Problem z silnikiem w CBR F3
- Greg LKR
- teksciarz
- Posty: 131
- Rejestracja: pt 19 wrz 2008, 10:01
- Imię: Grzesiek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraśnik
- Kontakt:
Problem z silnikiem w CBR F3
Witam wszystkich, zwracam się do Was z prośbą o pomoc... U kolegi w F3 wystąpiły dziwne objawy, motorek powyżej 1 biegu nie chce w ogóle jechać, dławi się, tak jakby go zalewało albo gubi zapłon nie wiem... Wygląda to tak że na postoju-bez obciążenia wkręca się jak głupia, problem pojawia się jak przyjdzie jechać... Na 1 biegu prawie nie czuć żeby się coś działo... Za to na 2 silnik przerywa i krztusi się... Na 3 już w ogóle silnik nie ciągnie, potrafi nawet zgasnąć. W moto była zrobiona: wymiana filtra powietrza, przewodów wysokiego napięcia, świec. Czy to może być moduł albo cewki? Będę wdzięczny za wszystkie podpowiedzi.
Dorzucam jeszcze film:
http://www.youtube.com/watch?v=M2TXUn7oBJw
Dorzucam jeszcze film:
http://www.youtube.com/watch?v=M2TXUn7oBJw
- Szozdul
- pisarz
- Posty: 265
- Rejestracja: pt 08 sie 2008, 19:13
- Imię: Maciek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Łomianki
Może być jakiś problem z brakiem dopływu paliwa, na luzie nie wypalasz dużo paliwa nawet wkręcając ją na obroty, a podczas jazdy 1, ogień, 2 tez i na trojce już brakuje paliwa. odepnij od gaźników przewód paliwowy i zobacz czy się leje spokojnym strumieniem.
z cewką itp to raczej jest w porządku bo albo działa albo nie.
Jeśli słabo bedzie sie lało to sprawdź filtr paliwa przedewszystkim.
z cewką itp to raczej jest w porządku bo albo działa albo nie.
Jeśli słabo bedzie sie lało to sprawdź filtr paliwa przedewszystkim.
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
a ja bym zrobił małe doświadczenie jeśli wymieniałeś filtr powietrza to zrób tak przysłoń cześć wlotu do filtra {air boks} np. kawałkiem przyklejonego papieru ,i sprawdź czy lepiej jedzie,i tak ze dwa razy najpierw przysłoń 1/3 ,potem 1/2 przelotu a na koniec 2/3 przelotu bez grzebania za każdym razem sprawdź podczas JAZDY jak działa i opisz
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- maciek 800
- klepacz
- Posty: 579
- Rejestracja: ndz 17 gru 2006, 12:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Raszyn
- Greg LKR
- teksciarz
- Posty: 131
- Rejestracja: pt 19 wrz 2008, 10:01
- Imię: Grzesiek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraśnik
- Kontakt:
maciek 800, tez o tym myślałem ale kompletnie nie mam pojęcia jakie sa objawy... może być tak ze na 1 będzie jeszcze ciągnęła a na 3 kompletnie będzie zdychać i wręcz gasnąc ? Bo ja kompletnie nie wiem co to już może być... wszystkie podstawowe przyczyny które mi się wydawały prawdopodobne wyeliminowaliśmy a ona swoje... Dodam że zaczęło się to przy ostatnim wypadzie zeszłego sezonu... Kolega mi mówi że jak już jechał to się to zaczęło, ale wtedy jeszcze nie tak poważnie bo ją tylko czasem przydławiło ale do domu dojechał... a dzisiaj jak obczajałem jakie są efekty naszych prac, odjechałem 200m a później dziadka na skuterku dogonić nie mogłem, bo musiałem na 2 na wolnych obrotach pyrkać...
- Ketchup
- klepacz
- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
hm - może się mylę, ale według mnie tam jest jeszcze cosik nie tak z filtrem powietrza - jak duże się robi tam ciśnienie skoro ona nie może się rozbujać na drugim bieguGreg LKR pisze:Problem wyeliminowany... Doszliśmy... okazało się że nie podłączenie dwóch przewodów od airboxa które są zamontowane w owiewkach (takie małe lejki) powodują duszenie motocykla.... Po prostu wraz ze wzrostem prędkości rośnie ciśnienie w airboxie i dopiero wtedy motocykl jedzie, bez tego ani rusz...

Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości