No to po frytkach... W moim RC46 skrzynia po zabiegu smiga jak ta lala...szatan pisze:Teraz to moze juz po frytkach ale tak dla pewnosci w 46 tez tak mam miedzy 1 a 2 , po prostu widocznie ten typ tak ma , trzeba mocniej wbijac 2 i tyla
Skrzynia biegów
- whitespirit
 - pisarz

 - Posty: 282
 - Rejestracja: ndz 13 maja 2007, 14:45
 - Imię: Bartosz
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Bristol UK
 
- szatan
 - klepacz

 - Posty: 979
 - Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
 - Kontakt:
 
Bo masz mocniejszą noge  
 w kawie tez tak miałem widocznie  to moja wina bo  słabo wbijałem biega, Frytki zjedzone  
			
									
									Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
						Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
- Shoov
 - klepacz

 - Posty: 813
 - Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
mi w starej rc36 też 2ka czasem wypadła jak lekko zapiałem, w rc36II jeszcze sie nie zdarzyło aczkolwiek wiele nią nie pojezdziłem bo sprzegiełko mi pękło na 3 części  
 Co do pracy skrzyni i wchodzenia jak w masełko i te sprawy.. to jak szukałem moto jechałem rc36II pewną  i faktycznie wchodziło mięciutko bez kliknięć większych itd sam byłem zdziwiony,ale ona chyba miała oryginalne 30 kilka tysi na budziku szkoda tylko że była krzywa  
 , we wszystkim co miało przebieg powyżej 50-60 tysi klikało i zdecydowanie miało mało wspólnego z masełkiem. 
[ Dodano: 2007-07-26, 10:20 ]
I wcale nie chodziła lżej, jakiś czas temu doszliśmy na forum do wniosku że powodem ciężko działającej klamki sprzęgła sa akcesoryjne sprężyny sprzęgła, na oryginałach hondy podobno zawsze działa lekko.
			
									
									
						[ Dodano: 2007-07-26, 10:20 ]
W Rc36 to niewiele zmienia, przynajmniej w mojej nic nie zmieniło przeleciałem tłoczek z siłownika sprzęgła pasta polerska, wymieniłem kompet naprawczy siłownika, tłoczek nasmarowałem jakąś szwabską pasta specjalna do tłoczków, przeczyściłem układ, przelałem go 2 razy płynem, w pompie też wszystko powymieniałem, generalnie układ jak nowy, a 2ka jak działała tak działa.whitespirit pisze:Ja nasmarowalem <<nie wiem jak to po Polsku slave cylinder>>
Z lewej strony przy silniku tam gdzie sie
odpowietrza sprzeglo.
Pod kopulka jest tloczek, ktory popycha prent do sprzegla.
Wystarczy odkrecic 3 srobki smarnosc go i dziala jak trzeba...
Jezeli to nie zadziala trzeba rozkrecac dalej:
zaraz znajde strone...
o juz znalazlem...
http://home.insightbb.com/~rlkoster1/
Nie odpalac moto z demontowana kopolka!!!
Zaleca sie wyregulowanie klamki sprzegla...
Zwiekszyc zasieg...
Pozdrawiam
I wcale nie chodziła lżej, jakiś czas temu doszliśmy na forum do wniosku że powodem ciężko działającej klamki sprzęgła sa akcesoryjne sprężyny sprzęgła, na oryginałach hondy podobno zawsze działa lekko.
- whitespirit
 - pisarz

 - Posty: 282
 - Rejestracja: ndz 13 maja 2007, 14:45
 - Imię: Bartosz
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Bristol UK
 
- whitespirit
 - pisarz

 - Posty: 282
 - Rejestracja: ndz 13 maja 2007, 14:45
 - Imię: Bartosz
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Bristol UK
 
Po przesiadce z FireBlade na VFR praca skrzyni zaskoczyla mnie negatywnie. Nawet jak sie juz jej "nauczylem" to zmiana 1->2 znacznie gorzej jak w CBR 900 i innych Hondach na ktorych mialem okazje jezdzic. Sytuacja poprawila sie troche po wymianie oleju (nie wiem co bylo wczesniej), zalalem syntetyk Castrola 10W50 API SJ i odczulem roznice.
			
									
									
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości
