Mam probelem, który wiąże się najprawdopodobniej z wymianą oleju w zawiasach z przodu. Wyminiłem na 15W czy W15 (HEAVY). Teraz przy ok 180-200 w zakręcie a raczej łuku, sprzęt staje się nie stabilny. Pojawia się jakby kołysanie. Czy może to być probem zbyt twardego zawieszenia które nie nadąrza wygarniać nierówności nawierzchni???
Niestabilność w zakręcie
-
franklin
- zadomowiony

- Posty: 50
- Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 15:59
- Imię: Patryk
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Niestabilność w zakręcie
Witam,
Mam probelem, który wiąże się najprawdopodobniej z wymianą oleju w zawiasach z przodu. Wyminiłem na 15W czy W15 (HEAVY). Teraz przy ok 180-200 w zakręcie a raczej łuku, sprzęt staje się nie stabilny. Pojawia się jakby kołysanie. Czy może to być probem zbyt twardego zawieszenia które nie nadąrza wygarniać nierówności nawierzchni???

Mam probelem, który wiąże się najprawdopodobniej z wymianą oleju w zawiasach z przodu. Wyminiłem na 15W czy W15 (HEAVY). Teraz przy ok 180-200 w zakręcie a raczej łuku, sprzęt staje się nie stabilny. Pojawia się jakby kołysanie. Czy może to być probem zbyt twardego zawieszenia które nie nadąrza wygarniać nierówności nawierzchni???
- wasyl
- stary wyjadacz

- Posty: 3148
- Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
- Imię: Daniel
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
franklin,
Miałem ten sam problem ale olej nie zmienił nic-tak miałem przed i po wymianie.
Ale potem zaczołem szukac i problem był w gumie była łysa i uciekało powietrze guma wymieniona i jest ok.
Im twardzsze zawieszenie to moto stabilniejsze na równej nawierzchni ale nie wybiera nierówności i może pojawic się drżenie.
Miałem ten sam problem ale olej nie zmienił nic-tak miałem przed i po wymianie.
Ale potem zaczołem szukac i problem był w gumie była łysa i uciekało powietrze guma wymieniona i jest ok.
Im twardzsze zawieszenie to moto stabilniejsze na równej nawierzchni ale nie wybiera nierówności i może pojawic się drżenie.
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....
Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!
Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!
- maciek 800
- klepacz

- Posty: 579
- Rejestracja: ndz 17 gru 2006, 12:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Raszyn
- rafi
- teksciarz

- Posty: 141
- Rejestracja: sob 23 cze 2007, 14:50
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
twierdzisz że przy W15 jest za miękkie,a na W10 jest ok? nie rozumie twojego toku myslenia... im gęstszy olej (większa liczba przy W..) tym twardsze zawieszenie!!!kwiacior pisze:Moge sie mylic, ale zalewajac 15w zawieszenie bedzie zbyt miekkie.
Zawsze sie lało 10w i było ok. Sprawdz cisnienie w gumie.
A po drugie polskie drogi pozostawiaja wiele do zyczenia.
ja mam 20 i jest lepiej ja na oryginalnym
co do pływania to opona lub tył jak juz wspomniano
- KolczyK
- stary wyjadacz

- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
mam zalany świeży 10W i jest mega po wymianie jego i uszczelniaczy. regulacja cacy, twardo albo fajniutko miekko na traskę.....widocznie mam dobre sprezynki
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

