jaki łańcuch
- umberto
 - teksciarz

 - Posty: 181
 - Rejestracja: pt 07 kwie 2006, 12:19
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Kraków
 
nie trzeba zdejmować, ale trzeba zdjąć boczek i pług dolny , wtedy odkręca się ten dekiel na którym są oznaczenia biegów i masz już dojście do zębatki , na tym deklu jest też zamocowana linka pędkościomierza , tak jak pisałem , zdjęcie łańcucha i zębatek to pryszcz, potem schodzi chwile z wyczyszczeniem starego smaru , potem założenie zębatek i łańcucha to też pryszcz no i zabawa zacznie się przy zakuwaniu 
  , ale jakoś sobie poradzimy 
			
													
					Ostatnio zmieniony pt 21 mar 2008, 08:20 przez umberto, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									nie kradnij!!! rząd nie lubi konkurencji;) ekipa MTZ
						- rommi
 - ostry klepacz

 - Posty: 2358
 - Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
 - Kontakt:
 
Witam,
ja niedawno również zmieniłem zestaw napędowy, wybrałem:
- łańcuch DID 50 VM x'ringowy super wzmocniony
- zębatki SUNSTAR
zobaczymy jak to będzie chodziło - prawde mówiąc jeszcze nie miałem czasu polatać ...
			
													ja niedawno również zmieniłem zestaw napędowy, wybrałem:
- łańcuch DID 50 VM x'ringowy super wzmocniony
- zębatki SUNSTAR
zobaczymy jak to będzie chodziło - prawde mówiąc jeszcze nie miałem czasu polatać ...
					Ostatnio zmieniony pt 21 mar 2008, 08:21 przez rommi, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						- Pawel
 - pisarz

 - Posty: 349
 - Rejestracja: pn 15 maja 2006, 08:28
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Na razie "fabryczny" (czyli zakupiony od Niemca z motocyklem) łańcuch jest OK, ale w razie czego kupuje taki sam zestaw. DID jest sprawdzony i trwały podobnie jak zębatki SunStar. Nie jest najtańszy, ale warto.
Pawel
			
													Pawel
					Ostatnio zmieniony pt 21 mar 2008, 08:21 przez Pawel, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Gwiaza rocka, czarny koń wyścigów motocyklowych, kwiat polskiego dziennikarstwa, mistrz obiektywu - ot zwykły skromny chłopak ...
						- Lucek
 - stary wyjadacz

 - Posty: 3481
 - Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
 - Imię: LUCYna/fer
 - województwo: łódzkie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: EP
 
byly juz chyba takie porady ale jesli lancuch do VFR i masz zamiar nia pojezdzic co najmniej 2 sezony to tylko DID X(W)-RING,jesli zas masz zamiar ja niedlugo sprzedac to zwykly O-RING ale tylko DID.cieply81 pisze:Panowie, właśnie padł mi łańcuch. Muszę kupić nowy. Poradzcie jaki wybrać, czym sie sugerować przy wyborze i gdzie kupić najtaniej. Jestem z wawy. Wielkie dzięki za pomoc.
Pozdrawiam Ciepły
a gdzie to juz obojetne.poszukaj w necie/allegro
					Ostatnio zmieniony pt 21 mar 2008, 09:13 przez Lucek, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Nie ma boga, jest Mmmmotór!
						- 
				seba_VF750FR
 - klepacz

 - Posty: 901
 - Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Bartoszyce
 - Kontakt:
 
spróbuj u niego www.seba-motor.pl dosc tanio ma i wystawia na allegro,sam u niego kupuje.
pozdro seba
			
									
									
						pozdro seba
- cieply81
 - teksciarz

 - Posty: 154
 - Rejestracja: śr 10 maja 2006, 15:46
 - Imię: Łukasz
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wawa
 
Dzięki za odp ale mam jeszcze jedno pytanie.
ok, dzięki wszystkim, będzie DID i koniec ale jeszcze napiszcie czy konieczna jest wymiana całego napędu czyli zębatki też czy mogę sam łańcuch? Chodzi o to ze nie mam zabardzo kasy a zębatki są jeszcze dobre. Poradźcie co mam robić.
			
									
									"Są tacy, co twierdzą, że motocykliści to brodate grubasy z piwnym oddechem i resztkami grilla na wąsach (...)"
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości