

Też jestem tym zainteresowana, tak, że gadaj tu szybciutko co i jakklosiewi pisze: powiedz jak jest z tym ubezpieczeniem parkingowym
moich wersji nie trzeba potwierdzaćStuwka pisze:Na razie dwa telefonu i potwierdzają wersje Dżamba czyli kary itd. Dzwonie dalej !!
Fakt faktem większych i trwałych przeróbek raczej nie radzę, natomiast nawet zamiana silnika na sezon, czy zmiana detali, które nie są trwałe jest raczej na porządku dziennym. Mam znajomego, który lata na żółtych blachach i po awarii oryginalnego silnika, wrzucił drugi na czas naprawy tego pierwszego. Suma sumarum opłacalność żółtych blachach rozchodzi się głównie w kwestii tego ile będzie trwał twój remont oraz to czy twój klub mercedesa ma podpisaną umowę z ubezpieczycielem i na podstawie oświadczenia np. prezesa stowarzyszenia mając zwykłe blachy możesz dostać upust jak na żółte. Ja np. mam skundlonego starego Forda na zwykłych tablicach, ale ponieważ klub ma podpisaną umowę z PZU to na podstawie klubowego oświadczenia, za moje 2,9 ze zwyżką za wiek płacę rocznie 300 zł. Od tego roku będzie jeszcze parędziesiąt złotych taniej.klosiewi pisze:to jest prawda, ALE!!! jak masz żółte blachy to nic nie zrobisz bez zgody konserwatora zabytków!!!
Wysokość opłaty karnej za brak OC komunikacyjnego uzależniona jest od:Stuwka pisze:A Dżambo powiedz mi jak się to tyczy motorowerów ??? też 3 tyś ?
Nie dotyczy komisówKolczyK pisze:Ubezpieczenie krótkoterminowe jest jednorazowe dla przykładu _ auto sprowadzone, trzeba zrobić przegląd, przejechać z pkt A do pkt B. na miesiąc. nie ma możliwości przedłużenia.
Tak....Stuwka pisze:Czyli jednym słowem dupa blada???
Czyli jak zrobię tak że wymówię sobie OC w tej firmie co mam i nie pójdę do innej czyli zrobię mały przekręt i tak mnie znajdą i tak ???
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości