzie drogę)
Podczas gdy gdy przednie koło w konwencjonalnym motocyklu uderza w bok samochodu, motocykl ma naturalną tendencje do przechylania się do przodu jako, że środek ciężkości jest wyżej niż punkt uderzenia. Rezultatem tego jest wyrzucenie kierowcy do przodu. Przy sporej dozie szczęścia kierowca zostanie przerzucony nad samochodem ale najczęściej oznacza to, że motocyklista uderza w górną część auta.
Rozwiązanie Hondy powoduje, że podczas zderzenia z obiektem takim jak samochód, motocykl nie będzie się pochylał do przodu; nowa struktura działa jak ogranicznik utrzymując położenie tylnego koła na jezdni, więc zamiast zostać wyrzuconym w górę, motocyklista będzie kontynuował ruch na wprost. W przypadku normalnego motocykla oznacza to uderzenie w zbiornik i kierownicę. Tu właśnie dochodzimy do kolejnej innowacji Hondy w dziedzinę bezpieczeństwa, którą jest druga generacja motocyklowych poduszek powietrznych.
Załączana przez sensory umiejscowione w przednim zawieszeniu oraz w aluminiowej strukturze, nowa poduszka powietrzna(znajdująca się w miejscu tradycyjnego zbiornika) napełnia się w ciągu milisekund.
teraz chwila przerwy później dopiszę resztę
Najbardziej intrygującym elementem w wyglądzie nowej maszyny, jest wydłużony "podbródek" poniżej przedniej lampy(wzorowany na concept biku hondy z 1999r o nazwie X-Wing), który początkowo uważany był za stworzony ze względów aerodynamicznych. Prawdziwym powodem jego istnienia jest to, że po raz pierwszy w motocyklu zostały opatentowane strefy kontrolowanego zgniotu podobne to tych stosowanych od lat w samochodach.
Panele owiewek kryją pod sobą aluminiową strukturę, która przykręcona jest do elementów nośnych ramy( za główką ramy) i biegnie prawie do przedniej krawędzi przedniego koła, w ten sposób ,że podczas czołowego zderzenia uderza w tym samym momencie co koło pomagając absorbować siły towarzyszące uderzeniu.
Oprócz rozpraszania sił uderzenia, pozycja aluminiowej struktury(sporo powyżej środka ciężkości) oznacza zupełnie inne zachowanie motocykla podczas zderzenia (w praktyce najczęściej są to wypadki kiedy samochód zajedzie drogę)
Podczas gdy gdy przednie koło w konwencjonalnym motocyklu uderza w bok samochodu, motocykl ma naturalną tendencje do przechylania się do przodu jako, że środek ciężkości jest wyżej niż punkt uderzenia. Rezultatem tego jest wyrzucenie kierowcy do przodu. Przy sporej dozie szczęścia kierowca zostanie przerzucony nad samochodem ale najczęściej oznacza to, że motocyklista uderza w górną część auta.
Rozwiązanie Hondy powoduje, że podczas zderzenia z obiektem takim jak samochód, motocykl nie będzie się pochylał do przodu; nowa struktura działa jak ogranicznik utrzymując położenie tylnego koła na jezdni, więc zamiast zostać wyrzuconym w górę, motocyklista będzie kontynuował ruch na wprost. W przypadku normalnego motocykla oznacza to uderzenie w zbiornik i kierownicę. Tu właśnie dochodzimy do kolejnej innowacji Hondy w dziedzinę bezpieczeństwa, którą jest druga generacja motocyklowych poduszek powietrznych.
Załączana przez sensory umiejscowione w przednim zawieszeniu oraz w aluminiowej strukturze, nowa poduszka powietrzna(znajdująca się w miejscu tradycyjnego zbiornika) napełnia się w ciągu milisekund.
teraz chwila przerwy później dopiszę resztę
RZEŹNIK ZE SHROPSHIRE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości