okopcona końcówka tłumika w RC46

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Awatar użytkownika
marlon
klepacz
klepacz
Posty: 633
Rejestracja: wt 08 kwie 2008, 18:19
Imię: mariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: bielsko-biała
Kontakt:

okopcona końcówka tłumika w RC46

Post autor: marlon » wt 08 kwie 2008, 20:01

witam.mam zamiar kupić takie moto.tylko jednego nie czaje.. ta vfr ma okopconą końcówkę tłumika http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M700116 a ta nie ma http://moto.allegro.pl/item340594117_ho ... r800_.html oglądałem to moto http://moto.allegro.pl/item340070600_ho ... _inne.html i też miał okopcony tłumik.gość jak odpalił to masakra.kopcił jak lokomotywa nawet jak już ssanie było wyłączone i silnik był ciepły.i mi mówi że olej stary,że długo stoi..a mój xt600 rok88 nawet dymka nie puści mimo tego że stoi na polu nawet w zimie..trafiłem na złoma to oczywiste..jak to jest z tym tłumikiem u was?? może to jest tylko odbarwienie chromu od temp.?tylko czemu w jednej jest a w drugiej nie.. pozdrawiam

lucek74
bywalec
bywalec
Posty: 47
Rejestracja: pt 06 lip 2007, 22:59
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płońsk

Mina

Post autor: lucek74 » wt 08 kwie 2008, 20:14

zerknij w temat miny sandomierz to dowiesz się o tym moto moja rada nie rusz gówna bo śmierdzi!!!!!!!

Kawa
klepacz
klepacz
Posty: 812
Rejestracja: wt 13 lut 2007, 21:41
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kawa » wt 08 kwie 2008, 20:22

Skoro kopcił, to oczywiscie nie jest to dobry objaw. Moja nie kopci, zawory ustawiane, regularanie, olej, swiece, filtr czyszczony tez, wszystko w normie, zadnych podejzanych objawow, nawinalem moja vfra 25 tys km od zeszlego roku, bez problemu i tez mam okopcony tlumik. Mysle, ze jest to normalny objaw, jeden zostal po prostu wyczyszczony, drugi nie :).
Zastanawiam sie tez na ile jest to problem, gdy przy ostrzejszym odkreceniu vfra lubi sobie puscic dymek. Pamietam topic chyba Vlaada w jego vfrze, jak probowal roznymi ustawieniami mieszanki zniwelowac kopcenie przy ostrym odkrecaniu, ale bezskutecznie. Tak to juz chyba jest, ze po osiagnieciu pelnoletnosci, kazdy lubi sobie czesciel lub rzadziej puscic dymek, lyknac mocno i ostro polatac :twisted:


Ps. na pewno nie jest to odbarwienie od temperatury, jest to najprawdopodobniej sadza.
Ps2. A moze wtykał rurke, tam gdzie nie trzeba :))))) :biggrin :twisted:

Awatar użytkownika
marlon
klepacz
klepacz
Posty: 633
Rejestracja: wt 08 kwie 2008, 18:19
Imię: mariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: bielsko-biała
Kontakt:

Post autor: marlon » wt 08 kwie 2008, 20:34

no właśnie też mi się tak wydaje,a osadza sie ta sadza dlatego pewnie,że te tłumiki nie mają tych końcówek co chyba wszystkie tłumiki.spaliny pewnie wpadają w jakieś zawirowania i dlatego jest okopcony...... a jeżeli chodzi o SANDOMIERZ szkoda gadać miałem w tym tyg. jechać potrzeć.napewno bym chciał owiewki ściągać. dobrze że sie dziś zarejestrowałem u was... hyhyhy chyba bym gościa zlinczował ponad 600 kilosów na marne i kasa na paliwo za busa .. wrr

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » wt 08 kwie 2008, 23:53

mam to samo co kawa. czyszczę to plastmalem co jakiś czas bo mnei denerwuje :-) ale zauważyłem że modele bez lambdy - (spotkałem 2 moto juz)z okopconym końcem i wogóle środkowa rura tłumika nie idzie symetrycznie do owalu jego końcówki, ku dołowi jest lekko skierowana, a w modelach 2000 2001 widze, ze środkowa rura tłumika idzi symetrycznie i nie ma okopcenia :roll:
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
Mariano
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 93
Rejestracja: sob 07 kwie 2007, 18:55
Imię: Mariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Mariano » czw 10 kwie 2008, 02:05

Mi nie dymi wcale, ale rurka jest okopcona. Wystarczy przetrzec benzynką ekstrakcyjną i jest jak nowa

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » czw 10 kwie 2008, 21:39

to ze okopcony tlumik moze miec rozne przyczyny, w kawie jak wybebeszylem polowe srodka to tez mam teraz okopcona a nigdy nie byla - teraz jest, w VFR na oryginalnym nie mialem a na remusie juz bylo
Ostatnio zmieniony czw 10 kwie 2008, 23:58 przez Fabiq, łącznie zmieniany 2 razy.
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
marlon
klepacz
klepacz
Posty: 633
Rejestracja: wt 08 kwie 2008, 18:19
Imię: mariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: bielsko-biała
Kontakt:

Post autor: marlon » czw 10 kwie 2008, 22:05

acha no to mniej wiecej wiem już o co chodzi :grin:

Awatar użytkownika
maciek
klepacz
klepacz
Posty: 573
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: maciek » pt 11 kwie 2008, 13:01

Moja VFR (rocznik 98, bez sondy lambda) tez ma okopconą końcówkę tłumika.
Przejechałem nią 20000 km bez kłopotu, nie zauważyłem dymienia, świece przy wymianie miały bardzo ładny kolor. Myślę, że nie ma się czym przejmować :)
maciek | była VFR800FI | Fotografia www.piech-dubis.com

Awatar użytkownika
marlon
klepacz
klepacz
Posty: 633
Rejestracja: wt 08 kwie 2008, 18:19
Imię: mariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: bielsko-biała
Kontakt:

Post autor: marlon » pn 10 lis 2008, 01:11

no i moto igiełka kupione,18000tyś juz w tym sezonie nawinięte i też końcówka okopcona hehe

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości