Mam taki problem.
- wasyl
- stary wyjadacz
- Posty: 3148
- Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
- Imię: Daniel
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Mam taki problem.
moto działa, po za jedną rzeczą jak zapalę światła, czy kierunki, czy wcisnę stop zapala się kontrolka FI i moto gaśnie.Jak nie zapalam moto a włączę cokolwiek to zapala się FI.
Miał ktoś takie przypadłości, a może macie jakieś podejrzenia.
Miał ktoś takie przypadłości, a może macie jakieś podejrzenia.
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....
Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!
Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
no widać było prak prądu Wasylu, miernikiem sprawdzałeś ?
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- orzyl
- klepacz
- Posty: 1665
- Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
- Imię: Piotrek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
moim zdaniem nie musi być to ładowanie. Może ale nie musi. Proponuę posprawdzać również masę na moto.
Ja u siebie zauważyłem że czerwony przełącznik na prawej kierownicy jest jakiś dziwny. Czasami jak go przełącze to zaskakuje dopiero po chwili, ale nigdy w czasie jazdy nic mi sie nie działo. Może go rozbierz i zerknij co tam sie dzieje. Może coś gdzieś, źle przewodzi i jak uruchamiasz dodatkowy odbiornik prądu to coś przerywa. zapalone FI, może oznaczać poprostu wyłączony zapłon, stąd taką drogę podpowiadam. Myślę, że nie zaszkodzi też odczytać błędy z komputerka.
Ja u siebie zauważyłem że czerwony przełącznik na prawej kierownicy jest jakiś dziwny. Czasami jak go przełącze to zaskakuje dopiero po chwili, ale nigdy w czasie jazdy nic mi sie nie działo. Może go rozbierz i zerknij co tam sie dzieje. Może coś gdzieś, źle przewodzi i jak uruchamiasz dodatkowy odbiornik prądu to coś przerywa. zapalone FI, może oznaczać poprostu wyłączony zapłon, stąd taką drogę podpowiadam. Myślę, że nie zaszkodzi też odczytać błędy z komputerka.
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...
- mario_blues
- pisarz
- Posty: 348
- Rejestracja: śr 15 sie 2007, 15:34
- Imię: Mariusz
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łódź, Głowno
- Kontakt:
- wasyl
- stary wyjadacz
- Posty: 3148
- Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
- Imię: Daniel
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
mario_blues,
Za diabła nie restartuje mi kompa ani nie wskazuje błędu -żadnego.
Albo ja nie umiem albo Ona się uparła jak dziewica orleańska.
Ale nie z takimi sobie radziłem będę musiał to ją rozbiorę ( a to lubię najbardziej) i zbuduje jej elektrykę od nowa.
Za diabła nie restartuje mi kompa ani nie wskazuje błędu -żadnego.
Albo ja nie umiem albo Ona się uparła jak dziewica orleańska.
Ale nie z takimi sobie radziłem będę musiał to ją rozbiorę ( a to lubię najbardziej) i zbuduje jej elektrykę od nowa.
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....
Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!
Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Wasyl najprościej kabelek taki trochę grubszy i połącz ramę albo silnik lepiej to drugie z minusem aku i sprawdź czy działa resztę elektryki na pracującym silniku ,jeśli działa masz coś z masą ,jeśli nie ,masz tzw główny włącznik ten elektromagnes {gdzieś obok aku}tam jest taka wtyczka na 4 kabelki +bezpiecznik sprawdź połączenia często w tej wtyczce tkwi problem z niej jest zasilana elektryka w moto
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- G O F E R
- pisarz
- Posty: 342
- Rejestracja: pt 30 cze 2006, 21:48
- Imię: Rafał
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Wasyl, koledzy dobrze podpowiadają, chodzi masę.
Pod owiewką(po lewej stronie, na wysokości połączenia z czachą) masz dwie szerokie kostki w których jest w pytę przewodów.
Przewody zewnętrzne to przewody masowe i na jednym (lub dwóch) masz zwarcie i prąd Ci spieprza.
Miałem dokładnie taki sam problem, przesiedziałem z miernikiem qpe godzin i nic nie wynalazłem. Aż wpadłem w jakiejś jankeskiej gazecie na oficjalny komunikat Honda corp. o częstej usterce w VFR. Z pomocą kolegi- mechanika temat załatwiony.
Zapraszam do mnie, zdejmiemy owiewkę i sobie obaczysz- diabeł nie taki straszny
Jakby co to dzwoń!
Pod owiewką(po lewej stronie, na wysokości połączenia z czachą) masz dwie szerokie kostki w których jest w pytę przewodów.
Przewody zewnętrzne to przewody masowe i na jednym (lub dwóch) masz zwarcie i prąd Ci spieprza.
Miałem dokładnie taki sam problem, przesiedziałem z miernikiem qpe godzin i nic nie wynalazłem. Aż wpadłem w jakiejś jankeskiej gazecie na oficjalny komunikat Honda corp. o częstej usterce w VFR. Z pomocą kolegi- mechanika temat załatwiony.
Zapraszam do mnie, zdejmiemy owiewkę i sobie obaczysz- diabeł nie taki straszny

Jakby co to dzwoń!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości