Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
			
		
		
			- 
				
																			
								CzepekLidera							 
						- zadomowiony

 			
		- Posty: 54
 		- Rejestracja: wt 28 lut 2017, 15:41
 		
		
											- Imię: Mateusz
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: CzepekLidera » pt 23 cze 2017, 22:21
			
			
			
			
			Niron pisze: ↑czw 22 cze 2017, 12:34
a dobrze wciskasz sprzęgło, u mnie te tąpnięcie jest tylko przy 1, ale też nie zawsze, reszta biegów wchodzi bez problemu
 
Jasne, zawsze do konca. Poczytalem troche tu i owdzie i doszedlem do wniosku ze chyba zbyt dlugo schodzi mi na zmiane biegu.
Poza tym, chcialbym odkrecic podnozki dla pasazera bo moja partnerka nie jest zainteresowana jazda z tylu i zastanawiam sie co zrobic z regulacja tylniej sprezyny ktora jest przymocowana do jednej z podnozek. Ma ktos pomysl? Chcialbym odkrecic tez tylni blotnik ale nie wiem gdzie zamontowac tablice z lampka?
 
			
									
									Miszcz pro_stey 

 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								nospoon							
 
						- bywalec

 			
		- Posty: 49
 		- Rejestracja: pn 13 mar 2017, 14:43
 		
		
											- Imię: Mikołaj
 
												- województwo: pomorskie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: Gdańsk
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: nospoon » pt 07 lip 2017, 10:43
			
			
			
			
			A po co chcesz je odkręcać? Masy Ci nie ubędzie 

 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								MarcinD							
 
						- pisarz

 			
		- Posty: 421
 		- Rejestracja: pt 28 sie 2015, 18:39
 		
		
											- Imię: Marcin
 
												- województwo: wielkopolskie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: PTU
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: MarcinD » pt 07 lip 2017, 15:16
			
			
			
			
			Jak się uprzesz to tablica między wydechy wejdzie, jasie uparłem i weszła;)
			
									
									hornet 600 PC36 > 
vfr800 vtec > 
vfr1200f  
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								adrianoo							
 
						- pisarz

 			
		- Posty: 420
 		- Rejestracja: pt 25 mar 2016, 18:41
 		
		
											- Imię: Adrian
 
												- województwo: mazowieckie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: Warszawa/Józefosław
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: adrianoo » sob 08 lip 2017, 00:48
			
			
			
			
			[/quote] zastanawiam sie co zrobic z regulacja tylniej sprezyny ktora jest przymocowana do jednej z podnozek. Ma ktos pomysl? Chcialbym odkrecic tez tylni blotnik ale nie wiem gdzie zamontowac tablice z lampka? [/quote]
Wymień Amor na taki z regulacją na nim samym - bez pokrętła. W Vitkach bez ABSu były montowane
			
									
									"braku chemii fizyką nie nadrobisz"
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								CzepekLidera							 
						- zadomowiony

 			
		- Posty: 54
 		- Rejestracja: wt 28 lut 2017, 15:41
 		
		
											- Imię: Mateusz
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: CzepekLidera » śr 12 lip 2017, 23:13
			
			
			
			
			nospoon pisze: ↑pt 07 lip 2017, 10:43
A po co chcesz je odkręcać? Masy Ci nie ubędzie 
 
Bez podnozek wyglada o wiele lepiej 

Dzieki Panowie za odpowiedzi, mam jeszcze jedno pytanko: ile wchodzi oleju do vitka?
 
			
									
									Miszcz pro_stey 

 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Niron							
 
						- klepacz

 			
		- Posty: 681
 		- Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
 		
		
											- województwo: lubelskie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: Siemień
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Niron » czw 13 lip 2017, 12:22
			
			
			
			
			podejrzewam że jak i do FI 4L bańkę musisz mieć, a później lejesz tak żeby w okienku było między min-max 

 
			
									
									„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								kecajm69							
 
						- klepacz

 			
		- Posty: 1095
 		- Rejestracja: ndz 02 wrz 2007, 22:28
 		
		
											- Imię: Jacek
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: Wieluń
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kecajm69 » czw 13 lip 2017, 12:25
			
			
			
			
			Niron pisze: ↑czw 13 lip 2017, 12:22
podejrzewam że jak i do FI 4L bańkę musisz mieć, a później lejesz tak żeby w okienku było między min-max 
 
Dokładnie 

 
			
									
									Jacek M.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								CzepekLidera							 
						- zadomowiony

 			
		- Posty: 54
 		- Rejestracja: wt 28 lut 2017, 15:41
 		
		
											- Imię: Mateusz
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: CzepekLidera » pt 14 lip 2017, 17:04
			
			
			
			
			Dzieki chlopaki! W tym tygodniu zabieram sie za zmiane plynow hamulec przod/sprzeglo i plynu w chlodnicy. Mam CBS braking system. Wymienia sie w tym ukladzie hamulcowym dot 4 inaczej? Czy tak jak w kazdym innym ukladzie?
			
									
									Miszcz pro_stey 

 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								nospoon							
 
						- bywalec

 			
		- Posty: 49
 		- Rejestracja: pn 13 mar 2017, 14:43
 		
		
											- Imię: Mikołaj
 
												- województwo: pomorskie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: Gdańsk
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: nospoon » sob 15 lip 2017, 11:22
			
			
			
			
			Wymieniasz normalnie, tylko jest jeden więcej odpowietrznik z tego co pamiętam jak u siebie robiłem.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Niron							
 
						- klepacz

 			
		- Posty: 681
 		- Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
 		
		
											- województwo: lubelskie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: Siemień
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Niron » ndz 16 lip 2017, 12:22
			
			
			
			
			no i jest jakaś tam kolejność do zachowania, jak czytałem gdzieś na forum i swój tak odpowietrzałem.
			
									
									„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Zając							
 
						- klepacz

 			
		- Posty: 1018
 		- Rejestracja: sob 06 sie 2011, 15:10
 		
		
											- Imię: Dariusz
 
												- województwo: lubelskie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: Hanna
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Zając » ndz 16 lip 2017, 14:45
			
			
			
			
			Jest temat na forum i dokładnie opisana kolejność odpowietrzania sam korzystalem. Szukaj a znajdziesz.
			
									
									LWL 74HN
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								CzepekLidera							 
						- zadomowiony

 			
		- Posty: 54
 		- Rejestracja: wt 28 lut 2017, 15:41
 		
		
											- Imię: Mateusz
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: CzepekLidera » wt 25 lip 2017, 22:56
			
			
			
			
			Panowie jest problem. Upuszczalem dzis troche oleju z silnika bo poprzedni wlasciciel wlal za duzo i zobaczylem srebrne opilki.. ktos cos poradzi? Olej/filtr niedawno byl wymieniany..
			
									
									Miszcz pro_stey 

 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								seler							 
						- teksciarz

 			
		- Posty: 140
 		- Rejestracja: sob 06 sie 2016, 08:54
 		
		
											- Imię: Łukasz
 
												- województwo: dolnośląskie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: seler » śr 26 lip 2017, 17:09
			
			
			
			
			Dobrze, że nie złote.  
 
Masz dwie opcje - jeździć dalej i się nie przejmować albo rozebrać silnik na części pierwsze i próbować dojść skąd to się wzięło.
Dużo tego ci wyleciało? Zrób jakieś zdjęcie.
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								jagna							
 
						- klepacz

 			
		- Posty: 665
 		- Rejestracja: pn 15 lip 2013, 18:17
 		
		
											- Imię: Agnieszka
 
												- województwo: śląskie
 
												- Płeć: Kobieta
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jagna » śr 26 lip 2017, 17:30
			
			
			
			
			Ja miałam coś podobnego w GPZecie, okazało się, że ktoś  dziurę w misce olejowej jakimś gwoździem czy drutem (nie pamiętam już) załatał. Po zaspawaniu problem zniknął.
			
									
									Optymizm jest błogosławieństwem niedoinformowanych.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								CzepekLidera							 
						- zadomowiony

 			
		- Posty: 54
 		- Rejestracja: wt 28 lut 2017, 15:41
 		
		
											- Imię: Mateusz
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: CzepekLidera » śr 26 lip 2017, 22:54
			
			
			
			
			seler pisze: ↑śr 26 lip 2017, 17:09
Dobrze, że nie złote.  
 
Masz dwie opcje - jeździć dalej i się nie przejmować albo rozebrać silnik na części pierwsze i próbować dojść skąd to się wzięło.
Dużo tego ci wyleciało? Zrób jakieś zdjęcie.
 
Nie wylecialo, bylo na wezyku przez ktory upuszczalem olej. Wezyk obcieral o cos w silniku, wyjalem go, wytarlem i na na szmatce zostaly opilki. Wezyk nie byl zamoczony w oleju..
 
			
									
									Miszcz pro_stey 

 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości