Crashpady

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
Koobsky
pisarz
pisarz
Posty: 399
Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
Imię: Kuba
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bristol, UK

Re: Crashpady

Post autor: Koobsky » śr 06 lut 2013, 10:49

Miarus pisze:Dzięki za rade ! A możesz wrzucić zdjęcie moto, jak wygląda z crashami od Lasoocha ?
Ja swoje dopiero zamówiłem więc jeszcze nie założone ale cofnij się do strony 10-tej tego tematu tam się zaczynają fotki, które wrzucili forumowicze.

EDIT: Spora seria fotek jest tez na stronie 14 i 15 a na 16 i 17 są nawet zdjęcia V-Teca.
Ostatnio zmieniony śr 06 lut 2013, 11:07 przez Koobsky, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.goriders.net
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u. :)
https://www.facebook.com/www.goriders.net

Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec

Awatar użytkownika
Higga
teksciarz
teksciarz
Posty: 146
Rejestracja: pt 11 maja 2012, 11:45
Imię: Szczepan
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna

Re: Crashpady

Post autor: Higga » śr 06 lut 2013, 11:06

Koobsky masz w tamacie mojego motocykla crashe lasocha, ich zdjecie oraz przed montazem i po

viewtopic.php?f=63&t=17350

Awatar użytkownika
Koobsky
pisarz
pisarz
Posty: 399
Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
Imię: Kuba
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bristol, UK

Re: Crashpady

Post autor: Koobsky » śr 06 lut 2013, 11:25

Higga pisze:Koobsky masz w tamacie mojego motocykla crashe lasocha, ich zdjecie oraz przed montazem i po

viewtopic.php?f=63&t=17350
Super. To problem ze zdjęciami rozwiązany.
PS. Wydaje mi się czy masz wywiercona strasznie małe otwory na tuleje pod crash'ami...?
http://www.goriders.net
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u. :)
https://www.facebook.com/www.goriders.net

Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec

Awatar użytkownika
Miarus
bywalec
bywalec
Posty: 33
Rejestracja: śr 24 paź 2012, 21:08
Imię: Piotr
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Crashpady

Post autor: Miarus » śr 06 lut 2013, 12:32

Nie mogę otworzyć tego linku, bo nie mam uprawnień :/

Awatar użytkownika
Koobsky
pisarz
pisarz
Posty: 399
Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
Imię: Kuba
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bristol, UK

Re: Crashpady

Post autor: Koobsky » śr 06 lut 2013, 12:48

Miarus pisze:Nie mogę otworzyć tego linku, bo nie mam uprawnień :/
No to masz 4 najważniejsze fotki: :)
(Mam nadzieję, że się właściciel nie obrazi.)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
http://www.goriders.net
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u. :)
https://www.facebook.com/www.goriders.net

Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec

Awatar użytkownika
Miarus
bywalec
bywalec
Posty: 33
Rejestracja: śr 24 paź 2012, 21:08
Imię: Piotr
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Crashpady

Post autor: Miarus » śr 06 lut 2013, 13:51

Dzięki wielkie !

A w razie przewrotki i np. zawadzenia crash padem o krawężnik, jest możliwość, że pęknie nie gnąc ramy, skoro jest na tak mocnym pręcie ?

Higga, chyba masz trochę zbyt ciasno spasowane. W razie "W" (czego oczywiście nie życzę) może pęknąć owiewka.

Awatar użytkownika
Koobsky
pisarz
pisarz
Posty: 399
Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
Imię: Kuba
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bristol, UK

Re: Crashpady

Post autor: Koobsky » śr 06 lut 2013, 14:03

Miarus pisze:Dzięki wielkie !

A w razie przewrotki i np. zawadzenia crash padem o krawężnik, jest możliwość, że pęknie nie gnąc ramy, skoro jest na tak mocnym pręcie ?

Higga, chyba masz trochę zbyt ciasno spasowane. W razie "W" (czego oczywiście nie życzę) może pęknąć owiewka.
Śruba jest takiej twardości, że nie powinna się złamać ale przy zaczepieniu padem o np. krawężnik pad się zegnie. Była taka sytuacja na forum gdzie jednemu forumowiczowi zdarzył się ślizg na trelince. Pad się zahaczył i moto stanęło w miejscu. Skończyło się zgiętym padem.
Jak znajdę link do tego tematu to dodam.

Co do otworów pod pady to należy wiercić je przynajmniej 10-12mm większe niż średnica tej aluminiowej tulei. Przy mocnym zgięciu pada i to może być mało ale większe otwory chyba nie mają sensu bo będzie to już kiepsko wyglądało. Pasowanie na styk to proszenie się o kłopoty. Wygląda super ale jest totalnie niepraktyczne i nawet przy małej glebie może strzelić owiewka.
http://www.goriders.net
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u. :)
https://www.facebook.com/www.goriders.net

Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec

Awatar użytkownika
Higga
teksciarz
teksciarz
Posty: 146
Rejestracja: pt 11 maja 2012, 11:45
Imię: Szczepan
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna

Re: Crashpady

Post autor: Higga » śr 06 lut 2013, 16:51

Rzeczywiscie bede misial dziury powiekszyc, tragicznie to wygladac bedzie. Trzeba bedzie jakies ladne gumki czarne dac. Mam to w planach juz od dawna ale nie mam sie kiedy za zabrac

Awatar użytkownika
Koobsky
pisarz
pisarz
Posty: 399
Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
Imię: Kuba
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bristol, UK

Re: Crashpady

Post autor: Koobsky » śr 06 lut 2013, 18:48

Higga pisze:Rzeczywiscie bede misial dziury powiekszyc, tragicznie to wygladac bedzie. Trzeba bedzie jakies ladne gumki czarne dac. Mam to w planach juz od dawna ale nie mam sie kiedy za zabrac
Z gumkami jest jeden problem. Mianowicie obawiam się, że jeśli powiększyć ten otwór i zastosować gumkę to na jeno wyjdzie bo to co się ekstra wytnie zostanie wypełnione gumką. Ja u siebie będę wycinał 10-20mm więcej (zależy jaką będę miał otwornicę) i nie będę niczym tego wypełniał. Jedyne co mi przychodzi na myśl, czym by to można wypełnić żeby miało sens to jakaś miękka gąbka.
http://www.goriders.net
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u. :)
https://www.facebook.com/www.goriders.net

Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2508
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Re: Crashpady

Post autor: kiki » śr 06 lut 2013, 18:58

Panowie to ma działać a nie wyglądać :) - dziurka, szparka musi być :wink:

Awatar użytkownika
Koobsky
pisarz
pisarz
Posty: 399
Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
Imię: Kuba
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bristol, UK

Re: Crashpady

Post autor: Koobsky » śr 06 lut 2013, 19:07

kiki pisze:Panowie to ma działać a nie wyglądać :) - dziurka, szparka musi być :wink:
Absolutnie się zgadzam.
Jak się wywierci otwór idealnie w odpowiednim miejscu tak żeby pad przechodził przez niego centralnie to będzie wystarczająco estetycznie jak dla mnie.
Jak moje pady dojdą to dodam jakieś zdjęcia jak tylko znajdę chwilę słońca i czasu by to zamontować.

EDIT: Znalazłem te zdjęcia VFR po glebie ze zgiętym padem. Przesłanie jest jedno. Wiercić większe otwory pod Crash pad'y!
kiki pisze:już prawie :) -została kosmetyka :)

troche zdjęć :)

Obrazek



Obrazek


Obrazek


Obrazek

Ogólnie dały radę - wywrotka przy ok 20-30 km/h. Ale niestety chodniczek był z trylinek i to jedna z nich wyhamowała moto dosłownie w miejscu i dlatego crash się wygiął.
http://www.goriders.net
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u. :)
https://www.facebook.com/www.goriders.net

Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec

Awatar użytkownika
lasooch
teksciarz
teksciarz
Posty: 130
Rejestracja: sob 08 sie 2009, 00:52
Imię: Michał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WPR

Re: Crashpady

Post autor: lasooch » czw 07 lut 2013, 12:10

Co do wyginania/łamania padów, to nie ma nawet cienia szans, by pad się złamał czy urwał. Od 4 lat się w to bawię, sporo osób już testowało w boju, przy różnych warunkach. Były grane i krawężniki i studzienki kanalizacyjne i różnego rodzaju rowy melioracyjne. Rekordzista w kategorii "gięcie na przeszkodzie" zgiął crashpad o 90 stopni, rekordzista w kategorii "najdłuższy czysty ślizg" zdarł ponad 4cm z długości tworzywa, ale crashpad nie zgiął się nic :)
Triumph Tiger 1050 << bikepics

Awatar użytkownika
Higga
teksciarz
teksciarz
Posty: 146
Rejestracja: pt 11 maja 2012, 11:45
Imię: Szczepan
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna

Re: Crashpady

Post autor: Higga » czw 07 lut 2013, 15:27

to co lasoch mam powiekszac dziure od tych crashy od Ciebie czy nie?

Awatar użytkownika
Miarus
bywalec
bywalec
Posty: 33
Rejestracja: śr 24 paź 2012, 21:08
Imię: Piotr
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Crashpady

Post autor: Miarus » czw 07 lut 2013, 21:23

A crash nie powinien w ekstremalnym momencie się złamać ? Żeby nie uszkodzić ramy ?

Awatar użytkownika
Koobsky
pisarz
pisarz
Posty: 399
Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
Imię: Kuba
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bristol, UK

Re: Crashpady

Post autor: Koobsky » czw 07 lut 2013, 23:30

Miarus pisze:A crash nie powinien w ekstremalnym momencie się złamać ? Żeby nie uszkodzić ramy ?
Jak widzisz na zdjęciach wyżej to tuleja się odkształciła a nie rama. Więcej o tym może napisać Kiki bo wie co się z ramą stało. Jak by się crash złamał to mogłoby być ciężko wykręcić resztę szpilki tak więc wolę chyba żeby się wyginał.
Jak sam widziałeś z posta Łasooch'a wynika, że generalnie to się nawet nie wyginają a o złamaniu nie ma praktycznie mowy. Poza tym za uchem w ramie jest silnik więc nie widzę za bardzo możliwości by to się miało jakoś złamać lub wygiąć.
http://www.goriders.net
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u. :)
https://www.facebook.com/www.goriders.net

Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości