wskaznik fuel ?
Ok, pociągne temat o kolejne pytanie świeżaka.
Otóż jadąc, prędkość bez znaczenia, pokazują mi się dwa, czasem trzy paski (RC46 2001r.). Natomiast gdy stane, motocykl stoi prosto, na nóżce - bez znaczenia, miga rezerwa. Potem znowu ruszę i po chwili 2 kreski? Czemu, a co ważniejsze, którym wskazaniem się sugerować? testowałem kilka razy tankując do pełna ale nie znalazłem jeszcze zależności, gdyż krótko ja na razie użytkuję a jutro wybieram się w dłuższą trasę.
pozdrawiam
Otóż jadąc, prędkość bez znaczenia, pokazują mi się dwa, czasem trzy paski (RC46 2001r.). Natomiast gdy stane, motocykl stoi prosto, na nóżce - bez znaczenia, miga rezerwa. Potem znowu ruszę i po chwili 2 kreski? Czemu, a co ważniejsze, którym wskazaniem się sugerować? testowałem kilka razy tankując do pełna ale nie znalazłem jeszcze zależności, gdyż krótko ja na razie użytkuję a jutro wybieram się w dłuższą trasę.
pozdrawiam
- śliniak290
- klepacz
- Posty: 1842
- Rejestracja: pn 07 cze 2010, 09:41
- Imię: Wojciech
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Jelonki
- Radarro
- klepacz
- Posty: 557
- Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
- Imię: Radek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SGL
hub669, rzeczywiście dziwna sprawa. U mnie w 800 '99 nic takiego nie ma.
Pływak wskazujący poziom jest w "tylnej" cześci zbiornika, czyli przy klejnotach kierownika, więc szybki start może powodować przesunięcie paliwa i pokazanie 2 kresek zamiast rezerwy.
Najpewniejszy sposób dopóki tego nie ogarniesz to jazda na wskazanie licznika przebiegu. Czyli kasujesz trip A lub B (trzymasz dłużej przycisk trip na włączonym zapłonie) po tankowaniu do pełna i po xxx km tankować (zależnie od stylu jazdy of course)
sliniak290, u ciebie w drugą strone - jak masz głęboka rezerwę i hamplujesz to paliwo idzie do przodu i może sie zdarzyć że nie V-ka nie będzie miała z czego zassać paliwa...
To chyba tyle
Pływak wskazujący poziom jest w "tylnej" cześci zbiornika, czyli przy klejnotach kierownika, więc szybki start może powodować przesunięcie paliwa i pokazanie 2 kresek zamiast rezerwy.
Najpewniejszy sposób dopóki tego nie ogarniesz to jazda na wskazanie licznika przebiegu. Czyli kasujesz trip A lub B (trzymasz dłużej przycisk trip na włączonym zapłonie) po tankowaniu do pełna i po xxx km tankować (zależnie od stylu jazdy of course)
sliniak290, u ciebie w drugą strone - jak masz głęboka rezerwę i hamplujesz to paliwo idzie do przodu i może sie zdarzyć że nie V-ka nie będzie miała z czego zassać paliwa...
To chyba tyle
V4 + R6 Brotherhood
TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400
TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400
- Lysy
- bywalec
- Posty: 40
- Rejestracja: śr 06 cze 2012, 17:29
- Imię: Łukasz
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Re: wskaznik fuel ?
Chciałbym uzyskać odpowiedź na to samo pytanie.
A je chciałbym stanąć w lesie...
Poprzedni właściciel mówi, że nie wie, bo jak tylko zaczynała mrugać rezerwa to na stację jechał.Czy rezerwa mruga do końca czy też najpierw mruga a potem ta ostatnia kreseczka całkowicie znika? Mowa oczywiście o RC46?
A je chciałbym stanąć w lesie...
- Revolut
- pisarz
- Posty: 206
- Rejestracja: sob 15 paź 2011, 13:42
- Imię: Grzegorz
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
Re: wskaznik fuel ?
Z 2 kresek robi się jedna migająca. Do zatrzymania się jeszcze nie jechałem, ale zrobiłem na rezerwie tyle km, że już mi nic w baku nie chlupało Na szczęście dojechałem na stację i wlałem około 21l (nie wiem dokładnie ile, bo około 2l wlałem z kanistra kolegi jakieś 5km przed stacją, gdy już na prawdę nie było NIC w baku)
- brylek22
- klepacz
- Posty: 551
- Rejestracja: pt 31 gru 2010, 20:28
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: WBR/TSA/było kiedyś LU
Re: wskaznik fuel ?
jak zacznie migać to już jest rezerwa, nic więcej się nie zapali a wręcz przeciwnie, zgaśnie, moto zgaśnie
sprawdzone i przetestowane, chwile przed zgaśnięciem zaczęła się dusić żeby po paru km stanąć
sprawdzone i przetestowane, chwile przed zgaśnięciem zaczęła się dusić żeby po paru km stanąć
- xmistrzux92
- bywalec
- Posty: 34
- Rejestracja: pt 18 lip 2014, 12:39
- Imię: Mateusz
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
Re: wskaznik fuel ?
siema odświeżę temat... a dokładnie mam problem z wskaźnikiem w mojej RC36 I z 93r, nie ważne czy jest pod korek czy nie to i tak cały czas pokazuje wskazówka mniejszą połowę no i jak się tu dobrać do tego ustrojstwa pływaka bo podejrzewam że się zawiesił
<Ta Panie Laleczka nie bita nie szpachlowana> w tym tygodniu
- Fakir
- klepacz
- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Re: wskaznik fuel ?
Musisz ściągnąć zbiornik, dobrze gdyby był prawie pusty.
Pływak będzie mocowany w przedniej części dna zbiornika.
Pływak będzie mocowany w przedniej części dna zbiornika.
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości