Chłodzenie Regulatora napięcia
- orzyl
 - klepacz

 - Posty: 1665
 - Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
 - Imię: Piotrek
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Pruszków
 - Kontakt:
 
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
wydluza czy nie - napewno nie szkodzi i nie kosztuje wiele. a nóż.... 
			
									
									Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...
						- kamil grudziadz
 - klepacz

 - Posty: 764
 - Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
 - Imię: Kamil
 - województwo: kujawsko-pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: GRUDZIADZ
 - Kontakt:
 
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
wczoraj padl mi regulator i natknalem sie na Twoj pomysl.wyszukalem na allegro podobny wiatrak do Twojego,czy taki moze byc? :jtech pisze:Dell'a GX280
http://allegro.pl/wiatrak-na-procesor-d ... 27260.html
no i jeszcze pytanie:czy nie mozna go po prostu podlaczyc do pradu i odpuscic sobie te wlutowanie termistora?bo nie mam zielonego pojecia co to za ustrojstwo i jak dziala,no chyba ze poradzisz jak to zrobic?

1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI
- Damo 88
 - klepacz

 - Posty: 1101
 - Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wrocek
 
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
A nie lepiej przenieść regulator na sam przód jak jest to w V-Tecu zamiast kiść go jak ogórka 
  pod owiewką i kombinować z wiatrakami  
			
									
									Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .
						- kamil grudziadz
 - klepacz

 - Posty: 764
 - Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
 - Imię: Kamil
 - województwo: kujawsko-pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: GRUDZIADZ
 - Kontakt:
 
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
a w vtecu gdzie jest dokladnie?przeniesc mozna,ale nie wiem czy ktos tego probowal,a ja nie lubie byc krolikiem doswiadczalnym 
 a patenty z wiatrakiem lub przeniesieniem na tylne nadkole+radiator byly juz opisywane i polecane.sam juz nie wiem co zastosowac.dzisiaj doszedlem do wniosku ze regulator mialby spoko chlodzenie gdyby skosnookie odwrotnie zrobili wyciecia(wloty powietrza)w owiewce pod zadupkiem,no ale nie mozna miec wszystkiego i czasem trzeba poglowkowac.
			
									
									
1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI
- Fakir
 - klepacz

 - Posty: 1105
 - Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
 - Imię: Krzysztof
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Poznań
 
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
przy główce ramykamil grudziadz pisze:a w vtecu gdzie jest dokladnie?
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
						Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
- kamil grudziadz
 - klepacz

 - Posty: 764
 - Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
 - Imię: Kamil
 - województwo: kujawsko-pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: GRUDZIADZ
 - Kontakt:
 
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
NO I CO O TYM SADZISZ?BO Z TEGO CO PAMIETAM tY MIALES JEDNAK INNY POMYSL?Fakir pisze:przy główce ramykamil grudziadz pisze:a w vtecu gdzie jest dokladnie?

1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI
- Fakir
 - klepacz

 - Posty: 1105
 - Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
 - Imię: Krzysztof
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Poznań
 
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
hmm można i przenieść gdzie indziej regler, ale połączenia/przedłużenia przewodów muszą być zrobione profesjonalnie, czyli złącza lutowane a sam przewód musi mieć co najmniej taki sam przekrój jak oryginał  
 
u mnie siedzi regler tourmax'a i przy ciepłych dniach i jeździe w mieście dość mocno się grzeje, także mocno parzy w łapki, jedyne co zrobiłem to przesmarowałem pastą termo miedzy regler a ramę, zawsze coś, ale ładowanie mam w normie
 
z tego co widzę to przeważnie padają reglery te jeszcze montowane fabrycznie
			
									
									u mnie siedzi regler tourmax'a i przy ciepłych dniach i jeździe w mieście dość mocno się grzeje, także mocno parzy w łapki, jedyne co zrobiłem to przesmarowałem pastą termo miedzy regler a ramę, zawsze coś, ale ładowanie mam w normie
z tego co widzę to przeważnie padają reglery te jeszcze montowane fabrycznie
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
						Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
- kamil grudziadz
 - klepacz

 - Posty: 764
 - Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
 - Imię: Kamil
 - województwo: kujawsko-pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: GRUDZIADZ
 - Kontakt:
 
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
u mnie wlasnie fabryczny golasek padl,na zalaczonych swiatlach i kierunkach ladowanie 9,5V... i to na obrotach ok.4000,bo jak tylko puszcze gaz to moto gasnie.i teraz sie zastanawiam co zrobiczeby chociaz troche ulatwic mu prace (?). 
			
									
									
1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI
- PETER
 - stary wyjadacz

 - Posty: 4617
 - Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
 - Imię: PIOTR
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: PRUSZKÓW
 
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
ciekawy patent zrobili w r1 ,jak dla mnie super, regulator umieszczony jest w obudowie filtra powietrza na drodze od kanału doprowadzającego powietrze do filtra, a tam prawie zawsze wieje wiec i chłodzenie dobre
			
									
									"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
						- kamil grudziadz
 - klepacz

 - Posty: 764
 - Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
 - Imię: Kamil
 - województwo: kujawsko-pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: GRUDZIADZ
 - Kontakt:
 
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
dzisiaj w garazu lukne gdzie mozna by go przeniesc na przod,moze gdzies pod reflektor upchne?a jeszcze jedno pytanie,czy przy padnietym regulatorze moze wariowac predkosciomierz?wskazowka skacze od 0 do aktualnej predkosci,a czasem stoi na np.na 60km/h,ale jak tylko puszcze z gazu to spada do zera pomimo tego ze ciagle mam ta sama predkosc?wydaje mi sie ze to wina regulatora skoro licznik jest sterowany elektronicznie(bynajmniej mam taka nadzieje  
 ).
			
									
									
1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI
- PETER
 - stary wyjadacz

 - Posty: 4617
 - Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
 - Imię: PIOTR
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: PRUSZKÓW
 
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
a robiłeś coś ostatnio przy napędzie?
			
									
									"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
						- kamil grudziadz
 - klepacz

 - Posty: 764
 - Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
 - Imię: Kamil
 - województwo: kujawsko-pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: GRUDZIADZ
 - Kontakt:
 
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
nie,nic nie grzebalem przy liczniku.ale te problemy ze skaczaca wskazowka zaczely sie rownolegle z podupadajacym reglerem.mam nadzieje ze tu jest przyczyna.dzisiaj podlaczylem naladowany aku,odpalilem moto i ladowanie 14,4  
 ,ale po ok.2>3 minutach juz byl mocno nagrzany i ladowanie na wlaczonych swiatlach spadlo do 11,9.a po dluzszej jezdzie pewnie bylo by tak jak pisalem wczesniej,czyli 9 z hakiem.
			
									
									
1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI
- PETER
 - stary wyjadacz

 - Posty: 4617
 - Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
 - Imię: PIOTR
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: PRUSZKÓW
 
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
ale ja napisałem o napędzie -łańcuch zębatka a nie o liczniku
			
									
									"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
						- Piotr_Pan76
 - teksciarz

 - Posty: 114
 - Rejestracja: śr 31 sie 2011, 12:19
 - Imię: Piotr
 - województwo: małopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Krzywopłoty
 
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
Panowie ja wczoraj odebrałem Tourmaxa przeznaczonego do CBR 1100 XX 99-00. Różnica jest ... finansowa, zapłaciłem za niego 400 zł czyli tyle co za chinola u Olka w Bielsku. Wtyczki pasują, jedyny minus jest taki że przewody zasilające są krótsze o około 10 cm i nie dostają w oryginalne miejsce czyli pod zadupek. Ale nie ma tego złego, gdyż mam zamiar nie chować regulatora pod owiewkę a przykręcić go do tylnej stopki pasażera, muszę obczaić jak to zrobić w miarę estetycznie i bezpiecznie, jak się uda regulator będzie miał zajebiste chłodzenie i nie trzeba będzie stosować wentylatorków, ewentualnie zostaje przedłużenie przewodów zasilających a z tym też nie ma problemu bo przewody zostały ze starego regulatora (chińskiego 
 )
			
									
									
						- Lukaszny
 - pisarz

 - Posty: 365
 - Rejestracja: pt 07 wrz 2007, 12:58
 - Imię: Łukasz
 - województwo: warmińsko-mazurskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Mrągowo
 
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
Nie wiem jak w Twoim modelu - ale w moim poprzednim Fi - jak umierał aku w wyniku problemów z regulatorem to była dyskoteka na zegarach - zwłaszcza obrotomierz skakał sobie od wartości poniżej 0 do góry.kamil grudziadz pisze:dzisiaj w garazu lukne gdzie mozna by go przeniesc na przod,moze gdzies pod reflektor upchne?a jeszcze jedno pytanie,czy przy padnietym regulatorze moze wariowac predkosciomierz?wskazowka skacze od 0 do aktualnej predkosci,a czasem stoi na np.na 60km/h,ale jak tylko puszcze z gazu to spada do zera pomimo tego ze ciagle mam ta sama predkosc?wydaje mi sie ze to wina regulatora skoro licznik jest sterowany elektronicznie(bynajmniej mam taka nadzieje).
W wolnych chwilach spamuje sobie na Blogu prawniczym - http://forumprawnicze.info/blog/2-blog- ... -nysztala/
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości