Spotkało i mnie - regulator?
- kubatron2
 - klepacz

 - Posty: 1164
 - Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
 - Imię: jakub
 - województwo: małopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: rajsko/oświęcim
 
Re: Spotkało i mnie - regulator?
polski regulator powyrzej 5 tys/obr ładuje 16 do 20 mi spaliło komputer wszystkie żarówki 3 czujniki i akumulator.....goosciu mimo tego ze wie ze sie tak dzieje dalej je sprzedaje a na Schindegenie polatałem....sezon...... 
			
									
									
						- radomki
 - teksciarz

 - Posty: 144
 - Rejestracja: pt 25 sty 2013, 06:33
 - Imię: Krystian
 - województwo: dolnośląskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Zgorzelec
 
Re: Spotkało i mnie - regulator?
witam
Wczoraj rozpoczął się mój sezon po zimowym śnie i podczas jazdy zaobserwowałem ,że podczas zwalniania na światłach i wrzucenia na luz sporadycznie ładowanie napięcie spada na 12,8v i wystarczy tylko delikatnie przygazować ,żeby wskoczyło na 14,2V . ładowanie na luzie trzyma się pomiędzy 14,1V-14,4V , a na zapalonych światłach spada do 13,8V. Pomierzyłem napięcie na kablach od alternatora i wynosi przy 5 tys obrotów 80-90V, Regulator wymieniłem w zeszłym sezonie i sprawował się bez problemów ( wsadzony od Horneta z 2009 roku). Czyżby był już do wymiany???
			
									
									
						Wczoraj rozpoczął się mój sezon po zimowym śnie i podczas jazdy zaobserwowałem ,że podczas zwalniania na światłach i wrzucenia na luz sporadycznie ładowanie napięcie spada na 12,8v i wystarczy tylko delikatnie przygazować ,żeby wskoczyło na 14,2V . ładowanie na luzie trzyma się pomiędzy 14,1V-14,4V , a na zapalonych światłach spada do 13,8V. Pomierzyłem napięcie na kablach od alternatora i wynosi przy 5 tys obrotów 80-90V, Regulator wymieniłem w zeszłym sezonie i sprawował się bez problemów ( wsadzony od Horneta z 2009 roku). Czyżby był już do wymiany???
- pito
 - pisarz

 - Posty: 215
 - Rejestracja: wt 24 paź 2006, 19:14
 - województwo: lubelskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Puławy
 - Kontakt:
 
Re: Spotkało i mnie - regulator?
Radarro pisze:Odświeżam.
Kupował ostatnio ktoś regler? Jakieś opcje ciekawe i tańsze niż Tourmaxy? Ducati nie widziałem dawno na @lle.
Jeździ ktoś na Schindegenie dłużej?
Były jakieś polskie reglery też - ktoś dłużej na tym śmiga?
Podłączam się bo zamierzam coś kupić tak na w razie czego. Polski już miałem więc odpada, zjarał mi kiedyś całą kostkę. Żeby był dobry i nie trzeba było zmieniać żadnych kostek tylko pyk i lece.
...bo nie stoi prawdziwie ten kto nigdy nie upadł... 
pito
Puławy
						pito
Puławy
- Rychu
 - pisarz

 - Posty: 464
 - Rejestracja: czw 19 lis 2009, 07:28
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Gryfino ( okolice Szczecina)
 
Re: Spotkało i mnie - regulator?
tourmax - drogo , ale nic innego nie kupisz aby byc pewnym ze podziala i nie sfajczy instalacji w moto....
			
									
									
						- kamil grudziadz
 - klepacz

 - Posty: 764
 - Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
 - Imię: Kamil
 - województwo: kujawsko-pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: GRUDZIADZ
 - Kontakt:
 
Re: Spotkało i mnie - regulator?
cheng lung od Gregorego,ja zaraz lece mierzyc bo tez mi coś broi i będe zamawiał.
			
									
									
1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI
- 
				bubupn
 - Posty: 14
 - Rejestracja: sob 08 mar 2014, 23:20
 - Imię: Wojtek
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 
Re: Spotkało i mnie - regulator?
Dołączam się do grona posiadaczy VFR ze zjaranym regulatorem napięcia 
 Motocykl kupiłem w sobotę, wczoraj zarejestrowałem, dzisiaj wyjechałem no i po wizycie w sklepie nie chciała już odpalić. Na szczęście był to sklep motocyklowy, więc kupiłem akumulator, wymieniłem i pojechałem do zaprzyjaźnionego serwisu. Diagnoza - regulator napięcia. Wstawiono nowy regulator, zamiast kostek kable zostały zalutowane, moto gotowe no to w drogę. Po jakichś dwóch może trzech kilometrach stoję na światłach i poczułem smród. W lusterku spostrzegłem, że dymi mi się spod tyłka. Na szczęście motocykl nie zgasł ani nic, ale dopóki nie podniosłem kanapy, to spodziewałem się najgorszego - ognia. Moto z powrotem wylądowało w serwisie i czekam na diagnozę. Na pewno pociągną mi na nowo kable od alternatora przez regulator do akumulatora.
			
									
									
						- Fakir
 - klepacz

 - Posty: 1105
 - Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
 - Imię: Krzysztof
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Poznań
 
Re: Spotkało i mnie - regulator?
Jaki założyli regulator?bubupn pisze:Dołączam się do grona posiadaczy VFR ze zjaranym regulatorem napięciaMotocykl kupiłem w sobotę, wczoraj zarejestrowałem, dzisiaj wyjechałem no i po wizycie w sklepie nie chciała już odpalić. Na szczęście był to sklep motocyklowy, więc kupiłem akumulator, wymieniłem i pojechałem do zaprzyjaźnionego serwisu. Diagnoza - regulator napięcia. Wstawiono nowy regulator, zamiast kostek kable zostały zalutowane, moto gotowe no to w drogę. Po jakichś dwóch może trzech kilometrach stoję na światłach i poczułem smród. W lusterku spostrzegłem, że dymi mi się spod tyłka. Na szczęście motocykl nie zgasł ani nic, ale dopóki nie podniosłem kanapy, to spodziewałem się najgorszego - ognia. Moto z powrotem wylądowało w serwisie i czekam na diagnozę. Na pewno pociągną mi na nowo kable od alternatora przez regulator do akumulatora.
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
						Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
- 
				bubupn
 - Posty: 14
 - Rejestracja: sob 08 mar 2014, 23:20
 - Imię: Wojtek
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 
Re: Spotkało i mnie - regulator?
Nie mam pojęcia, jakąś chińszczyznę, bo mówili, że już w iluś motocyklach go stosowali i jest ok. Niestety moja VFR go odrzuciła  
			
									
									
						- poscig
 - klepacz

 - Posty: 1361
 - Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
 - Imię: Marek
 - województwo: pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: 3-CITY
 - Kontakt:
 
Re: Spotkało i mnie - regulator?
Ja montowałem tourmax i nigdy problemów nie miałem.
Dobrze że Ci moto nie sfajczyli.
			
									
									
						Dobrze że Ci moto nie sfajczyli.
- 
				bubupn
 - Posty: 14
 - Rejestracja: sob 08 mar 2014, 23:20
 - Imię: Wojtek
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 
Re: Spotkało i mnie - regulator?
Ogólnie plan wstępny jest taki, że wymiana kabli na odcinku alternator - regulator - akumulator i dalsze kombinacje z regulatorem. Chyba, że alternator będzie do przewinięcia, to się mocno wku... zdenerwuję. Czekam na info póki co. A mogłem posłuchać mechanika i załatwić sobie miernik napięcia na oględziny moto  
			
									
									
						- Rychu
 - pisarz

 - Posty: 464
 - Rejestracja: czw 19 lis 2009, 07:28
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Gryfino ( okolice Szczecina)
 
Re: Spotkało i mnie - regulator?
altka nie przewijaj - tylko szukaj uzywek w razie W
			
									
									
						- 
				bubupn
 - Posty: 14
 - Rejestracja: sob 08 mar 2014, 23:20
 - Imię: Wojtek
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 
Re: Spotkało i mnie - regulator?
Nawet jeśli firma od przewijania daje gwarancję na swoją robotę?
			
									
									
						- Arnold
 - ostry klepacz

 - Posty: 2432
 - Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
 - Imię: Arnold
 - województwo: opolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Re: Spotkało i mnie - regulator?
Zapłacisz 500 zł. Taniej wyjdzie sprowadzić nowy zamiennik z USA. Szukaj używki.
			
									
									
						- kamil grudziadz
 - klepacz

 - Posty: 764
 - Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
 - Imię: Kamil
 - województwo: kujawsko-pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: GRUDZIADZ
 - Kontakt:
 
Re: Spotkało i mnie - regulator?
Dzisiaj zrobiłem u mnie pomiary po tym jak po powrocie z trasy ledwo odpaliłem moto.Pomiary zrobiłem na przykładzie kolegi Revolut,u mnie tak to wygląda:
Podczas kręcenia -9,95V
Tuż po odpaleniu, na automatycznym ssaniu bez świateł - 13,14V
Tuż po odpaleniu, na automatycznym ssanie z włączonymi światłami -13,08V
Odpalone moto, bez biegu, bez świateł, obroty 1.3k- 13,76V
Odpalone moto, bez biegu, bez świateł, obroty 5k - 13,54V
Odpalone moto, bez biegu, włączone światła, obroty 1.3k- 13,80V
Odpalone moto, bez biegu, włączone światła, obroty 5k - 13,13V
Odpalone moto, na biegu, bez świateł, obroty 1.3k- 13,8V
Odpalone moto, na biegu, bez świateł, obroty 5k - 13,15
Odpalone moto, na biegu, światła, obroty 1.3k- 13,9V
Odpalone moto, na biegu, światła, obroty 5k - 13,16V
Dodatkowo zmierzyłem napięcie między żółtymi kablami-w kazdej konfiguracji mam ponad 80V przy 5000 obr./min oraz zmierzyłem opór miedzy tymi kablami na wyłaczonym silniku-wszędzie jest po 0,4 Ohm.Przy okazji zrobilem zworke w kostce diagnostycznej,kontrolka FI nie mruga-świeci światłem ciągłym.Czy z tych pomiarów wynika że to regulator napięcia do wymiany? Bo sam już nie wiem,nie chce na darmo wydawać kasy.
			
									
									Podczas kręcenia -9,95V
Tuż po odpaleniu, na automatycznym ssaniu bez świateł - 13,14V
Tuż po odpaleniu, na automatycznym ssanie z włączonymi światłami -13,08V
Odpalone moto, bez biegu, bez świateł, obroty 1.3k- 13,76V
Odpalone moto, bez biegu, bez świateł, obroty 5k - 13,54V
Odpalone moto, bez biegu, włączone światła, obroty 1.3k- 13,80V
Odpalone moto, bez biegu, włączone światła, obroty 5k - 13,13V
Odpalone moto, na biegu, bez świateł, obroty 1.3k- 13,8V
Odpalone moto, na biegu, bez świateł, obroty 5k - 13,15
Odpalone moto, na biegu, światła, obroty 1.3k- 13,9V
Odpalone moto, na biegu, światła, obroty 5k - 13,16V
Dodatkowo zmierzyłem napięcie między żółtymi kablami-w kazdej konfiguracji mam ponad 80V przy 5000 obr./min oraz zmierzyłem opór miedzy tymi kablami na wyłaczonym silniku-wszędzie jest po 0,4 Ohm.Przy okazji zrobilem zworke w kostce diagnostycznej,kontrolka FI nie mruga-świeci światłem ciągłym.Czy z tych pomiarów wynika że to regulator napięcia do wymiany? Bo sam już nie wiem,nie chce na darmo wydawać kasy.

1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI
- Fakir
 - klepacz

 - Posty: 1105
 - Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
 - Imię: Krzysztof
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Poznań
 
Re: Spotkało i mnie - regulator?
Napięcie masz trochę słabe co już było przy oględzinach Twojego motka  
 
miałem podobną sytuacje aż pewnego razu ładowanie się skończyło, teraz mam nowy regulator i napięcie zawsze jest między 13,8-14,8V
z jednej strony dobrze że za niskie niż miałby gotować akumulator.
Na Twoim miejscu zmieniłbym regulator, a obecny zachował na czarną godzinę.
			
									
									miałem podobną sytuacje aż pewnego razu ładowanie się skończyło, teraz mam nowy regulator i napięcie zawsze jest między 13,8-14,8V
z jednej strony dobrze że za niskie niż miałby gotować akumulator.
Na Twoim miejscu zmieniłbym regulator, a obecny zachował na czarną godzinę.
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
						Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 14 gości