Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
-
Arnold
- ostry klepacz

- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
-
Kontakt:
Post
autor: Arnold » sob 01 wrz 2012, 22:32
Cześć.
Potrzebuję przemalować silnik Hondy CB-1 na czarno chłodzony wodą. Czym to pomalować żeby farba nie zeszła? Czy jakiś podkład pod to idzie czy nie? Specjalna jakaś farba czy szprej do temperatury? A może zwykły szprej da radę? Albo malowanie proszkowe. Tylko czy nie potopi mi jakiś uszczelek? Proszę o jakieś rady.
Pozdro pińćset.

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych.

-
puzon
- klepacz

- Posty: 1633
- Rejestracja: ndz 26 paź 2008, 12:36
- Imię: Piotr
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: HitlerSee
-
Kontakt:
Post
autor: puzon » sob 01 wrz 2012, 23:26
Kumpel malował szprejem na wysokie temperatury tylko odtłuścił a malował przy tem. +5 stopni. Nie wyszło to profesjonalnie ale też i nie najgorzej tylko że moto od malowania jeszcze nie jeździło więc trudno powiedzieć jak zachowuje się przy eksploatacji. Jak będziesz chciał spróbować to mam takie szpreje chyba jeszcze.
-
KolczyK
- stary wyjadacz

- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
-
Kontakt:
Post
autor: KolczyK » ndz 02 wrz 2012, 08:28
są farby do kilkuset stopni, Polecam firmę ABB. stosowaliśmy na kolektory. działa

Oczek malował na srebrno silnik cbf, też dało radę. grunt to dobrze przygotować silnik pod malowanie.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA <<
www.kolczynscy.pl >>>
-
kubatron2
- klepacz

- Posty: 1164
- Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
- Imię: jakub
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: rajsko/oświęcim
Post
autor: kubatron2 » ndz 02 wrz 2012, 08:31
pociagne temat troche w dółłłł...czyli kolektory a je jak by tu odnowić???polerowac malować itd itp...jakies pomysly
-
Buła
- klepacz

- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
-
Kontakt:
Post
autor: Buła » ndz 02 wrz 2012, 09:46
kubatron2 pisze:pociagne temat troche w dółłłł...czyli kolektory a je jak by tu odnowić???polerowac malować itd itp...jakies pomysly
Ja w poprzedniej VFR wypiaskowałem i pomalowałem właśnie farbą APP i fajnie to wyszło.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
-
Buła
- klepacz

- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
-
Kontakt:
Post
autor: Buła » ndz 02 wrz 2012, 09:53
Tak wyglądały kolektory po piaskowaniu i po malowaniu farbą.A tak wygląda ta farba.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
-
kubatron2
- klepacz

- Posty: 1164
- Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
- Imię: jakub
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: rajsko/oświęcim
Post
autor: kubatron2 » ndz 02 wrz 2012, 10:12
a ile to wytrzymało
-
Tomek Grudziądz
- klepacz

- Posty: 1157
- Rejestracja: sob 17 kwie 2010, 22:35
- Imię: Tomek
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grudziądz
Post
autor: Tomek Grudziądz » ndz 02 wrz 2012, 10:16
Ja kiedyś pomalowałem kolektory srebrzanką do 800 stopni i nie dała rady.
"niepuszczone bąki unoszą się do góry,stąd się biorą posrane pomysły"
-
Buła
- klepacz

- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
-
Kontakt:
Post
autor: Buła » ndz 02 wrz 2012, 10:20
kubatron2 pisze:a ile to wytrzymało
Od malowania zrobiłem chyba coś koło 4 tyś km i było wszystko ok,potem sprzedałem i nie wiem co dalej było ale podejrzewam że trzymalo,cała sztuka polega na położeniu cieniutkiej warstwy tej farby,w sumie to chodzi o takie zapylenie.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
-
Stuwka
- klepacz

- Posty: 1399
- Rejestracja: ndz 04 paź 2009, 01:14
- Imię: Konrad
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
-
Kontakt:
Post
autor: Stuwka » ndz 02 wrz 2012, 13:23
A ostatnio właśnie miałem całe wydechy zdjęte i o tym nie pomyślałem. Jakim papierem szlifowałeś kolektory ?
RC 36 II 96r.
Żyje się po to, by latać na moto i czasami dla śmiechu postrzelać z wydechu : )
Co mogę powiedzieć o użytkownikach forum ?
yes we can!!
Głośno mówie i Głośny mam wydech, krótko mówiąc jestem z Południa czyli Góral nisko pienny

-
Buła
- klepacz

- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
-
Kontakt:
Post
autor: Buła » ndz 02 wrz 2012, 14:02
Ni szlifowałem,w RC 36 I kolektory są bardziej pogmatwane niż w II i ciężko się dostać papierem,wypiaskowałem za 20 zł.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
-
Arnold
- ostry klepacz

- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
-
Kontakt:
Post
autor: Arnold » ndz 02 wrz 2012, 14:32
Będę się orientował. Ale zapomniałem napisać że chciałbym to mieć choć trochę w połysku. Nie koniecznie jak lakier na baku ale jak np po malowaniu proszkowym. Bo te farby temperaturowe to głównie matowe są.
Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych.

-
Arnold
- ostry klepacz

- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
-
Kontakt:
Post
autor: Arnold » ndz 02 wrz 2012, 16:33
A może takim lakierem do zacisków? To jest lakier z połyskiem.
http://allegro.pl/lakier-spray-do-zacis ... 28511.html
Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych.

-
Tomek Grudziądz
- klepacz

- Posty: 1157
- Rejestracja: sob 17 kwie 2010, 22:35
- Imię: Tomek
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grudziądz
Post
autor: Tomek Grudziądz » ndz 02 wrz 2012, 17:31
Arnold pisze:A może takim lakierem do zacisków?
Pewnie ma małą wytrzymałość na wysokie temperatury i wszystko się wypali.
"niepuszczone bąki unoszą się do góry,stąd się biorą posrane pomysły"
-
KolczyK
- stary wyjadacz

- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
-
Kontakt:
Post
autor: KolczyK » ndz 02 wrz 2012, 22:17
dokładnie, wypali się. utwardzanie tego APP jest też poprzez wygrzanie na motocyklu i odstawienie na parę godzin. Wtedy trochę śmierdzi farba, robi się jakby mokra.... potem ładnie się utwardza. Co do malowania stosowałbym bardzo cienkie warstwy. tak zalecająi się sprawdza. Ja czyściłem moje papierem .... i zastosowałem odrdzewiacz, ale potem stwierdziłem, że niepotrzebnie ....nic się niby nie stało ... jak znajdę fotki to dam na forumie.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA <<
www.kolczynscy.pl >>>
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości