Olej do VFR
- Sebter
 - pisarz

 - Posty: 239
 - Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
 - województwo: warmińsko-mazurskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Olecko
 
Re: Olej do VFR
Hmmmm ... 
No to jajca ;D
Czyli na razie zostaje jak jest bo co ja tu biedny wymyślę ;D
			
									
									
						No to jajca ;D
Czyli na razie zostaje jak jest bo co ja tu biedny wymyślę ;D
- KidRackBrawura
 - pisarz

 - Posty: 313
 - Rejestracja: pt 14 sty 2011, 18:50
 - Imię: Tomasz
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Tuliszków
 
Re: Olej do VFR
Miałem podobnie w poprzednim po robieniu sprzęgła. Olej ten sam co Ty.
			
									
									It`s that old running wide problem again.
If in doubt, flat out.
						If in doubt, flat out.
- Sebter
 - pisarz

 - Posty: 239
 - Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
 - województwo: warmińsko-mazurskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Olecko
 
Re: Olej do VFR
ALe w końcu sie rozchodziło i zaczeło być normalnie ? czy zostało tak ? ;DKidRackBrawura pisze:Miałem podobnie w poprzednim po robieniu sprzęgła. Olej ten sam co Ty.
- KidRackBrawura
 - pisarz

 - Posty: 313
 - Rejestracja: pt 14 sty 2011, 18:50
 - Imię: Tomasz
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Tuliszków
 
Re: Olej do VFR
Mam to od 12 tyś km i zmniejszyło się, ale nie zniknęło całkowicie (nie zawsze wrzucenie 1 biegu bez kilkukrotnego wciśnięcia sprzęgła powoduje zgaszenie). Mój sposób na to to wrzucenie na początku dwójki.Sebter pisze:ALe w końcu sie rozchodziło i zaczeło być normalnie ? czy zostało tak ? ;DKidRackBrawura pisze:Miałem podobnie w poprzednim po robieniu sprzęgła. Olej ten sam co Ty.
It`s that old running wide problem again.
If in doubt, flat out.
						If in doubt, flat out.
- Sebter
 - pisarz

 - Posty: 239
 - Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
 - województwo: warmińsko-mazurskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Olecko
 
Re: Olej do VFR
Tak więc spróbuje najpierw z dwójką ;D Może będzie kulturalniej wchodzic 
 dzieki za koncepcje bo sam bym na to nie wpadł ;D
			
									
									
						- KidRackBrawura
 - pisarz

 - Posty: 313
 - Rejestracja: pt 14 sty 2011, 18:50
 - Imię: Tomasz
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Tuliszków
 
Re: Olej do VFR
I jak ten sposób?Sebter pisze:Tak więc spróbuje najpierw z dwójką ;D Może będzie kulturalniej wchodzicdzieki za koncepcje bo sam bym na to nie wpadł ;D
It`s that old running wide problem again.
If in doubt, flat out.
						If in doubt, flat out.
- Sebter
 - pisarz

 - Posty: 239
 - Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
 - województwo: warmińsko-mazurskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Olecko
 
Re: Olej do VFR
Sposób nic nie pomógł, ale dzisiaj latałem do gdańska, podczas powrotu, moto na stopkę centralną i smarowanie łańcucha, wkładam jedynke, naciskam sprzęgło a koło zapier.. dalej tak jak by było na biegu, wciśniecie sprzęgła nic nie daje, ciężko zatrzymać nogą koło, po powrocie za radą kumpla odkopałem stare sprężyny od sprzęgła i jedną nową, bo jedna jest gratis w komplecie ... nowe spręzyny to TRW MEF143-6 o 10% twardsze, ręka napierdala od sprzęgła po 700 km tak ciężko chodzi, i ciągle jest półsprzęgło, nie wysprzęgla do końca, biegi wchodza ze stukaniem, u kumpla w takiej samej vfr sprzęgło chodzi bajka, leciutko, że o zmianie biegów też nie wspomne ...
Wszystko wskazuje na to, że spręzyny są za mocne i wysprzeglik nie daje rady do końca ścisnąć sprężyn i daletego tak sie dzieje ...
I teraz pytanie czy wstawiać spowrotem ori sprężyny które można w ręce troche zgniesć w przeciwienistwie do tych .j.b.n. TRW czy zamówić nowe nominalne z serwisu ?
Ręce opadają ...
			
									
									
						Wszystko wskazuje na to, że spręzyny są za mocne i wysprzeglik nie daje rady do końca ścisnąć sprężyn i daletego tak sie dzieje ...
I teraz pytanie czy wstawiać spowrotem ori sprężyny które można w ręce troche zgniesć w przeciwienistwie do tych .j.b.n. TRW czy zamówić nowe nominalne z serwisu ?
Ręce opadają ...
- Fakir
 - klepacz

 - Posty: 1105
 - Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
 - Imię: Krzysztof
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Poznań
 
Re: Olej do VFR
sprzęgło odpowietrzone?
podejrzewam że przewód od sprzęgła puchnie i dlatego nie rozkleja do końca, miałem podobną sytuacje w swojej vfr po zmianie sprężyn i zmieniłem przewód na stalowy oplot - jak ręką odjął
			
									
									podejrzewam że przewód od sprzęgła puchnie i dlatego nie rozkleja do końca, miałem podobną sytuacje w swojej vfr po zmianie sprężyn i zmieniłem przewód na stalowy oplot - jak ręką odjął
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
						Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
- Sebter
 - pisarz

 - Posty: 239
 - Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
 - województwo: warmińsko-mazurskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Olecko
 
Re: Olej do VFR
nie odpowietrzane bo tam nie bylo nic tykane, a klamka sprzęgła nie zaczeła chodzić twardziej ? mam porównanie u kumpla, ten sam rok, tyle że ori jeszcze sprzęgło to jak masło chodzi klamka i sie rozkleja pięknie ...
			
									
									
						- Fakir
 - klepacz

 - Posty: 1105
 - Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
 - Imię: Krzysztof
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Poznań
 
Re: Olej do VFR
klamka będzie twardsza bo twardsze są sprężyny, musisz wytworzyć większe ciśnienie w układzie aby rozkleić sprzęgło, a że większe ciśnienie rozpręża gumowy przewód który swoje lata już ma, to siłownik sprzęgła nie rozkleja tarcz do końca.
			
									
									Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
						Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
- Sebter
 - pisarz

 - Posty: 239
 - Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
 - województwo: warmińsko-mazurskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Olecko
 
Re: Olej do VFR
W takim razie chce ori sprężyny, żeby klamka chodziła delikatnie, a nie po 700 km nie dość, że urywa dupę to jeszcze i lewą ręke ;/
			
									
									
						- BiałyWilk
 - Posty: 10
 - Rejestracja: czw 08 sie 2013, 12:08
 - Imię: Damian
 - województwo: dolnośląskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wrocław
 
Re: Olej do VFR
Może to komuś pomoże 
 Ja ogólnie uważam że totalnym optimum na nasze warunki jest olej 10w50... łatwo startuje od dolnych temperatur i zachowuje dobre właściwości przylegania i smarowania w bardzo wysokich temperaturach otoczenia i silnika np w korkach 
czyt również : http://autousluga.pl/component/content/ ... zenia.html
 
			
													czyt również : http://autousluga.pl/component/content/ ... zenia.html

					Ostatnio zmieniony śr 01 lip 2015, 17:00 przez BiałyWilk, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości