czerwone pole na obrotomierzu
czerwone pole na obrotomierzu
Witam mam vfr z '91 przywieziona ze Szwajcarii i na obrotomierzu sa dwa czerwone pola jedno tak jak wszędzie pod cyframi zaczyna sie od okolo 11000 obr./min. i drugie nad skalą od około 9000 obr./min. wie ktoś może co oznacza to górne czerwone pole z góry dzieki za pomoc
pozdrawiam
pozdrawiam
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
witam,ja tez mam taka VFR,i tez ze Szwajcari i w moim przypadku jest moto raczej napewno blokowane ale juz wiem jak,chyba a jak u ciebie z osiagami moto 

Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
witam,czyli napewno nie masz blokowanej,ja na mojej maks 190 i ani kilometra wiecej ale prawdopodobnie blokowana mam na modulemarekk pisze:200km/h już jechałem a poprzedni właściciel podobno jechał 240km/h także mam nadzieje że nie jest zablokowana, przyspieszenia nie sprawdzałem, a jak u ciebie z osiagami ?

Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
witam,japonskiej wersji raczej nie mam bo tez mam ze szwajcariimrf pisze:Bula, prawdopodobnie masz ten problem, ktory mial Vlaad ze swoja czyli dżapańska wersja
[ Dodano: 2007-12-23, 12:23 ]
tak sie skąłda ze jak rozbierałem moto to tez odkryłem taki tajemnu przełoncznik i nie wiem do czego on słuzy ale od tego przełoncznika ida kable do modułu zaplonowego i napewno nie jest to jakies odciecie zapłonu,takze dowiem sie dopiero chyba na wiosne co to jest jak poskałdam moto.kiki pisze:ja mam szwajcara. Tez mam 2 pola i moje moto jest zdławione(chyba na module)
ale ktoś załozył fajny trik
- taki mały przełącznik co na jednej pozycji własnie jest zdławiony(ledwo co idzie) a po przełączenie na druga pozycje idzie jak diabli
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Vlaad
- klepacz
- Posty: 956
- Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
- Kontakt:
Być może moduł padł i ktoś wstawił moduł "japoński". Co prawda jest to dość mało prawdopodobne, ale kto wie?Buła pisze:witam,japonskiej wersji raczej nie mam bo tez mam ze szwajcariimrf pisze:Bula, prawdopodobnie masz ten problem, ktory mial Vlaad ze swoja czyli dżapańska wersja
Jeżeli chcesz sprawdzić czy jest to wina modułu, musisz wstawić na chwilę pożyczony "europejski" i sprawdzić jak z tym lata twoja vfr-a.
aVe cycki & vfr
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
witam,ale o tym to sie chyba dopiero dowiem w nowym sezonie,moto stoi rozebrane a zreszta nie mam w okolicy nikogo kto smiga VFRVlaad pisze:Być może moduł padł i ktoś wstawił moduł "japoński". Co prawda jest to dość mało prawdopodobne, ale kto wie?
Jeżeli chcesz sprawdzić czy jest to wina modułu, musisz wstawić na chwilę pożyczony "europejski" i sprawdzić jak z tym lata twoja vfr-a.

Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 232 gości