proszę o opinie VFR 750
-
- bywalec
- Posty: 27
- Rejestracja: pt 29 cze 2012, 10:25
- Imię: Jarek
- województwo: podlaskie
- Płeć: Mężczyzna
proszę o opinie VFR 750
Koledzy bardzo proszę o opinie na temat tego sprzęta:
http://otomoto.pl/honda-vfr-honda-vfr-750-M3295470.html
chcę się z gościem umówić na oglądanie ale mam do niego kawałek i szkoda by było jechać na próżno.
Może już ktoś był, oglądał , no i co w ogóle myślicie o nim.
http://otomoto.pl/honda-vfr-honda-vfr-750-M3295470.html
chcę się z gościem umówić na oglądanie ale mam do niego kawałek i szkoda by było jechać na próżno.
Może już ktoś był, oglądał , no i co w ogóle myślicie o nim.
- poscig
- klepacz
- Posty: 1361
- Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
- Imię: Marek
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 3-CITY
- Kontakt:
Re: proszę o opinie VFR 750
Wygląda dośc łądnie jak na swoje latka.
Moim zdaniem golenie przedniego zawieszenia były odnawiane,więc sprawdzić czy wszytsko z przodem gra.
Koniecznie sprawdzić ładowanie,instalacje pod siedzeniem -czy oryginalna i nie rzeźbiona.
Koniecznie sprawdzić luzy w przednim zawieszeniu,tylnym.
Jesli opony,klocki,napęd wymaga wymiany to zbijac z ceny.
Dobrze by było jesli właściciel pozwoli i umiejetności to przejechać się i na średnio rozgrzanym oleju odwinąc do końca,sprawdzając stan sprzęgła.
Moim zdaniem golenie przedniego zawieszenia były odnawiane,więc sprawdzić czy wszytsko z przodem gra.
Koniecznie sprawdzić ładowanie,instalacje pod siedzeniem -czy oryginalna i nie rzeźbiona.
Koniecznie sprawdzić luzy w przednim zawieszeniu,tylnym.
Jesli opony,klocki,napęd wymaga wymiany to zbijac z ceny.
Dobrze by było jesli właściciel pozwoli i umiejetności to przejechać się i na średnio rozgrzanym oleju odwinąc do końca,sprawdzając stan sprzęgła.
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: proszę o opinie VFR 750
lewy bok malowany, to jaki oryg lakier.
chyba ze mu naklejka odpadła.
chyba ze mu naklejka odpadła.
- olo
- klepacz
- Posty: 1519
- Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
- Imię: Olek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Re: proszę o opinie VFR 750
emil, nie wiesz jak to teraz jest? oryginalny lakier-znaczy kolor...
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section 

- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Re: proszę o opinie VFR 750
Zdjęcie lewej strony zrobione pod taki katem że nie bardzo widać czy malowany czy oderwana naklejka w co wątpię bo po co zrywać naklejkę.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: proszę o opinie VFR 750
na bank odpadła, przy 38tys mil tak sie dzieje
zwlaszcza na wyspach

-
- bywalec
- Posty: 27
- Rejestracja: pt 29 cze 2012, 10:25
- Imię: Jarek
- województwo: podlaskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: proszę o opinie VFR 750
rozmawiałem z gościem, sam przyznał, że plastiki z lewej strony były malowane ale zapewniał że poza tym to oryginał
.
mówił że ma dokumenty na potwierdzenie przebiegu
Panowie jak mam sprawdzić tę instalację czy oryginalna?
W niedzielę jadę obejrzeć moto.

mówił że ma dokumenty na potwierdzenie przebiegu

Panowie jak mam sprawdzić tę instalację czy oryginalna?
W niedzielę jadę obejrzeć moto.
- kamil grudziadz
- klepacz
- Posty: 764
- Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
- Imię: Kamil
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: GRUDZIADZ
- Kontakt:
Re: proszę o opinie VFR 750
zerknij sobie w manuala,tam jest dokladnie rozrysowane ktore kable gdzie ida

1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI
-
- bywalec
- Posty: 27
- Rejestracja: pt 29 cze 2012, 10:25
- Imię: Jarek
- województwo: podlaskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: proszę o opinie VFR 750
No więc tak Panowie byłem widziałem i mogę kilka uwag napisać.
Pierwsze: plastiki można powiedzieć w koło bardziej lub mniej popękane (koleś już w drodze do garażu pytał minie :"w twoim też tak plastiki trzeszczą?")
delikatne pęknięcia widać przy śrubach głównie. Na moje amatorskie oko wszystkie były malowane ponieważ delikatnie się różnią kolorem od koloru na baku (taki łaciaty trochę)
Moim zdaniem nie świadczy to o niczym , przy takiej ilości owiewek nawet mała przewrotka na bok może w takim stopniu uszkodzić plastiki.
Następnie opony : nówex można powiedzieć, bieżnik super szczególnie z tyłu niestety nie sprawdziłem roku produkcji.
Napęd : trochę rozciągnięty ale z tylnej zębatki nie schodzi może da się naciągnąć (nie wiem jak to się robi w vfr) ogólnie wygląda całkiem zdrowo.
Tarcze z przodu: cienkie z wżerami , na moje oko do wymiany (zapomniałem wziąć suwmiarki i zmierzyć więc konkretnie nie powiem jakiej grubości) tylna gładka i gruba bez zastrzeżeń.
Zawieszenie przód : na łożyskach luzu nie wyczułem, lagi ciekną do roboty bez dwóch zdań, łożyska główki ramy nie sprawdzałem.
A teraz najfajniejsza część silnik: Po wyciągnięciu ssania i naciśnięciu przycisku rozrusznika zagadał bez zastanowienia
no i pięknie gadał, praca równiusieńka po dodaniu gazu reagował bez namysłu , dźwięk przecudowny. Kolektory nówki ( wyglądały jakby w ocynku ). I to jest część która zrobiła na mnie największe wrażenie.
Aha jeszcze jedna rzecz farba z silnika schodzi (łuszczy się , ponoć angielskie sprzęty tak mają)
No i część, która najbardziej mnie zaintrygowała to spawy pod siedzeniem za akumulatorem w stronę baku (mam nadzieję że będzie wiadomo o którym miejscu piszę)
(Pragnę podkreślić, że nie jestem spawaczem ani żadnym fachowcem w temacie spawania) dla mnie wyglądają jak by ktoś dobrze nasmarkał, jak bym się zdecydował na kupienie tego egzemplarza to na pewno wziął bym fachowca do obejrzenia tego elementu.
Jazdy nie było , moto nie zarejestrowane nie ubezpieczone nawet nie prosiłem, po wstępnych oględzinach i szybkiej kalkulacji (cena 7000+koszt rejestracji 500 + wymiana tarcz + cieknące lagi + olej filtry to koszty na 100%) wyszła mi cena VFR 800 Fi
.
Na koniec chcę podkreślić , że jestem jedynie użytkownikiem motocykla nie jestem mechanikiem , wszystkie uwagi są absolutnie subiektywne.
W swoim motocyklu kontroluję części eksploatacyjne (wiem jak to zrobić) wiem w jakim stanie powinny być klocki hamulcowe , tarcze, lagi itp.
Pisząc ten post nie miałem żadnych złych ani dobrych intencji, napisałem go jedynie w celu informacyjnym dla użytkowników forum z nadzieją, że komuś się przyda
.
Ta sztuka jak wcześniej napisałem podliczając koszty, które wystąpią na 100% jest nie na moją kieszeń.
Pierwsze: plastiki można powiedzieć w koło bardziej lub mniej popękane (koleś już w drodze do garażu pytał minie :"w twoim też tak plastiki trzeszczą?")
delikatne pęknięcia widać przy śrubach głównie. Na moje amatorskie oko wszystkie były malowane ponieważ delikatnie się różnią kolorem od koloru na baku (taki łaciaty trochę)
Moim zdaniem nie świadczy to o niczym , przy takiej ilości owiewek nawet mała przewrotka na bok może w takim stopniu uszkodzić plastiki.
Następnie opony : nówex można powiedzieć, bieżnik super szczególnie z tyłu niestety nie sprawdziłem roku produkcji.
Napęd : trochę rozciągnięty ale z tylnej zębatki nie schodzi może da się naciągnąć (nie wiem jak to się robi w vfr) ogólnie wygląda całkiem zdrowo.
Tarcze z przodu: cienkie z wżerami , na moje oko do wymiany (zapomniałem wziąć suwmiarki i zmierzyć więc konkretnie nie powiem jakiej grubości) tylna gładka i gruba bez zastrzeżeń.
Zawieszenie przód : na łożyskach luzu nie wyczułem, lagi ciekną do roboty bez dwóch zdań, łożyska główki ramy nie sprawdzałem.
A teraz najfajniejsza część silnik: Po wyciągnięciu ssania i naciśnięciu przycisku rozrusznika zagadał bez zastanowienia

Aha jeszcze jedna rzecz farba z silnika schodzi (łuszczy się , ponoć angielskie sprzęty tak mają)
No i część, która najbardziej mnie zaintrygowała to spawy pod siedzeniem za akumulatorem w stronę baku (mam nadzieję że będzie wiadomo o którym miejscu piszę)
(Pragnę podkreślić, że nie jestem spawaczem ani żadnym fachowcem w temacie spawania) dla mnie wyglądają jak by ktoś dobrze nasmarkał, jak bym się zdecydował na kupienie tego egzemplarza to na pewno wziął bym fachowca do obejrzenia tego elementu.
Jazdy nie było , moto nie zarejestrowane nie ubezpieczone nawet nie prosiłem, po wstępnych oględzinach i szybkiej kalkulacji (cena 7000+koszt rejestracji 500 + wymiana tarcz + cieknące lagi + olej filtry to koszty na 100%) wyszła mi cena VFR 800 Fi

Na koniec chcę podkreślić , że jestem jedynie użytkownikiem motocykla nie jestem mechanikiem , wszystkie uwagi są absolutnie subiektywne.
W swoim motocyklu kontroluję części eksploatacyjne (wiem jak to zrobić) wiem w jakim stanie powinny być klocki hamulcowe , tarcze, lagi itp.
Pisząc ten post nie miałem żadnych złych ani dobrych intencji, napisałem go jedynie w celu informacyjnym dla użytkowników forum z nadzieją, że komuś się przyda

Ta sztuka jak wcześniej napisałem podliczając koszty, które wystąpią na 100% jest nie na moją kieszeń.
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Re: proszę o opinie VFR 750
Tarcz suwmiarką nie zmierzysz bo jak są wżery to nie bardzo złapiesz grubość,38 tys mil i tarcze do wymiany
,ktoś musiałby używać twardych klocków żeby zjechać tarcze przy tym przebiegu,a co do kolektorów to pewnie zmienione na Deklewic czy jako tak,ze starych pewnie byłi sito to zmienili.Jak to wszytsko zsumujesz to wyjdzie dużo ponad 8 tys biorać pod uwage zakup używanych tarcz.

Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Re: proszę o opinie VFR 750
Tak wyglądają spawy u mnie,mam nadzieje że coś widać.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
-
- bywalec
- Posty: 27
- Rejestracja: pt 29 cze 2012, 10:25
- Imię: Jarek
- województwo: podlaskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: proszę o opinie VFR 750
Jeśli chodzi o spawy to wyglądają bardzo podobnie , czyli niech nikt nie bierze tego pod uwagę ( jako insynuacji że coś było spawane).
Też uważam że lekką ręką trzeba by było w całości ok 9000PLN wydać na ten sprzęt czyli dużo za dużo jak dla mnie.
Chociaż powtórzę jeszcze raz silniczek to po prostu bajeczka ciągle jestem pod wrażeniem.
Jeśli sprzedający zszedł by z ceny 1500PLN to bym (po tym jak zobaczyłem zdjęcia tych spawów) kupował ten egzemplarz.
Ale 1500pln to pewnie jego zarobek i tyle w życiu nie zejdzie.
Też uważam że lekką ręką trzeba by było w całości ok 9000PLN wydać na ten sprzęt czyli dużo za dużo jak dla mnie.
Chociaż powtórzę jeszcze raz silniczek to po prostu bajeczka ciągle jestem pod wrażeniem.
Jeśli sprzedający zszedł by z ceny 1500PLN to bym (po tym jak zobaczyłem zdjęcia tych spawów) kupował ten egzemplarz.
Ale 1500pln to pewnie jego zarobek i tyle w życiu nie zejdzie.
-
- bywalec
- Posty: 27
- Rejestracja: pt 29 cze 2012, 10:25
- Imię: Jarek
- województwo: podlaskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: proszę o opinie VFR 750
o i jeszcze chciałem o tarczach , czemu nie mierzyć suwmiarką jeśli nie widać rantu i nie ma wżerów to można przemierzyć.
W Polsce bardzo modne jest przetaczanie tarcz bardzo ładnie wyglądają
(po przetoczeniu) ale suwmiarki nie oszukasz.
W Polsce bardzo modne jest przetaczanie tarcz bardzo ładnie wyglądają

- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: proszę o opinie VFR 750
ja tam mierze suwmiarą, przednie nie mają ranta, tylnia ma - ciekawe, nie? przód ma u mnie 3,9mm, gdzie min to 3,5 i tak jest od jakich 30tys, bo sie tym zainteresowalem 2 lata temu.
Ostatnio zmieniony pn 23 lip 2012, 17:40 przez emil, łącznie zmieniany 1 raz.
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Re: proszę o opinie VFR 750
Jak jest prosta beż wżerów to zmierzysz,z ciekawości ja zmierzyłem i mają 4,3mm przy przebiegu 72 tys z hakiem.A co do przetaczania tarcz motocyklowym to trzeba być chyba jakimś kamikadze żeby to zrobić.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości