Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
-
klosiewi
- klepacz
![klepacz klepacz](./images/ranks/ranks_light5.gif)
- Posty: 1369
- Rejestracja: pt 24 kwie 2009, 15:59
- Imię: Grzegorz
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grójec
Post
autor: klosiewi » śr 27 lip 2016, 15:51
Z pewniaków: vfr FI jak i v-tec żarówki kierunków przednich jak i tylnych oraz tylna pozycja/stop to te same żarówki (okrągłe, dwa żarniki), wiem jedno jak Peter zamontował włącznik to świeciły się zarówno przód jak i tył
Przeglądnąłem troszkę interneta i nie znalazłem żadnego info na temat tylnych pozycji w kierunkach.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
-
emil
- stary wyjadacz
![stary wyjadacz stary wyjadacz](./images/ranks/ranks_light7.gif)
- Posty: 4212
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Post
autor: emil » śr 27 lip 2016, 22:24
To może po awaryjnych, na schemacie z jednej książki przód ma 3 przewody, tył 2
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
z tyłu ja nie widziałem pomarańczy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Navikoma
- zadomowiony
![zadomowiony zadomowiony](./images/ranks/ranks_light2.gif)
- Posty: 59
- Rejestracja: pt 10 cze 2016, 15:08
- Imię: Grzesiek
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk/Kołobrzeg
Post
autor: Navikoma » sob 06 sie 2016, 09:16
To chyba nie awaryjne. Motocyklom z USA świecą się przednie kierunki i po to jest ten 3ci kabel na przednich migaczach.
-
K_L_A_M_A
- teksciarz
![teksciarz teksciarz](./images/ranks/ranks_light3.gif)
- Posty: 188
- Rejestracja: ndz 12 gru 2010, 21:37
- Imię: KAMIL
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: BYTOM
Post
autor: K_L_A_M_A » sob 24 gru 2016, 15:11
W interceptorach rynek kanada / usa przednie reflektory oświetlają drogę symetrycznie ( nie zezują ani w lewo ani w prawo) poza tym siedzą tam nietypowe żarówki stanley taki sam wynalazek jak do kierunków i pozycji tzn tej samej firmy. Parę lat temu posiadałem inerceptora i miałem problem ponieważ ASO nie było mi w stanie odpowiedzieć na pytanie co to za żarówka i czym się różni od H4 - bo takie miałem założone ( inne gniazdo niż w europejskich na H7). No i nie dowiedziałem się do dzisiaj
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jeździłem na H4 aż do sprzedaży moto. Teraz na stanie wersja europejska i spokój:) Co do kierunków to na 100 % tylko przednie kierunki świecą jako pozycja a w reflektorach przednich pozycji - brak. No i światła załączają się automatycznie ( przynajmniej ja tak miałem) w roczniku już 2003 a w europejskich podobno od 2006 po lifcie . Obecnie posiadam europejkę z ABS rok 2002 i włącznik świateł na prawej manetce.
-
K_L_A_M_A
- teksciarz
![teksciarz teksciarz](./images/ranks/ranks_light3.gif)
- Posty: 188
- Rejestracja: ndz 12 gru 2010, 21:37
- Imię: KAMIL
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: BYTOM
Post
autor: K_L_A_M_A » śr 15 lut 2017, 18:00
Przypomniało mi się jeszcze że interceptory są bez HISS'a i w dolnej części przy misce olejowej jest zamontowany taki pojemnik metalowy który ma za zadanie neutralizację oparów benzyny wydobywającej się z przelewu zbiornika. Normalnie przewód idzie pod lewą stronę moto a tutaj do tego zbiornika i dopiero tam gdzie normalnie na lewą stronę pod deklem altka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości