Amortyzator skretu?

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
donJakubo
teksciarz
teksciarz
Posty: 165
Rejestracja: śr 03 paź 2007, 23:06
Imię: Jakub
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: donJakubo » śr 26 sie 2009, 13:29

Kolo pisze:Don Jakubo....ile Promotor płaci Ci za reklame na forach???
a na jakich to forach jeszcze reklamuje promotora?? czyżby jakis zazdrosnik z konkurencji?

ps. zreszta równie mocno polecam kulikowisko
idzie wiosna..... bedziemy zapier*dalac !!!

http://bikepics.com/members/donjakubo/97vfr750/

Kolo

Post autor: Kolo » śr 26 sie 2009, 13:38

Viffer masz tu linka...prześledź co zrobiłeś źle......http://www.vidilife.com/video_play_1186493_VFR_800.htm

Viffer
bywalec
bywalec
Posty: 42
Rejestracja: śr 18 mar 2009, 07:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Viffer » śr 26 sie 2009, 18:02

Moze najpierw ogolnie - "mnie sie nie zdarzylo (pomimo ze juz jezdze az 2 sezony ;-) )" ≠ "jestem tak super kierowca, ze takie rzeczy musza sie dziac tylko ludziom o beznadziejnych mozliwosciach". Dziwie sie ze mozna wystawic 'diagnoze' na temat umiejetnosci nie znajac okolicznosci...

Shimmy ma przeciez wiele przyczyn, w tym jedna jest brak odpowiednich umiejetnosci. Ja sie przyznaje - mea culpa - ze na pewno ten czynnik tez byl (ale podkreslam 'tez'). Ide na promotora mimo ze mam 300tys km i 19 lat na moto, bez jednego wypadku. Puszka ta sama historia.

Celem postu byl - (1) "uwazajcie ten motor jednak nie wybacza wszystkiego, mimo ze nie jest scigaczem - a jak sie zlapie shimmy to jest duza szansa ze nie wyratujesz, i bedzie bolalo albo kosztowalo." (2) "kazdy z nas moze doszlifowac umiejetnosci ale musze tez miec 'plan B' w razie gdyby to mi sie znowy powtorzylo cos takiego (powiedzmy na 100% przez koleiny). Jedyny plan B jaki znam, to amortyzator skretu. Co wy na to?"
kwiatek pisze:A ja mam i sobie chwale. Jest nieoceniony
To znaczy ze nigdy nie miales shimmy? :shock: Ale generalnie podzielam zdanie - VFR'ka jest dosc lagodna i wybacza duzo.
Orzyl pisze:ja potwierdzam słowa kolegów i proponuję naukę hamowania wraz z przeglądem zawieszenia w moto....
Tak jak pisalem, nauka sie robi aczkolwiek o ile nie ma rady na problem szukam 'planu B' Zawieszenie ... motor fabrycznie nowy - ale przyznam sie ze zadko tam sprawdzam. Moze jakis bachor sie czarna srubka pobawil?
Wojtek86 pisze:A tak z ciekawości ile kosztują teraz owiewki i chłodnica w ASO?.
Koszmar. Pare przykladow. Chlodnia oleju 1270, Zbiornik paliwa 3040, 'komp chlodzacy' 1900, oslona gorna 2480, podzespol kola 2260. Dalej nie moge bo rece opadaja. Plus robota oczywiscie.
Kolo pisze:Viffer masz tu linka...prześledź co zrobiłeś źle......http://www.vidilife.com/video_play_1186493_VFR_800.htm

Widzialem sto razy lepiej podoba mi sie ten clip z japonskiej policji na VFR'kach http://www.youtube.com/watch?v=k2BTOOqFVk4. Ale jak ten film sie ma do tematu?

Master

Post autor: Master » śr 26 sie 2009, 21:51

Coś mi się nie zgadza....zakręt 60-70 stopni + 15 km/h....i zrobiłeś z motocykla wrak???
Gdzieś jest przekłamanie...przypuszczam, że w prędkości..??

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » śr 26 sie 2009, 23:01

może zero umknęło ;-)
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
mrf
Łopata
Posty: 2917
Rejestracja: śr 09 lis 2005, 21:40
Imię: Michał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: mrf » czw 27 sie 2009, 06:36

Kolo pisze:Don Jakubo....ile Promotor płaci Ci za reklame na forach???
To chyba mi tez placa chociaz konto mi sie nie zwieksza.
Masz jakis problem z tym czy mam juz szukać ip?


Sorry za OT.
A Rh POSITIVE

Kolo

Post autor: Kolo » czw 27 sie 2009, 07:37

Szukaj IP i co Ci to da przyjacielu??? :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Kilka cyferek...:))))))))))))

Viffer
bywalec
bywalec
Posty: 42
Rejestracja: śr 18 mar 2009, 07:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Viffer » czw 27 sie 2009, 08:12

Master pisze:Coś mi się nie zgadza....zakręt 60-70 stopni + 15 km/h....i zrobiłeś z motocykla wrak???
Gdzieś jest przekłamanie...przypuszczam, że w prędkości..??
Po pierwsze - po co mial bym przekrecac fakty na tym forum? Niby jaki motyw :roll: ? Daj jakies przyklady, bo dla mnie pytanie nie miesci sie w glowie. Nie jest to forum towarzystwa ubezpieczeniowego ani policyjne, wiec po co mialbym taki fakt predkosci ukrywac? Gdyby to bylo 150km/h (a nawet >80) to bym mial odpowiedz na wlasne pytanie, i nie zakladalbym tematu 'amortyzator skretu' na forum. O ile nie pisal bym tego posta z sali operacyjnej.

Po drugie - czytaj wczesniejsze posty. Motor chodzi pieknie, rame prosciutka, i gdybys go widzial z LEWEJ strony albo z TYLU, to moto 'MOGL BY ZDOBIC SALON ASO'. Szkoda calkowita to effekt EKONOMICZNY nastepujacych czynnikow:

1) towarzystwo w NOWYM moto zamienia kazda czesc z mala rysa na NOWE z ASO. Takim sposobem zawsze zbieraja sie tysiace 2) zderzenie ze slupem przy 15km/h to DUZO plastikow, a orginalne kosztuja FORTUNE tak jak podalem w przykladzie. Jezeli plastiki kosztuja 22,000 bo byly zadrapane, robota 5,000, a nowy motor 37,000 to masz "szkode calkowita", nie wazne z w TWOJEJ wyobrazni "szkoda calkowita" to jakis zgnieciony wrak. Tak na marginesie to kupuje ten 'wrak' od TU + i z SAMA nowa chlodnica, mam sprzet na tor, tylko musze go tam odholowac bo brakuje reflektora/kierunkowskazu. Inaczej po prostu wsiadl bym i pojechal.

Dobra, dla mnie temat zamkniety, robi sie troche zenada i malo o temacie. Kupuje sobie amortyzatora skretu. Wielkie dzieki wszyskim ktorzy cos na temat pisali. Tym ktorzy pisali 'klamiesz' albo 'masz kiepskie umiejetnosci', proponuje zajrzec na strony klubow VFR u zachodnich sasiadow i zastanowic sie przez chwile, jakie sa roznice. :disagree

Awatar użytkownika
mrf
Łopata
Posty: 2917
Rejestracja: śr 09 lis 2005, 21:40
Imię: Michał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: mrf » czw 27 sie 2009, 09:28

Viffer,
jezeli masz mozliwosc to kupuj amorek i nawet nie zastanawiaj sie.
I dobrze robisz ze idziesz do promotora pomimo takiego stazu - na pewno nic nie stracisz a mozesz tylko zyskac.

Pozdrawiam 8)
A Rh POSITIVE

Awatar użytkownika
Ketchup
klepacz
klepacz
Posty: 571
Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chocicz

Post autor: Ketchup » czw 27 sie 2009, 11:15

mrf pisze:Viffer,
jezeli masz mozliwosc to kupuj amorek i nawet nie zastanawiaj sie.
dokładnie, ja też miałem amora, gdy miałem jeszcze wersję RC36II NAKED BIKE :mrgreen: i parę razy na naszych drogach - uratował mi dupsko - teraz już go pod org. owiewki nie wcisnę - ale jak się trafi odpowiedni - na pewno sobie zapodam
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol

Awatar użytkownika
Sylwio
klepacz
klepacz
Posty: 1159
Rejestracja: sob 09 lut 2008, 00:58
Imię: Sylwester
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Sylwio » czw 27 sie 2009, 14:28

O amortyzatorze możesz jeszcze tutaj poczytać viewtopic.php?t=103
"A ty siej. A nuż coś wyrośnie. A ty - to, co wyrośnie - zbieraj. A ty czcij - co żyje radośnie, A ty szanuj to, co umiera..."

Awatar użytkownika
maciek
klepacz
klepacz
Posty: 573
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: maciek » czw 27 sie 2009, 22:51

To ja może tylko częściowo na temat:
Również polecam szkolenia w Pro-motor nie biorąc za to od nich kasy.

Może do niektórych po prostu nie dociera, że są na tym świecie ludzie, którzy wykonują swoją robotę na tyle dobrze, że zadowoleni klienci bezinteresownie ich polecają innym...

A co do amortyzatora skrętu, to można takowy zamontować do VTECa. Widziałem nawet coś takiego na motocyklu (chyba to był Ohlins). Mimo wszystko VFR nie powinna wymagać jego montażu
maciek | była VFR800FI | Fotografia www.piech-dubis.com

Awatar użytkownika
Zbyszek
teksciarz
teksciarz
Posty: 144
Rejestracja: czw 18 cze 2009, 21:15
Imię: Zbyszek
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Zbyszek » sob 12 wrz 2009, 20:47

Nie miałem do czynienia z shimmy... aż do dnia dzisiejszego. Jeżdżę praktycznie nowym RC 46 z ABS. Jechałem dziś po bardzo równym asfalcie. Przy ok. 40 km/h jechałem sobie na luzie bez trzymania kiery i nagłe moto wpadło w shimmy. Momentalnie złapałem kierownicę i opanowałem jej furkotanie. Nieco się przestraszyłem, bo wyobraziłem sobie akcję przy większej prędkości.
Generalnie nie szaleję, nie próbuje sztuczek, choć jeżdżę już dosyć długo.
Sprawdziłem ciśnienie w kołach - było nieco za wysokie. Utwardziłem przednie zawieszenie - było ewidentnie za miękkie. Jak uważacie, czy miękki przód mógł być przyczyną shimmy?

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Post autor: Vermilion » sob 12 wrz 2009, 21:26

Jak nie trzymałeś kiery to byle większa nierówność w drodze mogła cie wprowadzić w shimmy więc nie ma się czym martwić
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

Awatar użytkownika
arczon
teksciarz
teksciarz
Posty: 156
Rejestracja: śr 19 sie 2009, 18:07
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GTC

Post autor: arczon » sob 12 wrz 2009, 22:59

Zbyszek pisze:Jechałem dziś po bardzo równym asfalcie. Przy ok. 40 km/h jechałem sobie na luzie bez trzymania kiery i nagłe moto wpadło w shimmy
miałem tak w poprzednim motocyklu CB750. Przy 60 km/h zawsze tak się działo, ale wystarczyło że położyłem rękę na kierownicy i po problemie.
Kupiłem nową oponę, wyważyłem koło, wymianiłem łożyska i dalej to samo. Zawsze bez trzymnki, jak było 80-OK,40-OK, ale przy 60-shimmy.
W końcu zmianiłem motocykl dolegliwości ustąpiły :mrgreen: .

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości