Wheelie
-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
- Lucek
- stary wyjadacz
- Posty: 3481
- Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
- Imię: LUCYna/fer
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: EP
tak jest!
jesli nawet bym kiedys zmienial to zostane przy 'skrzydelku' na baku a nie producencie organkow.
choc powiem Wam ze ta moc..... hmmmm...... robi wrazenie i wchodzi w krew a jeszcze bardziej hamulce. stoppie na kazdym czerwonym w wawce bylo...... miodzio
i wazy 30 kg mniej nie 100
jesli nawet bym kiedys zmienial to zostane przy 'skrzydelku' na baku a nie producencie organkow.
choc powiem Wam ze ta moc..... hmmmm...... robi wrazenie i wchodzi w krew a jeszcze bardziej hamulce. stoppie na kazdym czerwonym w wawce bylo...... miodzio
i wazy 30 kg mniej nie 100
Nie ma boga, jest Mmmmotór!
- Fabiq
- klepacz
- Posty: 1371
- Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
cholera szkoda chlopaki ze nie moge z wami potrenowac, ale w przyszlym sezonie sie wybiore w lato jesli mnie do siebie zaprosicie na pare dni
co do R1 to owszem fajny sprzet ale do uczenia sie jazdy na gumie zupelnie sie nie nadaje, ja na moim Fireblad'zie nie nauczylem sie takich gum stawiac jak na VFR, co prawda byly one dluzsze ale za to tylnim blotnikiem nigdy nie przyhaczylem asfaltu, jakos rzedowki sa za ostre za zrywne te gumy sa takie "skaczace" kiedy to dajesz i znow odpuszczasz gaz co by na plecach nie wyladowac, no i ten .j.b.n. strzal po 7 tys obrotow strasznie ciezko to opanowac, VFR lagodnie oddaje moc, bardzo liniowo, w kazdej chwili wiesz co cie czeka, ostatnio dopalem r6 kolegi to znow to trzeba krecic do 6 tys zeby dobrze kolo podniesc, z 4 tys idzie ledwo w gore a kolo 6 znow jest ten strzal, ponoc motocykle na wtrysku sa lagodniejsze, jednak nie mialem okazji takiego potestowac
co do R1 to owszem fajny sprzet ale do uczenia sie jazdy na gumie zupelnie sie nie nadaje, ja na moim Fireblad'zie nie nauczylem sie takich gum stawiac jak na VFR, co prawda byly one dluzsze ale za to tylnim blotnikiem nigdy nie przyhaczylem asfaltu, jakos rzedowki sa za ostre za zrywne te gumy sa takie "skaczace" kiedy to dajesz i znow odpuszczasz gaz co by na plecach nie wyladowac, no i ten .j.b.n. strzal po 7 tys obrotow strasznie ciezko to opanowac, VFR lagodnie oddaje moc, bardzo liniowo, w kazdej chwili wiesz co cie czeka, ostatnio dopalem r6 kolegi to znow to trzeba krecic do 6 tys zeby dobrze kolo podniesc, z 4 tys idzie ledwo w gore a kolo 6 znow jest ten strzal, ponoc motocykle na wtrysku sa lagodniejsze, jednak nie mialem okazji takiego potestowac
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
- Lucek
- stary wyjadacz
- Posty: 3481
- Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
- Imię: LUCYna/fer
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: EP
ja niestety sie nie zgodze.
zeby na VFR jezdzic na gumie nie wystarczy odkrecic manete trzba umiec a na R1 kazdy mator potrafi.a szarpanie to kwestia wprawy poprostu mniejsze ruchy maneta,wiem co mowie. szybciej sie nauczylem na R1 niz na VFR i w litrze na ma tega walniecia po 7tys tak odczuwalnego jak w R6 np. R1 ciagnie w miare rowno od 3,5tys. to prawda ze to szatan i strasznie zrywny,trudniejszy do opanowania ale latwiej go wrzucucic na gume, trudniej utrzyma,to tylko kwestia wprawy to utrzymanie,tak jak mowiem mniejsze ruchy maneta, a VFR jest latwiej utrzymac na gumie i ja opanowac w powietrzu ale wrzucic to jest sztuka.szacunek dla tych co to robia
Ux FabiQ
zeby na VFR jezdzic na gumie nie wystarczy odkrecic manete trzba umiec a na R1 kazdy mator potrafi.a szarpanie to kwestia wprawy poprostu mniejsze ruchy maneta,wiem co mowie. szybciej sie nauczylem na R1 niz na VFR i w litrze na ma tega walniecia po 7tys tak odczuwalnego jak w R6 np. R1 ciagnie w miare rowno od 3,5tys. to prawda ze to szatan i strasznie zrywny,trudniejszy do opanowania ale latwiej go wrzucucic na gume, trudniej utrzyma,to tylko kwestia wprawy to utrzymanie,tak jak mowiem mniejsze ruchy maneta, a VFR jest latwiej utrzymac na gumie i ja opanowac w powietrzu ale wrzucic to jest sztuka.szacunek dla tych co to robia
Ux FabiQ
Nie ma boga, jest Mmmmotór!
-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
- Fabiq
- klepacz
- Posty: 1371
- Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
hmmmm generalnie to nie mam problemow z postawieniem w pion dowolnego motocykla, no moze poza zxr750j , jest toporna jak czolg, no ale idzie w gore idzie tylko ze ze sprzegla trzeba strzelic, a wogole to teraz choruje na enduraka , trzeba bedzie se dokupic do kolekcji
[ Dodano: 2006-10-10, 21:41 ]
znalazlem film z moich absolutnie pierwszych gumek, to tak na zachete komu topornie idzie nauka >> http://fabiq.wrzuta.pl/film/eHrwPO5eSP/ ... rwsze_gumy
[ Dodano: 2006-10-10, 21:45 ]
ah tak przy okazji, nigdy sie nie wywalilem przy nauce za to motocykl mocno cierpial, najpierw urwane ucho chlodnicy, pozniej zbita lampa, urwany stelarz przedni trzymajacy owiewki, urwane uchwyty owiewek,popekany lakier i odpryski, wybite lozysko glowki ramy,polamane zegary,urwany czujnik temp. to wszystko przez nieudolne gumy a raczej opadanie z nich z impetem gdzie lagi skladaja sie do oporu, jesli chodzi o vfr zadnych jak dotad strat, lekko popekal plug ale to przez to ze moto jest delikatnie przyszlifowane jedna strona i nie ma wszystkich uchwytow,taki kupilem za to cena bardzo przystepna
[ Dodano: 2006-10-10, 21:41 ]
znalazlem film z moich absolutnie pierwszych gumek, to tak na zachete komu topornie idzie nauka >> http://fabiq.wrzuta.pl/film/eHrwPO5eSP/ ... rwsze_gumy
[ Dodano: 2006-10-10, 21:45 ]
ah tak przy okazji, nigdy sie nie wywalilem przy nauce za to motocykl mocno cierpial, najpierw urwane ucho chlodnicy, pozniej zbita lampa, urwany stelarz przedni trzymajacy owiewki, urwane uchwyty owiewek,popekany lakier i odpryski, wybite lozysko glowki ramy,polamane zegary,urwany czujnik temp. to wszystko przez nieudolne gumy a raczej opadanie z nich z impetem gdzie lagi skladaja sie do oporu, jesli chodzi o vfr zadnych jak dotad strat, lekko popekal plug ale to przez to ze moto jest delikatnie przyszlifowane jedna strona i nie ma wszystkich uchwytow,taki kupilem za to cena bardzo przystepna
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
- boa6
- Posty: 9
- Rejestracja: czw 12 paź 2006, 13:55
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Ja moją VFR rc 36 wyrywam ze sprzegła na gume bo z gazu poprostu jak sie wyrywa to za malo jest żeby ja pociagnąc praktycnzie zaraz jest odciecie ...a ze sprzegła wiadomo ..wrzucałem już dwa w gorze i sie szło po 160km/h ale jakoś skrzynia sie zaczęła dupić i 2 wysklakiwalo po pewnym czasie wiec dąłem sobie spokój ...bo skrzynia cąłkiem poszla by sie j....
-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości