ograniczenie mocy w poniemieckich motocyklach - RC46I

Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
buli
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 63
Rejestracja: czw 26 paź 2006, 15:51
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Myszków

Post autor: buli » śr 06 cze 2007, 23:18

ppamula pisze:
Pepe VFR pisze:jak dowiedziałes się że jest zdławiona
w papierach poprzedniego właściciela był dokument o wykonaniu ograniczenia mocy przez tamtejszą stację badań technicznych czy coś.
jeśli tak jest , to powinno być też w Brief'ie napisane jakich elementów dotyczyły modyfikacje.
byłoby to bardzo cenną wskazówką.

Awatar użytkownika
Pepe VFR
klepacz
klepacz
Posty: 944
Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 12:05
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pepe VFR » wt 12 cze 2007, 10:39

Nie moge go złapać na telefon podobno wystrzelił do angli na jakiś czas :confused
swoją droga ile kosztuje powercommander :?:
Wypalony papieros skraca życie Srednio o 1min
Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!

Awatar użytkownika
musieli
pisarz
pisarz
Posty: 309
Rejestracja: pt 11 maja 2007, 15:37
Imię: Dariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wawa zone

Post autor: musieli » wt 12 cze 2007, 11:19

No do tanich to łon nie należy bo kosztuje 1400 zeta :roll: ale w końcu to programowalny komputer więc nie można się dziwić :mrgreen:

Proponuję na początek skombinowanie albo 2giej RC46tki albo samego ECU aby przepiąć sam moduł i zobaczyć, czy będzie wyczuwalna różnica.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 216 gości