zip_77 pisze: ↑śr 16 wrz 2020, 12:29
nurtuje mnie też pytanie jak to jest przesiąść się z np. SP1 na VFR 400??? Nie brakuje Ci czegoś?
Co by ci tu napisać... VTR-ę kupiłem tu z Forum, wtedy mi się wydawało że to realizacja jakiegoś marzenia (Colin Edwards, MotoGP te tematy).
Moto było w stanie lekki gruz, sporo czasu spędziłem żeby ten sprzęt wyprowadzić na prostą. I nigdy nie wykorzystałem potencjału tego sprzęta. O ile na 800Fi jeszcze mi się udało bywać na torze, tak na VTRce może raz czy dwa.
400 kupiłem przypadkiem w okolicy (jest na forum) i robię nią max 1000 km na sezon z przyczyn rodzinno zawodowych.
Na 400 jest inna frajda

kręcenie do czerwonego bez większych obaw o utratę prawka. Chociaż ją już traktuję jak klasyka i w tym kierunku to wszystko idzie.
Przez 2 sezony miałem Tuono i 400-setę razem i VFRa najczęściej łapała kurz. Patrzę na nowsze moto do kupienia na co dzień, ale wiem że i tak nie będę jeździł tyle co kiedyś, więc ile mogę to jeżdżę VFRą.