ciekaw co bys zrobil jakby Ci po miescie palila zawsze 10 i poza raczej 8....??JuNioR pisze:A jak wyjadę na miasto i trochę szaleje - to ku*** szkoda gadać - czasami mam wrażenie że mi nawet 10tke łyka bo tak szybko znikają kreseczki.
Ograniczyć spalanie
- benito
 - ostry klepacz

 - Posty: 2333
 - Rejestracja: śr 28 mar 2007, 12:10
 - Imię: Jarek
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
dajcie spokoj!!!!
Ja sie z Achmedem kluce ktoremu wiecej pali.
w RC46 pobilem rekord na torze Poznan - 18l/100km - srednie spalanie. Normalnie mi palila 10.
Zadalem 1 raz bardzo glupie pytanie Musieliemu, co mam zrobic, zeby mniej palila.
Odpowiedz: przy twoim stylu jazdy, sie nie da...
przyjemnosc kosztuje; mocniej krecisz, wiecej pali...
a teraz nie moge ponizej 10l zejsc, przy normalnej jezdzie, a zbiornik mam tylko 18l.
srednio przejezdzam 150km na baku i zjezdzam na stacje...POGROMCA WEZY
			
									
									Ja sie z Achmedem kluce ktoremu wiecej pali.
w RC46 pobilem rekord na torze Poznan - 18l/100km - srednie spalanie. Normalnie mi palila 10.
Zadalem 1 raz bardzo glupie pytanie Musieliemu, co mam zrobic, zeby mniej palila.
Odpowiedz: przy twoim stylu jazdy, sie nie da...
przyjemnosc kosztuje; mocniej krecisz, wiecej pali...
a teraz nie moge ponizej 10l zejsc, przy normalnej jezdzie, a zbiornik mam tylko 18l.
srednio przejezdzam 150km na baku i zjezdzam na stacje...POGROMCA WEZY
Honda VFR800 - RC46 - `98 
Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05
						Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05
- KolczyK
 - stary wyjadacz

 - Posty: 4199
 - Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
 - Imię: Przemysław
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
 - Kontakt:
 
komputer to kontroluje tak ? sportowe filtry to rozumiem.....ale tu mamy wymienny....tak ? czy się mylę ? mi jakoś jak jadę oszczednie pali mniej niż na papierowych, jak odwinę to pali normlanieWiktorVFR pisze:nie moze obnizyc spalania..K&N doprowadza wiecej powietrza (?) przez co zwieksza sie spalanie
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
						VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- DIDI
 - klepacz

 - Posty: 1575
 - Rejestracja: pt 01 gru 2006, 23:11
 - Imię: Daniel
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Bartoszyce
 - Kontakt:
 
Temat rzeka. Kłócicie sie czyja więcej i dlaczego tak dużo. A kto na to patrzy. Widzę wskaźnik przy ziemi jadę na stacje i nie patrze ile wlazło i ile przejechałem. Jak komuś pali za dużo to niech nie jeździ. Zaoszczędzi na bank!  Sprzęt na wodę nie chodzi. Koń pić musi i tyle  
			
									
									Panie władzo jechałem szybko, bo ja kocham zapier...lać 
DIDI
						DIDI
- gladiator
 - pisarz

 - Posty: 286
 - Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 14:38
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Warszawa-Bródno
 - Kontakt:
 
Dziwia mnie niektóre, niby śmieszne półzdania.
Temat załorzyłem bo jestem zdziwiony że jedna pali 7l a druga 10l tym bardziej że miałem wcześniej 36II i paliła mniej.
Raczej chodziło mi o konstruktywne odpowiedzi. Jakby wszystkie paliły 10l to bym nie zakadał posta.
A z tym skuterem widze chłopaki, że macie jakieś marzenie nie spełnione ale kto wie może się spełnią.
			
									
									Temat załorzyłem bo jestem zdziwiony że jedna pali 7l a druga 10l tym bardziej że miałem wcześniej 36II i paliła mniej.
Raczej chodziło mi o konstruktywne odpowiedzi. Jakby wszystkie paliły 10l to bym nie zakadał posta.
A z tym skuterem widze chłopaki, że macie jakieś marzenie nie spełnione ale kto wie może się spełnią.
Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów pro...
						- Yaco
 - klepacz

 - Posty: 942
 - Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
 - Imię: Jacek
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Motocykl na wtrysku - komputer steruje składem mieszanki. Zakładając K&N dostarczasz silnikowi więcej powietrza w efekcie ECU podaje więcej paliwa aby uzyskać optymalny skład mieszanki. Załóż przelotowy wydech to zacznie palić jeszcze więcej. Moja rada? Wróć do fabrycznego filtra - obniżysz spalanie o kilka procent, ale przede wszystkim - mniej momentu obrotowego ma manetce gazu.
Układ dolotowy i wylotowy to bardzo precyzyjnie wyliczony pudło rezonansowe. Jakiekolwiek zmiany odbijają się na składzie spalanej mieszanki. W układach gaźnikowych przy zamianie filtra powinno się wymieniać dysze w gaźnikach. Ale tego u nas nikt nie robi bo to kosztuje, wiadomo...
[ Dodano: 2008-05-22, 11:31 ]
PS. Jakie średnie obroty utrzymujesz w czasie jazdy?
			
													Układ dolotowy i wylotowy to bardzo precyzyjnie wyliczony pudło rezonansowe. Jakiekolwiek zmiany odbijają się na składzie spalanej mieszanki. W układach gaźnikowych przy zamianie filtra powinno się wymieniać dysze w gaźnikach. Ale tego u nas nikt nie robi bo to kosztuje, wiadomo...
[ Dodano: 2008-05-22, 11:31 ]
RC36II słynie z dopracowanych gaźników. Konstrukcja silnika identyczna jak w RC36I tylko carby inne. Jechałem z kumplem na zlocik i przy identycznym tempie jazdy jemu opędzlowała 1,5l mniej. Z kolei o pierwszych RC46 mówi się, że maja paliwożerne wtryski. Zależy to także od stylu jazdy. Jak kupiłem swoją VFR paliła mi średnio 5-6 litrów na 100km. Teraz nie potrafię zejść poniżej 7, a nie jeżdżę ostro. Jeśli świruję, pali pewnie ponad 9, a w innych rękach prawdopodobnie zeżarła by jeszcze więcej. Jak dla mnie objawia tu się wada VFR - stosunkowo mała moc do masy i trzeba trochę przetrzymywać ją na obrotach. Potrzeba litra...gladiator pisze:Dziwia mnie niektóre, niby śmieszne półzdania.
Temat załorzyłem bo jestem zdziwiony że jedna pali 7l a druga 10l tym bardziej że miałem wcześniej 36II i paliła mniej...
PS. Jakie średnie obroty utrzymujesz w czasie jazdy?
					Ostatnio zmieniony czw 22 maja 2008, 11:35 przez Yaco, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
						Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
- Fabiq
 - klepacz

 - Posty: 1371
 - Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Olsztyn
 - Kontakt:
 
wszystko przez to ze my motocykle mamy dla frajdy jaka plynie z jazdy na nich, a ty chyba w innych celach bardziej uzytkowych, powiem wam szczerze ze gdybym mieszkal w miescie to bym sobie kupil skuter i z niego korzystal bo to naprawde swietny srodek lokomocji w miescie, a ze do pracy jezdze krajowa 16nastka to skuter bylby za wolnygladiator pisze:niby śmieszne półzdania
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
						- poscig
 - klepacz

 - Posty: 1361
 - Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
 - Imię: Marek
 - województwo: pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: 3-CITY
 - Kontakt:
 
Moja RC36II pali od 4,2 do 8 literkow a wszytsko zalezy od sty;lu jazdy.Niestety nie da sie krecic motorka na kazdym pod czerwone pole i wymagac aby spalanie bylo niskie.Niech kazdy komu moto spala ,,za duzo,,spróbuje przejechac w trasie 100km,ale krecac maszyne do 5-6 tysi i z predkoscia do 1300km/h.Po prostu starac sie jechac plynnie.A wtedy kazdy nawey najbardziej ,,pijacy,,motorek zejdzie na spalanie ogolnie uznane w tym modelu za niskie.Pozdrawiam i zycze nieskiego spalania przy maksymalnych predkosciach 
			
									
									
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości