Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
-
radomki
- teksciarz

- Posty: 144
- Rejestracja: pt 25 sty 2013, 06:33
- Imię: Krystian
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Zgorzelec
Post
autor: radomki » pn 04 lut 2013, 06:23
Witam.
Niedawno zakupiłem Vfr 750 rc36I i chciałem się dowiedzieć czy ten motocykl posiada fabryczną blokadę kierownicy? Sprzedający nie potrafił mi jej wskazać i sam też jej nie mogę dojrzeć.

-
Fakir
- klepacz

- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Fakir » pn 04 lut 2013, 07:55
tak, w stacyjce
wyłączając zapłon wduszasz kluczyk i przekręcasz do pozycji "lock"
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
-
radomki
- teksciarz

- Posty: 144
- Rejestracja: pt 25 sty 2013, 06:33
- Imię: Krystian
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Zgorzelec
Post
autor: radomki » pn 04 lut 2013, 07:59
a mam kręcić na wduszonej w stronę zapłonu czy odwrotną???
-
Fakir
- klepacz

- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Fakir » pn 04 lut 2013, 08:03
Odwrotnie, tak jakbyś chciał wyłączyć zaplon. Kierownica musi być skrecona do skrajnej pozycji.
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
-
radomki
- teksciarz

- Posty: 144
- Rejestracja: pt 25 sty 2013, 06:33
- Imię: Krystian
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Zgorzelec
Post
autor: radomki » pn 04 lut 2013, 09:24
wielkie dzięki

-
szulek
- bywalec

- Posty: 41
- Rejestracja: pn 24 gru 2012, 13:36
- Imię: Michał
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Malbork
Post
autor: szulek » pt 12 kwie 2013, 14:48
A czy w VFR 750 RC36 II tez jest taka blokada bo ja probuje przekrecic kluczykiem w lewo na lock i jakos nie chce zablokowac mozliwe ze jest uszkodzona ??
-
Fallen
- pisarz

- Posty: 228
- Rejestracja: ndz 18 mar 2012, 12:09
- Imię: Karol
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Fallen » pt 12 kwie 2013, 16:01
o ile dobrze pamiętam to trzeba najpierw skręcić kierownicą, a później blokować tak jak już koledzy wcześniej pisali

"Odwaga to świadomość, że jest się jedynym, który wie, jak wielkie ogarnia cię przerażenie"
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota" A. Einstein
Errare humanum est
-
Biker
- pisarz

- Posty: 266
- Rejestracja: czw 30 sie 2012, 20:24
- Imię: Paweł
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Żagań
Post
autor: Biker » pt 12 kwie 2013, 19:20
A jak jest w przypadku 800FI???
Very Funny Ride
Cztery koła poruszają ciało ,2 koła duszę......
-
Zając
- klepacz

- Posty: 1018
- Rejestracja: sob 06 sie 2011, 15:10
- Imię: Dariusz
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Hanna
Post
autor: Zając » sob 13 kwie 2013, 09:25
Biker pisze:A jak jest w przypadku 800FI???
Jest tak:
Fakir pisze:Odwrotnie, tak jakbyś chciał wyłączyć zaplon. Kierownica musi być skrecona do skrajnej pozycji.
LWL 74HN
-
PozytywnieZakreconyWariat
- pisarz

- Posty: 349
- Rejestracja: pt 18 gru 2009, 13:53
- Imię: Grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa Jelonki
-
Kontakt:
Post
autor: PozytywnieZakreconyWariat » sob 13 kwie 2013, 11:21
Zasada jest taka sama.
Stawiasz moto na bocznej stopce,skrecasz kierownice na maksa w lewo,przekrecasz kluczyk odwrotnie niz zapłon.
Tadam!
"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"
-
Biker
- pisarz

- Posty: 266
- Rejestracja: czw 30 sie 2012, 20:24
- Imię: Paweł
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Żagań
Post
autor: Biker » ndz 14 kwie 2013, 06:31
Już rozkminiłem

Very Funny Ride
Cztery koła poruszają ciało ,2 koła duszę......
-
emil
- stary wyjadacz

- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Post
autor: emil » ndz 14 kwie 2013, 10:30
PozytywnieZakreconyWariat pisze:Zasada jest taka sama.
Stawiasz moto na bocznej stopce,skrecasz kierownice na maksa w lewo,przekrecasz kluczyk odwrotnie niz zapłon.
Tadam!
albo
w prawo.. i nie skręcasz na maksa, bo trzeba kawałek kierownicę cofnąć ze skrajnego położenia, ok 2cm na końcówce kierownicy.
-
szulek
- bywalec

- Posty: 41
- Rejestracja: pn 24 gru 2012, 13:36
- Imię: Michał
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Malbork
Post
autor: szulek » pn 22 kwie 2013, 12:32
a u mnie wyszło ze musiałem dac podładkkę pod całą obudwe od stacyjki i blokady i wtedy ten bolec idealnie pasowal na dziurę

dlatego nie mogłem zablokować bo był za wysoko cały mechanizm

ale sobie poradziłem i juz jest dobrze

-
kuba2705
- teksciarz

- Posty: 129
- Rejestracja: śr 26 wrz 2012, 19:49
- Imię: Jakub
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: kuba2705 » śr 03 lip 2013, 21:46
Dziś z kumplem w wolnej chwili próbowaliśmy dokręcić łożysko główki ramy. Podnosiliśmy tylko półkę aby dojść do nakrętek. Po złożeniu i powrocie do domu. Nie mogę zablokować kierownicy. Co mogliśmy schrzanić ?

-
emil
- stary wyjadacz

- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Post
autor: emil » śr 03 lip 2013, 22:01
przewody sie gdzies wcisnely pod zamek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości