Chłodzenie Regulatora napięcia

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
Karol
klepacz
klepacz
Posty: 652
Rejestracja: czw 23 mar 2006, 14:55
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Karol » wt 11 kwie 2006, 15:37

nie wiem, ale mi po gowie chodzi my?l aby regiel odwr?ci? zalan? stron? do ramy a od drugiej strony zamocowa? konkretny radiator. Troch? miejsca tam jest.
Jak tam si? dobior? to spr?buj?, Mo?e co? wyjdzie. solidny radiator powinien odprowadzi? wi?cej ciepa ni? kawaek stelarza motocylkowego.
RClomza.pl

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Vlaad » wt 11 kwie 2006, 17:19

Oooo temat si? rozwija... odpowiadam. Yaco, sp?d radiatora zosta? podszlifowany i dopasowany do kszta?tu g?rnej pokrywy reglera. IHMO past? te? trzeba po?o?y? bo inaczej skuteczno?? radiatora b?dzie du?o mniejsza. Wydaje mi si?, ?e nie szkodzi, ?e regler nagrzewa si? najmocniej od spodu - obudowa g?ry i bok?w te? odprowadza ciep?o wi?c radiator powinien pom?c.

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » wt 11 kwie 2006, 20:45

Rewelacyjnym rozwi?zaniem jest cos takiego:
Obrazek

Tyle, ?e trzeba mie? frezarke albo rok do odsiedzenia w kryminale i pilnik...
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Vlaad » wt 11 kwie 2006, 20:51

Trzeba zanle?? odpowiednio du?y radiator i warsztat metaloplastyczny. A mo?e nawet wystarczy sam warsztat... Powinni co? takiego zrobi? bez problemu. Rozejrz? si? i jak si? uda to zam?wi? wi?ksz? ilo?c.

Awatar użytkownika
zbyl
pisarz
pisarz
Posty: 456
Rejestracja: wt 29 lis 2005, 12:45
Imię: Zbyszek
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kielce

Post autor: zbyl » wt 11 kwie 2006, 21:33

o na taki bajer to sie pisze hehe ;-)

zbyl

Awatar użytkownika
Młody
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 72
Rejestracja: pt 10 mar 2006, 14:07
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody » śr 12 kwie 2006, 11:42

ja pragne zaznaczyc, ze ze swojej strony bym tak nie kombinowal. podszedl bym inaczej. koszt uzywanego reglera to wydatek okolo 80-200 zeta. ja ostatnie 2 kupilem za 80 i za 120 zeta. jeden zamocowalem, jeden mam w rezerwie, bo nas troche na vfr w 3 city lata;). obaz z radiatorami. raczej jezdzilbym z tym co mam, ale kupil sobie dobry regler w zebrowanej obudowie. padnie oryginal -> podmianka. te zebrowane nie grzeja sie polowy tego co oryginal. w dodatku istnieje super pole manewru jezeli chodzi o cooler. no i po co wydawac kase i kombinowac, jak nie lepiej od razu kupic zamiennik? ostatnio znalazlem cos takiego: http://www.republika.pl/reg_mot/ - nic nie wiem, bo nie korzystalem;)

[ Dodano: 2006-04-12, 12:00 ]
i uzywki: http://2kola.home.pl/cgibin/shop?info=C100&sid=7f5018d5

Awatar użytkownika
sebavfr
teksciarz
teksciarz
Posty: 149
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 20:31
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mińsk Maz.

Post autor: sebavfr » śr 12 kwie 2006, 23:18

A co powiecie o tym czy kto? z was stosowa? W?oski zamiennik?
http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=96038895
Lepsza od rowera jest tylko VFRra.

VFR 800. 2001.

Awatar użytkownika
kris
pisarz
pisarz
Posty: 241
Rejestracja: wt 03 sty 2006, 11:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: kris » czw 13 kwie 2006, 21:46

Jasne mam go u siebie ju? od zesz?ego sezonu jest ok ?adowanie super cena te? i nie grzeje sie tak mocno jak fabryczny.Z tego co s?ysza?em to jest wart grzechu,montowali ju? takie(gada?em z mechanikiem poleca?) i s? spoko.

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » śr 10 maja 2006, 09:22

No i mnie tak?e w ko?cu dopad?a choroba "j.b.n.?tego reglera". Normalnie kicha - moto odmowi?o mi pos?usze?stwa w najbardziej lanserskim miejscu w wawie :D Kit mu w ucho, kupuje w?oskie cude?ko i nie b?d? walczy? z wiatrakami...


PS. Co ciekawe, regler dawa? rad? podczas emeryckich wypad?w przy pr?dko?ciach obrotowych w zakresie 6-7tys obr/min. Wczoraj stwierdzi?em, ?e troch? przepa?uj? silnik po warszawskich do?ach i gania?em w wy?szym zakresie obort?w. Altek da? za du?o pr?du, regler sie przegrza? i aku roz?adowane...
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » śr 10 maja 2006, 16:12

Chyba nawet sta?em boku jak przesta?o dzia?a? :P C?z ;] Taki urok :]

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » śr 10 maja 2006, 16:37

My?l?, ?e to co widzia?e? to by? ju? tylko skutek zrypanego regulatora. Po dojechaniu do domu wyd?uba?em akumulator i zmierzy?em na nim napi?cie - poni?ej 9V.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
chudyozo
bywalec
bywalec
Posty: 23
Rejestracja: śr 29 mar 2006, 20:12
Płeć: Mężczyzna

Post autor: chudyozo » pn 15 maja 2006, 22:34

ja na swoim regulatorze mam juz radiator ale jako ze sie troche grza?o zamontowa?em dzisiaj kupiony za 5 z? na allegro bardzo ma?y wiatraczek bo tylko taki mi wchodzi? pod??czony pod pompke paliwa :D i juz cos tam zawsze ch?odzi p?ki co nie mam zdjec jak to wyglada ale przynajmniej mam spokojny sen bo wiem ze zrobi?em co w ojej mocy zeby regler nie pad? :P

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » wt 16 maja 2006, 08:30

Pod pomp? paliwa? I dzia?a to? Z tego co wiem pompa paliwa jest zasilana przy jednej z cewek zap?onowych i nie ma na niej stalego napi?cia (raz jest, raz nie ma). Wola?bym pod??czy? pod tyln? lamp?.

PS. Ju? mam regler - teraz moje moto to Honda-Ducati...
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
zbyl
pisarz
pisarz
Posty: 456
Rejestracja: wt 29 lis 2005, 12:45
Imię: Zbyszek
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kielce

Post autor: zbyl » wt 16 maja 2006, 09:11

Ja mam wlasnie podlaczone pod tylne lampy.
I jak wlaczam juz postojowe to juz zaczyna dzialac wiatraczek.
dodatkowo mam tez przyczepiony radiator.

zbyl

Awatar użytkownika
chudyozo
bywalec
bywalec
Posty: 23
Rejestracja: śr 29 mar 2006, 20:12
Płeć: Mężczyzna

Post autor: chudyozo » wt 16 maja 2006, 19:20

dzia?a ale dopiero jak zacznie pracowac silnik a nie jak przekrece kluczyk badz zapale swiat?o :) a prad jest sta?y bo wiatraczek nie ma zmiennych obrot?w ani nic takiego :)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości