Chłodzenie Regulatora napięcia

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
bartek V
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 88
Rejestracja: ndz 15 cze 2008, 21:32
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: bartek V » ndz 08 lut 2009, 12:05

szatan pisze:minus tego to to ze jak naciskasz hamulec to wiatrak przestaje sie krecic bo gasnie zwykle swiatło a zapala sie swiatlo stopu


a wlasnie ze nie przestaje...pozycyjne caly czas sie swieca....smialo mozesz tak podlaczac.u siebie tez tak zrobilem ! 8)

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » ndz 08 lut 2009, 12:07

A u mnie nie swiecą :???: widocznie inna wersyja fafierki
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

Awatar użytkownika
kris2k
klepacz
klepacz
Posty: 1395
Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
Imię: Krzysztof
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: kris2k » ndz 08 lut 2009, 12:41

No to tak... majac te 3 przewody, idac tropem szatana powinno byc tak:

-zawsze jeden z nich to bedzie minus
a z pozostalych dwoch pierwszy bedzie mial napiecie a drugi nie dla swiatel zwyklych
lub
odwrotnie podczas hamowania, pierwszy nie bedzie mial napiecia a drugi bedzie :?:

Idac tropem bartka, jest prosciej bo
-zawsze jeden z nich to bedzie minus
a z pozostalych dwoch na jednym zawsze bedzie napiecia, bez wzgledu czy hamuje czy nie a na drugim bedzie napiecie tylko podczas hamowania :?:

dobrze to rozumiem :?:

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » ndz 08 lut 2009, 12:43

Poczkaj zaraz obadam to w swojej , kolory kabelkow raczej sie beda zgadzac, juz spadam lookac
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

Awatar użytkownika
kris2k
klepacz
klepacz
Posty: 1395
Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
Imię: Krzysztof
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: kris2k » ndz 08 lut 2009, 12:45

Cyknij fote jak da rade, ale kolory kabelkow faktycznie powinny byc takie same wiec to mi wystarczy :)

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » ndz 08 lut 2009, 13:17

Srodek - Brazowy to Plus
Zielony minus
Zielony z brazowym paskiem niepodlaczony ,

Fote dodaje ale mizerna
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

Awatar użytkownika
kris2k
klepacz
klepacz
Posty: 1395
Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
Imię: Krzysztof
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: kris2k » ndz 08 lut 2009, 13:21

Dzieki, wszystko jasne.
I w dodatku widze ze wpiety jestes od razu pod sama wtyczke a ja chcialem wpiac sie w przewod takimi trojnikami elektrycznymi.
U Ciebie jest to zdecydowanie mniej inwazyjna metoda :)

Edit:
Wiatrak podpiety i przetestowany, dziala az milo :)
Dzieki chlopaki :!:

Awatar użytkownika
kris2k
klepacz
klepacz
Posty: 1395
Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
Imię: Krzysztof
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: kris2k » wt 17 lut 2009, 19:11

KolczyK pisze:dane z serwisówki:

czyli :

13.0 - 13.2 V przy niezapalonych światłach

14.0 - 14.8V przy zapalonych światłach i 5 tyś obrotów.
Interpretacja tej tabelki co KolczyK podal z serwisowki to faktycznie
14.0 - 14.8V przy zapalonych światłach i 5 tyś obrotów
ale
13.0 - 13.2V to nie bez swiatel tylko jak aku jest zupelnie wyjety z motocykla,
czyli te 13.0V - 13.2V jak jest naladowany poprawnie i jesli ma mniej niz 12.3V
to do ladowania z nim

Przynajmniej ja ta tabelke tak interpretuje, tak gwoli scislosci.
Mierzylem u siebie aku po ladowaniu i pokazywal 13.6V a w motocyklu 14.4V bez
wzgledu na to czy swiatla byly wlaczaone czy nie dla 5000rpm.

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » wt 17 lut 2009, 19:37

a moj aku widocznie powoli pada, tyle ze lata ciagle bezproblemowo 2 sezon, a miewa w granicach 12.5 przy pelnym doladowaniu
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
kris2k
klepacz
klepacz
Posty: 1395
Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
Imię: Krzysztof
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: kris2k » wt 17 lut 2009, 19:40

KolczyK nie przejmuj sie, mysle ze z aku wszystko jeszcze ok.
Moj po naladowaniu tak jak pisalem pokazywal 13.6V ale 3 dni pozniej jak zmierzylem to juz bylo 12.6V i do teraz tak pokazuje, przed chwila mierzylem.
Wiec sadze ze i moj i Twoj aku sa w dalszym ciagu w dobrej formie :)

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » wt 17 lut 2009, 20:23

prawidłowo naładowany aku powinien miec mniej wiecej , 12,6, - 12,8

a 13,6 to on ma swiezo po zgaszeniu silnika i spada z czasem tego nie nalezy brac pod uwage .jesli ma nieco ponizej 12,5 jest lekko niedoladowany , jesli ma 12 jest kiepski , a ponizej to padło ,

I nie kłocic sie z szatanem bo on zawsze ma racje
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » śr 18 lut 2009, 17:00

a Ja bez swiatel mam 14.0V a jak wlacze i prz 5 tys to mam jakies 13.5V i mniej :shock: ponizej 13 nei zejdzie
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
kris2k
klepacz
klepacz
Posty: 1395
Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
Imię: Krzysztof
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: kris2k » śr 18 lut 2009, 18:32

To u mnie nie ma roznicy zadnej, swiatla bez swiatel, przy 5tys i na wolnych obrotach zawsze 14.4V
szatan... to u kogo jest dobrze :?: :roll:

Awatar użytkownika
alternatom
pisarz
pisarz
Posty: 264
Rejestracja: wt 18 gru 2007, 20:47
Imię: tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: z kulunii, LU
Kontakt:

Post autor: alternatom » śr 18 lut 2009, 19:03

Mam u siebie taki regulator no i pytanie do was od czego on jest ?
To jedyne oznaczenia jakie na nim są.Z tego co piszecie to w RC 36 I nie seryjnie nie było radiatorka a u mnie jest.
Próbowałem przyprawić mu śmigło od zasilacza komp. i nie mieści mi się pod owiewką ale jeśli to jakaś superwersja z tych niepadających to sobie odpuszczę wiatraczki. :smile:
Proszę grono szacownych ekspertów o identyfikację.

No i druga sprawa : jak w końcu jest z tą ramą izolować bo gorąca od silnika czy łączyć bo zabiera ciepło ? :roll:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
wasyl
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3148
Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: wasyl » śr 18 lut 2009, 19:45

alternatom,
Kolego to jest normalny regulator napięcia nie oryginalny z radiatorem ( czyt żebrowany).
Jeśli chodzi o izolowanie to

A) są specjalne środki do izolowania w żelu nie pamiętam nazwy
B) drugi zepsuty możesz zastosować mocując żeberkami do ramy
C) mniejszy wiatraczek od kompa
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....

Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość