moto spada z obrotów i czasmi gasnie
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
moto spada z obrotów i czasmi gasnie
witam,tak jak w temacie,moto chodzi na wolnych obrotach ładnie ale jak wyprostuje je do pionu to spada z obrotów i czasami zgasnie,gazniki były czyszczone poniewarz wczesniej były juz takie obajwy,po czyszczeniu było ok ale znowu sie zaczeło,po czyszczeniu było przejechane jakies 3,5 tys km,filtr powietrza zmieniony był na nowy i ma przejechane 6 tys,moto tez czasmi strzelało w wydech przy schodzeniu z obrotów,zmieniłem swiece na Denso i strzały praktycznie znikły,czasami lekko strzeli przy schodzeniu z obrotów,stare swiece na przednich cylindrach byly czarne,zastanawiam sie czy przyczyna nie jest lanie ktoregos z gazników,co o tym myslicie.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Shoov
- klepacz
- Posty: 813
- Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ja miałem podobnie ale w drugą strone, mialem stare linki i do tego zle puszczone, przy skrecie kierownicy oboty mi rosły, no ale w drugą strone to chyba jest niemożliwe, nie rozkręcałem gazników, ale wydaje mi sie że nie powinno sie dać domknąć całkiem dopływu paliwa za pomocą linki, ja bym sprawdził linki bo nic innego mi do głowy nie przychodzi.
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
witam,własnie zastanawiam sie nad poziomem paliwa,bo mnie gnebi,swiece sa nowe,wczoraj załorzyłem nowy filtr paliwa bo stary byłgolvi pisze:Linki linkami, są na wierzchu więc luz łatwo skontrolowac przy manecie, ale podstawa do dobrze zestrojone gazniki poziom paliwa w komorach pływakowych ,pózniej świeczki czy są ok, filtr powietrza, dopływ swierzej mieszanki i jeśli wszystko gra i buczy to sprzęt musi gadać.

Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Sprawdź dokładnie zaworki iglicowe w gaźnikach. Czasami na problemy z zawieszającymi się zaworkami pomaga spolerowanie na lustro prowadnic oraz dokładne wyczyszczenie gniazd. Moim zdaniem to będzie coś w komorach pływakowych.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
witam,tez o tym myslełm,ze to zaworki ,dzisiaj odbiore chyba filtr powietrza i zobacze czy bedzie jakas poprawa,zmieniłem filtr paliwa ale narazie nie odpalałem moto,czekam na filtr,chetnie sam bym rozebrał gazniki bo tym mechanikom co mi niby robili sprzeta nie ufam,czy gazniki w vfr sa bardzo skomplikowane.Yaco pisze:Sprawdź dokładnie zaworki iglicowe w gaźnikach. Czasami na problemy z zawieszającymi się zaworkami pomaga spolerowanie na lustro prowadnic oraz dokładne wyczyszczenie gniazd. Moim zdaniem to będzie coś w komorach pływakowych.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
hehe,tylko nie rozbierałem nigdy gaznika w japoncuYaco pisze:Same gaźniki są jak w każdym innym japońskim motocyklu. Inaczej wygląda tylko ich wyjmowanie z moto - ciut trudniejsze niż w typowej rzędówce.


Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jak miałem cybyry to tez mi hiflo nie pasowało. Tyle, że filtr był za mały i nie było czego podpiłowywać...Buła pisze:hehe,tylko nie rozbierałem nigdy gaznika w japoncuYaco pisze:Same gaźniki są jak w każdym innym japońskim motocyklu. Inaczej wygląda tylko ich wyjmowanie z moto - ciut trudniejsze niż w typowej rzędówce.,ale poki co to nowy filtr powitrza Hilfo nie pasuje mi w obudowe
,zobaczymy jak bedzie bo albo go podpiłuje albo wymienie.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
- tomaszek
- bywalec
- Posty: 32
- Rejestracja: sob 26 sty 2008, 13:23
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Buła pisze:ale poki co to nowy filtr powitrza Hilfo nie pasuje mi w obudowe
Hehe zapomnieli w Bangladeszu dorzucić łopaty gliny do wsadu... znany problemYaco pisze:Jak miałem cybyry to tez mi hiflo nie pasowało. Tyle, że filtr był za mały i nie było czego podpiłowywać...

Dosć mozolna jest ich synchronizacja...Buła pisze:czy gazniki w vfr sa bardzo skomplikowane.
Yaco dobrze prawi, zaworki iglicowe są mocno podejrzane. Wyjmij gaźniki, zobacz czy dysze nie są zaminione (inne na przednich garkach - inne na tylnych) złoż po bożemu z manualnkiem w ręku i zobacz czy pomogło

- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
witam,ma ktos manulala bo ja miałem ale skasowali mi z kompatomaszek pisze:Yaco dobrze prawi, zaworki iglicowe są mocno podejrzane. Wyjmij gaźniki, zobacz czy dysze nie są zaminione (inne na przednich garkach - inne na tylnych) złoż po bożemu z manualnkiem w ręku i zobacz czy pomogło

PS.Meiwa tez kicha,niby pasuje ale i tak na chama wsadziłem,troche mnie to dziwi zeby do takich motocykli robili taka kiche.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jużeś tu przylozł?? Zabieraj ten kukuruźnik - Paszoł won!!tomaszek pisze:Buła pisze:ale poki co to nowy filtr powitrza Hilfo nie pasuje mi w obudoweHehe zapomnieli w Bangladeszu dorzucić łopaty gliny do wsadu... znany problemYaco pisze:Jak miałem cybyry to tez mi hiflo nie pasowało. Tyle, że filtr był za mały i nie było czego podpiłowywać...![]()
Dosć mozolna jest ich synchronizacja...Buła pisze:czy gazniki w vfr sa bardzo skomplikowane.
Yaco dobrze prawi, zaworki iglicowe są mocno podejrzane. Wyjmij gaźniki, zobacz czy dysze nie są zaminione (inne na przednich garkach - inne na tylnych) złoż po bożemu z manualnkiem w ręku i zobacz czy pomogło


PS. Ja miałem różne dysze, ale po skosie...
PS2. Ty, Pieczywo, daj meila - mam łoryginalnego pirata Hondy. Waży tylko 12MB wiec powinno emilem dolecieć.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
witam,moj mejl to kbk763@interia.pl ,wczoraj pojezdzilem troche kolo domu,moto chodzi rowno,zapala ladnie,nie przerywa na obroty tez ladnie wchodzi ale opada dalej z obrotow chociarz mniej,dodam ze moto stalo cala zime z paliwem w gaznikach ale i po ,,czyszczeniu,, w tamtym roku byly takie objawy.Yaco pisze:PS2. Ty, Pieczywo, daj meila - mam łoryginalnego pirata Hondy. Waży tylko 12MB wiec powinno emilem dolecieć.
_________________
A z pieczywa najlepsze sa bulki

[ Dodano: 2008-05-29, 11:23 ]
witam,gazników nie rozbierałem,zmieniłem filtr powietrza,paliwa i jakos samo sie zorbiło,moto nie spada z obrotów a jesli juc to minimalnie i nie gasnie wogóle,sam sie zdziwiłem.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości