opory toczenia
- Piszol
 - klepacz

 - Posty: 655
 - Rejestracja: ndz 22 kwie 2007, 10:35
 - województwo: podkarpackie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Łańcut
 - Kontakt:
 
opory toczenia
Od pewnego czau, dzieje mi sie cos takiego ze jak wyjade to jak bym na hamulcu ja trzymal ujade jakies 500 m stane i po chwili rusze to juz w miare normalnie jedzie. I pytanie co to moze niedobrego byc ?
Na postoju przy manewrowaniu tez ma jakies opory
			
									
									Na postoju przy manewrowaniu tez ma jakies opory
Jeżeli uczynisz komuś przysługę, to jesteś od zaraz trwale za to odpowiedzialny.
						- Pepe VFR
 - klepacz

 - Posty: 944
 - Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 12:05
 - Imię: Piotr
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Ja myśle że to może być tylny hebel jak nie używasz tylko przodem hamujesz to mógł się zastac podnieś moto na centralce i pokręć kołami ręką powinneś wyczuć co hamuje może coś zdiagnozujesz pozdro 
			
									
									Wypalony papieros skraca życie Srednio o 1min
Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!
						Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!
- Piszol
 - klepacz

 - Posty: 655
 - Rejestracja: ndz 22 kwie 2007, 10:35
 - województwo: podkarpackie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Łańcut
 - Kontakt:
 
Pepe VFR pisze:Ja myśle że to może być tylny hebel jak nie używasz tylko przodem hamujesz to mógł się zastac podnieś moto na centralce i pokręć kołami ręką powinneś wyczuć co hamuje może coś zdiagnozujesz pozdro
jak postawie na centralnej to nie dochodza zadne niepokojace odglosy od lozyska, a kolo kreci sie bez wiekszych oporow
A moze to olej i jak sie rozgrzeje to nie robi takich oporow ?
Jeżeli uczynisz komuś przysługę, to jesteś od zaraz trwale za to odpowiedzialny.
						- Mariano
 - zadomowiony

 - Posty: 93
 - Rejestracja: sob 07 kwie 2007, 18:55
 - Imię: Mariusz
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Miałem kiedys taki przypadek, że kupiłem moto z nieorginalną dzwignią hamulca. Podpierała lekko pompe. Efekt był taki ze jak sie bloki rozgrzały to ciśnienie sie podnosiło w układzie i klocki zaczynały sie zaciskac na tarczach. W pompie jest taki otworek przelewowy i jeśli tłoczek jest podparty to może podpierac klocki. Można jeszcze przedmuchać pompe powietrzem pod ciśnieniem bo ten otworek mógł sie przytkać i efekt bedzie podobny. 
 
[ Dodano: 2008-01-21, 20:59 ]
A właśnie sobie przypomniałem jak to mozna zdjagnozowac. Jak zaczniesz odczuwac opory toczenia to na niewciśniętych hamulcach odkręc odpowietrznik. Jeśli poleci płyn to znaczy ze pompa jest podparta albo przytkana. W przykrywce zbiorniczka jest jeszcze taki otworek odpowietrzający wiec też trzeba to sprawdzić.
			
									
									
						[ Dodano: 2008-01-21, 20:59 ]
A właśnie sobie przypomniałem jak to mozna zdjagnozowac. Jak zaczniesz odczuwac opory toczenia to na niewciśniętych hamulcach odkręc odpowietrznik. Jeśli poleci płyn to znaczy ze pompa jest podparta albo przytkana. W przykrywce zbiorniczka jest jeszcze taki otworek odpowietrzający wiec też trzeba to sprawdzić.
- Piszol
 - klepacz

 - Posty: 655
 - Rejestracja: ndz 22 kwie 2007, 10:35
 - województwo: podkarpackie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Łańcut
 - Kontakt:
 
Mariano tak sobie teraz główkuje, bo raz na postoju przewrócił mi się motocykl i ugięła się dźwignia hamulca - i w sumie nic z tym nie robiłem - ale np jak na postoju zakręce przednim kołem to nie ma żadnych oporów  (tzn jakieś małe są ale nie jakieś tragiczne - tak mi się wydaje ). Chyba ze pod obciążeniem jakiś opór większy ?
			
									
									Jeżeli uczynisz komuś przysługę, to jesteś od zaraz trwale za to odpowiedzialny.
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości
