SYNCHRO WTRYSKU ???
- olo
 - klepacz

 - Posty: 1519
 - Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
 - Imię: Olek
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Rybnik
 - Kontakt:
 
SYNCHRO WTRYSKU ???
Pomóżcie proszę - czy w przypadku pierwszej wersji 800-tki wchodzi w grę synchronizacja podciśnienia w kanałach dolotowych ? Wydawało mi się że tak, tymczasem w serwisówce znalazłem tylko "starter valve synchronization" ale to chyba nie o to chodzi... Nie robi sie tak jak w przypadku gaźniorów śrubkami na ośkach przepustnic ? Na tejże ośce z przednich garów znalazłem śrubkę która mogłaby do tego służyć ale jest - nietypowo, porównując do gaźników - zabezpieczona kontrą, co mogłoby sugerować że raczej się tego nie rusza... CÓŻ POCZĄĆ...?
			
									
									VFR-OC Poland, South Park section,  MTZ sub-section 
						- KolczyK
 - stary wyjadacz

 - Posty: 4199
 - Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
 - Imię: Przemysław
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
 - Kontakt:
 
Mundek coś mi wspominał że jest to właśnie regulacja zaworów startowych. a JA sobie myślałem... że ustawienie przepustnic  
			
									
									VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
						VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- Mundek
 - pisarz

 - Posty: 351
 - Rejestracja: pn 25 wrz 2006, 13:46
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Gdynia (Olecko)
 - Kontakt:
 
Tak to sobie przytlumaczylem z serwisowki. Generalnie tak jak pisza chlopaki powyzej, sruby po prawej stronie air boxu, to jedyna regulacja synchronizacji ukladu wtryskowego w VFR 800, czy tez innym motocyklu posiadajcym ten sam uklad wtryskowy, jak np. XX. Nie ma czego wiecej szukac, bo sie nic innego nie znajdzie...  
			
									
									Pzdr Mundek!
VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))
						VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))
- maciek 800
 - klepacz

 - Posty: 579
 - Rejestracja: ndz 17 gru 2006, 12:05
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Warszawa/Raszyn
 
Otóż nie!! 
Po "regulacji" ( nie synchronizacji ) moto leppiej odpala i leppiej na gaz reaguje.
Trzeba to zrobić zgodnie z serwisówką i ustawić podciśnienie zgodne z wartościami tam podanymi. Uwaga większość wakuometrów podaje podciśnienie w barach (bar). Natomiast Wszystkie serwisówki podają w milimetrach słupa rtęci ( mmHg ). Trzeba mieć waku poadjące tych wartościach tkzw waku rtęciowe, lub też ( ja tak zrobiłem ) bardzo dokładne waku zegarowe w barach i przeliczyć sobie mmHg na bar.
			
									
									
						Po "regulacji" ( nie synchronizacji ) moto leppiej odpala i leppiej na gaz reaguje.
Trzeba to zrobić zgodnie z serwisówką i ustawić podciśnienie zgodne z wartościami tam podanymi. Uwaga większość wakuometrów podaje podciśnienie w barach (bar). Natomiast Wszystkie serwisówki podają w milimetrach słupa rtęci ( mmHg ). Trzeba mieć waku poadjące tych wartościach tkzw waku rtęciowe, lub też ( ja tak zrobiłem ) bardzo dokładne waku zegarowe w barach i przeliczyć sobie mmHg na bar.
- olo
 - klepacz

 - Posty: 1519
 - Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
 - Imię: Olek
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Rybnik
 - Kontakt:
 
Noooooooooo, ciekawe.......... Mam akurat rtęciówki ale chyba podziałka na nich nie jest w mmHg tylko jakaś ogólna i to jest problem bo serwisówka fucktycznie podaje konkretne wartości których trzeba się trzymać...
Ach ten wtrysk......... I elektronika........... DOBRZE ŻE TEGO NIE MAM !!!!!!!!!
			
									
									Ach ten wtrysk......... I elektronika........... DOBRZE ŻE TEGO NIE MAM !!!!!!!!!
VFR-OC Poland, South Park section,  MTZ sub-section 
						- kiki
 - ostry klepacz

 - Posty: 2508
 - Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
 - Imię: Piotr
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Węgrów
 - Kontakt:
 
Co do samego sprzętu i kasy na niego wydanej to nie mam zastrzezen i myślę, że warto (polecam zakup u producenta- z GB idzie paczka okolo tygodnia i troche taniej niz w Polsce). Na pewno jest to delikany sprzęt i trzeba sie z nim obchodzić jak z jajkiem  
  (ale wskazówkowe też tak mają).
Jeśli chciałbyś wybierać pomiedzy zegarkowymi a carbtunami- odrazu polecam carbtune z jednego powodu:
Przy moto na wtrysku musisz mieć dokladne waku (a takimi są owe carbtuny) inaczej nie zrobisz synchro.

			
									
									
						Jeśli chciałbyś wybierać pomiedzy zegarkowymi a carbtunami- odrazu polecam carbtune z jednego powodu:
Przy moto na wtrysku musisz mieć dokladne waku (a takimi są owe carbtuny) inaczej nie zrobisz synchro.
- KolczyK
 - stary wyjadacz

 - Posty: 4199
 - Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
 - Imię: Przemysław
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
 - Kontakt:
 
u mnie synchro nie było potrzebne z tego co zobaczylismy przy 1200obr oscylowało w grniach podanych przez kiki'ego, 48 tys przebiegu, ale dla pewności wstawie fotkę i powiecie mi co jest grane, czy robić czy nie. jak znajdę kabel do koma  
			
									
									VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
						VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości