Niektórzy mało, a niektórzy troche więcej. Ja na przykład od stycznia nawinąłem 2000km, a wiem, że są dużo lepsiFred pisze:Generalnie jest jest około 8-10 st i wczesna zima/wiosna to sie mało jeździ
CIEPŁE MANETKI
- KolczyK
- stary wyjadacz

- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
Fred no chyba norma że wyłączają i poprostu jeżdża na wyłączonych caly rok no nie
?
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- donia
- bywalec

- Posty: 32
- Rejestracja: wt 30 paź 2007, 13:57
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Polecam Oxfordy, miałem wcześniej Saito II i przy minus kilka już nie dawały rady, reszta bez zastrzeżeń, teraz zamontowałem oxfordy i grzeją dużo lepiej i mają więcej poziomów grzania.
Na pierwszym i tak grzeją wystarczająco. Chciałem na początku podpiąć bezpośrednio pod krótkie światła (bo i tak są na przekaźnikach) ale wygrała opcja osobnego przekaźnika tylko na manetki. Przekaźnik łapie impuls ze świateł. Co prawda dla Oxforda można się nie martwić o to że zabije akumulator jak zostawisz włączony (ma jakiś czujnik i się wyłącza jak napięcie spadnie poniżej iluś tam), ale lepiej odpinać tego typu elektryczne elementy kluczykiem, po co ma się ktoś na parkingu bawić
.
Dla prawej manetki musimy ściąć kołnierz tulei plastikowej na którą wchodzi manetka od wewnątrznej i trochę zbliżyć manetkę do przełączników oraz obciąć od zewnętrznej 2mm kołnierz na manetce i jest git.
Aaa zapomniałem, jak dla mnie super sprawą jest taki sprytny uchwyt/podstawa za pomocą której montuje się przełączniki pod kątem do obejmy która trzyma oryginalne przełączniki kierunkowskazów lub kill-switcha.
Na pierwszym i tak grzeją wystarczająco. Chciałem na początku podpiąć bezpośrednio pod krótkie światła (bo i tak są na przekaźnikach) ale wygrała opcja osobnego przekaźnika tylko na manetki. Przekaźnik łapie impuls ze świateł. Co prawda dla Oxforda można się nie martwić o to że zabije akumulator jak zostawisz włączony (ma jakiś czujnik i się wyłącza jak napięcie spadnie poniżej iluś tam), ale lepiej odpinać tego typu elektryczne elementy kluczykiem, po co ma się ktoś na parkingu bawić
Dla prawej manetki musimy ściąć kołnierz tulei plastikowej na którą wchodzi manetka od wewnątrznej i trochę zbliżyć manetkę do przełączników oraz obciąć od zewnętrznej 2mm kołnierz na manetce i jest git.
Aaa zapomniałem, jak dla mnie super sprawą jest taki sprytny uchwyt/podstawa za pomocą której montuje się przełączniki pod kątem do obejmy która trzyma oryginalne przełączniki kierunkowskazów lub kill-switcha.
pozdrawiam,
donia i VyFRotka 800
donia i VyFRotka 800
Przydają się nie tylko w tych porach roku, jadąc w górach w kiepskiej pogodzie też się bardzo przydająFred pisze:Generalnie jest jest około 8-10 st i wczesna zima/wiosna to sie mało jeździ
Ja mam Saito, nabyłem na bajzlu ale niedopatrzyłem że ktoś w nich grzebał i brakowało z 2 kabli
- MadziX
- stary wyjadacz

- Posty: 3123
- Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
- Imię: Magdalena
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Kontakt:
takie manetki to niezły patent latem na suszenie rękawiczek w czasie jazdy jak zmokną w deszczu 
wieczorami też bywa chłodniej, a letnie rękawiczki nie zawsze dają radę, także mi się ten pomyśł podoba i gapa ze mnie ,ze dopiero w tym sezonie na to wpadłam
, a konkretnie zachęciła mnie do tego pomysłu Ruda
Kasiu znowu jestem Twoją dłużniczką
hehe
wieczorami też bywa chłodniej, a letnie rękawiczki nie zawsze dają radę, także mi się ten pomyśł podoba i gapa ze mnie ,ze dopiero w tym sezonie na to wpadłam

- MadziX
- stary wyjadacz

- Posty: 3123
- Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
- Imię: Magdalena
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Kontakt:
ale to tylko na postojuWiktorVFR pisze:na suszenie rekawiczek tez jest dobry patentpo prostu polozyc je na goracym silniku:)
nie no jasne ,że nie w upały haha Fred to co piszesz to się zgadza, ale tylko w teorii. W praktyce wygląda to zupełnie inaczej.Fred pisze:Wszystko fajnie ale jak są upały to też używacie? Generalnie jest jest około 8-10 st i wczesna zima/wiosna to sie mało jeździ a potem już ciepło wiec kiedy ciepłe manetki?
Prawda jest taka,że ostatnio pogoda jest tak zmienna,że nawet latem bywa bardzo zimno i tego niedy nie przewidzisz...juz nie pamiętam lata,zeby bylo przez dłużej niz 2 tyg super ciepło...;/
Poza tym ja jeżdzę cały rok, teraz są własnie temperatury 5-10 stopni i dzięki manetkom mogę sobie pojeździc, co niestety wczesniej przy tej temperaturze nie było mozliwe. Mogę byc super ciepło ubrana, ale jak mam dłonie zdrętwiałe z zimna to jest masakra i wracam do domu, bo przyjemność z jazdy = 0.
słuchajcie te moje manetki mają podłączenie bezposrednio do aku, jest zabazpieczenie, które odłącza grzanie na wypadek gdyby się zostawiło włączone. Pomimo to potrzebny jest jakis dodatkowy bezpiecznik??? Ja wolałabym nie grzebac tam jeśli nie ma potrzeby

- C_L_K
- ostry klepacz

- Posty: 2010
- Rejestracja: wt 16 paź 2007, 16:07
- Imię: Rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kosewko
Można oczywiście podłączyć tak jak jest. Ale wtedy każdy grzebacz może w czasie Twojej nieobecności je włączyć, albo zsiadając z motocykla możesz zapomnieć ich wyłączyć i wtedy rozładuje Ci się aku. Oczywiście oxfordy mają zabezpieczenie, które w chwili kiedy napięcie spadnie poniżej pewnej wartości rozłączy grzanie, żeby aku nie padł zupełnie, ale i tak będzie mocno rozładowany. Natomiast możesz za parę groszy kupić najprostszy przekaźnik samochodowy (np. od świateł) i podłączyć go tak, żeby podawał napięcie na manetki dopiero po przekręceniu stacyjki (albo np. po włączeniu świateł) i wtedy masz problem aku z bańkiMadziX pisze:słuchajcie te moje manetki mają podłączenie bezposrednio do aku, jest zabazpieczenie, które odłącza grzanie na wypadek gdyby się zostawiło włączone. Pomimo to potrzebny jest jakis dodatkowy bezpiecznik??? Ja wolałabym nie grzebac tam jeśli nie ma potrzeby
Jakbyś miała jakiś kłopot mogę naszkicować jakiś schemat połączeń
- Ruda i Piotr
- stary wyjadacz

- Posty: 3596
- Rejestracja: wt 26 cze 2007, 10:23
- Imię: Kasia
- województwo: pomorskie
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Aj tam dłużniczkąMadziX pisze:Kasiu znowu jestem Twoją dłużniczką hehe
Podpowiedziałam Ci bo tak jak rozmawialiśmy w UK jest to super sprawa, sprawdzona przez nas
W Virago miałam saito, były fajne. Teraz mamy oboje Oxfordy u Piotra od początku sprawowały się super, moje szwankowały
Okazało sie, że były źle podłączone teraz jest super
Nawet dziś jezdząc ich używałam bo w łapki było chłodnawo
R
Mamy dwie miłości-
i
VFR Viking SeXszyn North Roads
VFR Viking SeXszyn North Roads
- Fabiq
- klepacz

- Posty: 1371
- Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
nie wiem jak to jest ale w mojej starej dziwce te grzane manety slabo dzialaly, pamietam traske na grądy zmarzlem w obie strony i to wlasnie w rece najgorzej pomimo tych grzanych minetek, a DIDI jak one ci teraz grzeja? moze to przez ten walniety regulator tak grzaly?!
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
- DIDI
- klepacz

- Posty: 1575
- Rejestracja: pt 01 gru 2006, 23:11
- Imię: Daniel
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
"Minety" grzeją superFabiq pisze:a DIDI jak one ci teraz grzeja?
Panie władzo jechałem szybko, bo ja kocham zapier...lać 
DIDI
DIDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości