moto spada z obrotów i czasmi gasnie

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

moto spada z obrotów i czasmi gasnie

Post autor: Buła » śr 30 kwie 2008, 09:19

witam,tak jak w temacie,moto chodzi na wolnych obrotach ładnie ale jak wyprostuje je do pionu to spada z obrotów i czasami zgasnie,gazniki były czyszczone poniewarz wczesniej były juz takie obajwy,po czyszczeniu było ok ale znowu sie zaczeło,po czyszczeniu było przejechane jakies 3,5 tys km,filtr powietrza zmieniony był na nowy i ma przejechane 6 tys,moto tez czasmi strzelało w wydech przy schodzeniu z obrotów,zmieniłem swiece na Denso i strzały praktycznie znikły,czasami lekko strzeli przy schodzeniu z obrotów,stare swiece na przednich cylindrach byly czarne,zastanawiam sie czy przyczyna nie jest lanie ktoregos z gazników,co o tym myslicie.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Gienio
klepacz
klepacz
Posty: 1807
Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Gienio » śr 30 kwie 2008, 13:08

u mnie w rc36 tez byl taki objaw ale moto nigdy nie zgaslo, sprzet byl po wszelkich regulacjach i wymianach

Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » śr 30 kwie 2008, 14:06

Ja miałem podobnie ale w drugą strone, mialem stare linki i do tego zle puszczone, przy skrecie kierownicy oboty mi rosły, no ale w drugą strone to chyba jest niemożliwe, nie rozkręcałem gazników, ale wydaje mi sie że nie powinno sie dać domknąć całkiem dopływu paliwa za pomocą linki, ja bym sprawdził linki bo nic innego mi do głowy nie przychodzi.

Awatar użytkownika
golvi
bywalec
bywalec
Posty: 21
Rejestracja: pt 27 paź 2006, 18:38
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piła

Post autor: golvi » pn 05 maja 2008, 20:40

Linki linkami, są na wierzchu więc luz łatwo skontrolowac przy manecie, ale podstawa do dobrze zestrojone gazniki poziom paliwa w komorach pływakowych ,pózniej świeczki czy są ok, filtr powietrza, dopływ swierzej mieszanki i jeśli wszystko gra i buczy to sprzęt musi gadać.
golvi

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » wt 06 maja 2008, 07:54

golvi pisze:Linki linkami, są na wierzchu więc luz łatwo skontrolowac przy manecie, ale podstawa do dobrze zestrojone gazniki poziom paliwa w komorach pływakowych ,pózniej świeczki czy są ok, filtr powietrza, dopływ swierzej mieszanki i jeśli wszystko gra i buczy to sprzęt musi gadać.
witam,własnie zastanawiam sie nad poziomem paliwa,bo mnie gnebi,swiece sa nowe,wczoraj załorzyłem nowy filtr paliwa bo stary był :disagree ,dzisiaj powinien miec nowy filtr powietrza i zobacze jak to bedzie działac.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » wt 06 maja 2008, 18:50

Sprawdź dokładnie zaworki iglicowe w gaźnikach. Czasami na problemy z zawieszającymi się zaworkami pomaga spolerowanie na lustro prowadnic oraz dokładne wyczyszczenie gniazd. Moim zdaniem to będzie coś w komorach pływakowych.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » śr 07 maja 2008, 09:30

Yaco pisze:Sprawdź dokładnie zaworki iglicowe w gaźnikach. Czasami na problemy z zawieszającymi się zaworkami pomaga spolerowanie na lustro prowadnic oraz dokładne wyczyszczenie gniazd. Moim zdaniem to będzie coś w komorach pływakowych.
witam,tez o tym myslełm,ze to zaworki ,dzisiaj odbiore chyba filtr powietrza i zobacze czy bedzie jakas poprawa,zmieniłem filtr paliwa ale narazie nie odpalałem moto,czekam na filtr,chetnie sam bym rozebrał gazniki bo tym mechanikom co mi niby robili sprzeta nie ufam,czy gazniki w vfr sa bardzo skomplikowane.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » śr 07 maja 2008, 19:00

Same gaźniki są jak w każdym innym japońskim motocyklu. Inaczej wygląda tylko ich wyjmowanie z moto - ciut trudniejsze niż w typowej rzędówce.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » pt 09 maja 2008, 09:14

Yaco pisze:Same gaźniki są jak w każdym innym japońskim motocyklu. Inaczej wygląda tylko ich wyjmowanie z moto - ciut trudniejsze niż w typowej rzędówce.
hehe,tylko nie rozbierałem nigdy gaznika w japoncu :???: ,ale poki co to nowy filtr powitrza Hilfo nie pasuje mi w obudowe :evil: ,zobaczymy jak bedzie bo albo go podpiłuje albo wymienie.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » sob 10 maja 2008, 00:00

Buła pisze:
Yaco pisze:Same gaźniki są jak w każdym innym japońskim motocyklu. Inaczej wygląda tylko ich wyjmowanie z moto - ciut trudniejsze niż w typowej rzędówce.
hehe,tylko nie rozbierałem nigdy gaznika w japoncu :???: ,ale poki co to nowy filtr powitrza Hilfo nie pasuje mi w obudowe :evil: ,zobaczymy jak bedzie bo albo go podpiłuje albo wymienie.
Jak miałem cybyry to tez mi hiflo nie pasowało. Tyle, że filtr był za mały i nie było czego podpiłowywać...
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
tomaszek
bywalec
bywalec
Posty: 32
Rejestracja: sob 26 sty 2008, 13:23
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomaszek » pn 12 maja 2008, 21:32

Buła pisze:ale poki co to nowy filtr powitrza Hilfo nie pasuje mi w obudowe :evil:
Yaco pisze:Jak miałem cybyry to tez mi hiflo nie pasowało. Tyle, że filtr był za mały i nie było czego podpiłowywać...
Hehe zapomnieli w Bangladeszu dorzucić łopaty gliny do wsadu... znany problem :grin:
Buła pisze:czy gazniki w vfr sa bardzo skomplikowane.
Dosć mozolna jest ich synchronizacja...

Yaco dobrze prawi, zaworki iglicowe są mocno podejrzane. Wyjmij gaźniki, zobacz czy dysze nie są zaminione (inne na przednich garkach - inne na tylnych) złoż po bożemu z manualnkiem w ręku i zobacz czy pomogło :smile:

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » śr 14 maja 2008, 07:39

tomaszek pisze:Yaco dobrze prawi, zaworki iglicowe są mocno podejrzane. Wyjmij gaźniki, zobacz czy dysze nie są zaminione (inne na przednich garkach - inne na tylnych) złoż po bożemu z manualnkiem w ręku i zobacz czy pomogło
witam,ma ktos manulala bo ja miałem ale skasowali mi z kompa :twisted: ,a bez manuala nie chce sie dotykac.
PS.Meiwa tez kicha,niby pasuje ale i tak na chama wsadziłem,troche mnie to dziwi zeby do takich motocykli robili taka kiche.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » śr 14 maja 2008, 19:29

tomaszek pisze:
Buła pisze:ale poki co to nowy filtr powitrza Hilfo nie pasuje mi w obudowe :evil:
Yaco pisze:Jak miałem cybyry to tez mi hiflo nie pasowało. Tyle, że filtr był za mały i nie było czego podpiłowywać...
Hehe zapomnieli w Bangladeszu dorzucić łopaty gliny do wsadu... znany problem :grin:
Buła pisze:czy gazniki w vfr sa bardzo skomplikowane.
Dosć mozolna jest ich synchronizacja...

Yaco dobrze prawi, zaworki iglicowe są mocno podejrzane. Wyjmij gaźniki, zobacz czy dysze nie są zaminione (inne na przednich garkach - inne na tylnych) złoż po bożemu z manualnkiem w ręku i zobacz czy pomogło :smile:
Jużeś tu przylozł?? Zabieraj ten kukuruźnik - Paszoł won!! ;-) :mrgreen:

PS. Ja miałem różne dysze, ale po skosie...

PS2. Ty, Pieczywo, daj meila - mam łoryginalnego pirata Hondy. Waży tylko 12MB wiec powinno emilem dolecieć.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
tomaszek
bywalec
bywalec
Posty: 32
Rejestracja: sob 26 sty 2008, 13:23
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomaszek » śr 14 maja 2008, 20:37

Yaco pisze:PS. Ja miałem różne dysze, ale po skosie...
Chłopaku doprowadż parcha do stanu używalności :mrgreen:

Mały edit bo pochrzaniłem fakty: dysza główna do 93' - 130, po 93' - 125 tył, 128 przód

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » czw 15 maja 2008, 09:05

Yaco pisze:PS2. Ty, Pieczywo, daj meila - mam łoryginalnego pirata Hondy. Waży tylko 12MB wiec powinno emilem dolecieć.
_________________
witam,moj mejl to kbk763@interia.pl ,wczoraj pojezdzilem troche kolo domu,moto chodzi rowno,zapala ladnie,nie przerywa na obroty tez ladnie wchodzi ale opada dalej z obrotow chociarz mniej,dodam ze moto stalo cala zime z paliwem w gaznikach ale i po ,,czyszczeniu,, w tamtym roku byly takie objawy.
A z pieczywa najlepsze sa bulki :mrgreen:

[ Dodano: 2008-05-29, 11:23 ]
witam,gazników nie rozbierałem,zmieniłem filtr powietrza,paliwa i jakos samo sie zorbiło,moto nie spada z obrotów a jesli juc to minimalnie i nie gasnie wogóle,sam sie zdziwiłem.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości