Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
-
Zając
- klepacz

- Posty: 1018
- Rejestracja: sob 06 sie 2011, 15:10
- Imię: Dariusz
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Hanna
Post
autor: Zając » pt 25 maja 2012, 20:33
Revolut pisze:Sposób z nakrętką nie pomógł
Próbuj do skutku użyj WD40 odczekaj kilka godzin i dalej uderzaj przez jakieś drewno.
Skontruj dwie nakrętki i próbuj kręcić a druga osoba jednocześnie niech uderza.
Musi się udać.

LWL 74HN
-
śliniak290
- klepacz

- Posty: 1856
- Rejestracja: pn 07 cze 2010, 09:41
- Imię: Wojciech
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Jelonki
Post
autor: śliniak290 » pt 25 maja 2012, 21:31
Zając pisze:Skontruj dwie nakrętki i próbuj kręcić a druga osoba jednocześnie niech uderza.
powinno pomóc

Najpierw naucz śmiać się z siebie , a potem śmiej się z innych !!!
-
Revolut
- pisarz

- Posty: 206
- Rejestracja: sob 15 paź 2011, 13:42
- Imię: Grzegorz
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Revolut » pt 25 maja 2012, 21:50
Jutro kolejne próby, jak się nie uda, to VFR będzie rozbierana... WD40 było już wlewane, moto na boku itd, kilka dni walenia młotem, próby kręcenia... No masakra jakaś

Każdy chce oksytocyny i endorfin...

Ale jak nie można... To pozostaje adrenalina

- VFR 800Fi '00 "Caerulentis somnium"

-
adrian76
- pisarz

- Posty: 242
- Rejestracja: sob 13 mar 2010, 00:25
- Imię: Adrian
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Oświęcim
-
Kontakt:
Post
autor: adrian76 » pt 25 maja 2012, 22:19
Spróbuj użyć młota pneumatycznego. Załóż jakieś stare wiertło z obciętą końcówką o większej średnicy niż szpilka aby jej nie uszkodzić. Nakręć nakrętkę na końcówkę szpilki!
nie jeździj szybciej, niż potrafisz myśleć/
-
Revolut
- pisarz

- Posty: 206
- Rejestracja: sob 15 paź 2011, 13:42
- Imię: Grzegorz
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Revolut » pn 28 maja 2012, 16:20
Wciąż nic. Dzisiaj mechanik zalał trochę odrdzewiacza, może na dniach coś to da
Możliwe jest, że np rama jest lekko krzywa i przez to szpila nie chce wyjść? Czy to raczej kwestia zapieczonego syfu i rdzy?
Każdy chce oksytocyny i endorfin...

Ale jak nie można... To pozostaje adrenalina

- VFR 800Fi '00 "Caerulentis somnium"

-
Gregory
- ostry klepacz

- Posty: 2089
- Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
- Imię: Grzesiek
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
-
Kontakt:
Post
autor: Gregory » pn 28 maja 2012, 16:35
Revolut pisze:Możliwe jest, że np rama jest lekko krzywa i przez to szpila nie chce wyjść?
Teoretycznie jest taka możliwość, ale w większości to jest po prostu rdza.
Skąd moto jest sprowadzone? Jak z angli to na 99% jest to rdza

Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
-
Revolut
- pisarz

- Posty: 206
- Rejestracja: sob 15 paź 2011, 13:42
- Imię: Grzegorz
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Revolut » pn 28 maja 2012, 16:43
Tak, to typowy anglik

Kurcze, aż się wierzyć nie chce, że rdza tak potrafi trzymać... Już kilka dni zmagań... Gdy będę chciał coś kiedyś przymocować, to zamiast spawania itd, po prostu poczekam aż skoroduje

Każdy chce oksytocyny i endorfin...

Ale jak nie można... To pozostaje adrenalina

- VFR 800Fi '00 "Caerulentis somnium"

-
kazayoshi
- bywalec

- Posty: 24
- Rejestracja: ndz 13 maja 2012, 13:34
- Imię: Kamil
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jaworzno
Post
autor: kazayoshi » pn 25 cze 2012, 09:20
Wszem i wobec potwierdzam solidnosc crashpadow od lasooch'a

Montaz latwy, jedyne problemy byly przy formowaniu zbiorniczka plynu i kosmos z 2 srubkami od owiewek ktore nie chcialy sie wkrecic (popekane gumki podtrzymujace).
Crashe niestety przetestowane, ale wykazaly sie 100% skutecznoscia.
Dzieki Lasooch

-
lasooch
- teksciarz

- Posty: 130
- Rejestracja: sob 08 sie 2009, 00:52
- Imię: Michał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: WPR
Post
autor: lasooch » pn 25 cze 2012, 10:50
No to szybko przeprowadziłeś test, ze dwa dni chociaż wisiały na motocyklu?

-
kris2k
- klepacz

- Posty: 1395
- Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
- Imię: Krzysztof
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
-
Kontakt:
Post
autor: kris2k » pn 25 cze 2012, 18:01
kazayoshi pisze:Wszem i wobec potwierdzam solidnosc crashpadow od lasooch'a

Montaz latwy, jedyne problemy byly przy formowaniu zbiorniczka plynu i kosmos z 2 srubkami od owiewek ktore nie chcialy sie wkrecic (popekane gumki podtrzymujace).
Crashe niestety przetestowane, ale wykazaly sie 100% skutecznoscia.
Dzieki Lasooch

Jakies zdjecia?

Jakie straty?
-
kazayoshi
- bywalec

- Posty: 24
- Rejestracja: ndz 13 maja 2012, 13:34
- Imię: Kamil
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jaworzno
Post
autor: kazayoshi » pn 25 cze 2012, 23:06
Wisialy dokladnie 2 dni

Naszczescie testowanie bylo bardzo lajtowe - moj plecaczek zaczal sie krecic jak dojechalem do ronda, bo cos zauwazyla na poboczu i tak sie wychylila ze nie utrzymalem rownowagi i polozylismy motor. Jedynie uszkodzenia to dziura w jej w spodniach bo zahaczyla nogawka o podnozek;p, wiec crashe sie spisaly. Zdjecie z dnia testow;p, po zamontowaniu crashow, podczas przejazdzki z kumplem:
https://picasaweb.google.com/kazayoshi/ ... 7144702114
Motur polozylem na prawo ale sladow jak juz wspominalem nie ma po tym zadnych

-
maliq85
- zadomowiony

- Posty: 95
- Rejestracja: śr 17 lis 2010, 14:18
- Imię: Paweł
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: CZN,CMG,CB,PGN
-
Kontakt:
Post
autor: maliq85 » pn 16 lip 2012, 14:44
Teraz i ja się chwale craschami od Łasoocha

wykonanie 1wsza liga

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Per aspera ad astra"
pozdro MALIK

-
Fakir
- klepacz

- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Fakir » pn 16 lip 2012, 19:26
czym wiercicie otwory w owiewkach?

Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
-
maliq85
- zadomowiony

- Posty: 95
- Rejestracja: śr 17 lis 2010, 14:18
- Imię: Paweł
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: CZN,CMG,CB,PGN
-
Kontakt:
Post
autor: maliq85 » pn 16 lip 2012, 19:39
Otwory wierciłem taką otwornicą regulowaną zakładaną na wiertarkę do drewna. Przyjedź do mnie to Ci ogarnę temat

"Per aspera ad astra"
pozdro MALIK

-
Fakir
- klepacz

- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Fakir » pn 16 lip 2012, 19:42
ja już ogarnąłem, ale gdybym wiedział że skończy się jak się skończy to do wiercenia użyłbym wiertła stolarskiego

Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości