Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
-
Lucek
- stary wyjadacz

- Posty: 3481
- Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
- Imię: LUCYna/fer
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: EP
Post
autor: Lucek » pt 14 paź 2011, 10:00
biedny motocykl

Nie ma boga, jest Mmmmotór!
-
kiciol
- klepacz

- Posty: 1577
- Rejestracja: czw 12 cze 2008, 20:22
- Imię: Roman
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: kiciol » pt 14 paź 2011, 18:58
netto_88 pisze:Można myć .. nie ma problemu ... wiem ze nie kazdego przekonam .. Ale myc olejem silnikowym albo przekladniowym a nie nafta ! ..
To podaj konkretne przeciw wskazania co do nafty skoro to ona taka zła

-
saywer
- teksciarz

- Posty: 129
- Rejestracja: ndz 11 kwie 2010, 19:17
- Imię: Paweł
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: saywer » pt 14 paź 2011, 20:53
No to się zastanówmy co zawiera taki spay do czyszczenia łańcucha np Castrol'a : propan-2-ol, benzynę lekką obrabianą wodorem, pentan. Informacje oficjalne wg. "CASTROL LUBRICANTS, KARTA CHARAKTERYSTYKI PREPARATU CASTROL CHAIN CLEANER". Jak dla mnie to sam alkohol i lekka benzyna. Myślicie że to mniej jest agresywne i przenikające do x-ringów niż sama nafta ? Ja na miejscu producenta też mówiłbym o wyższości swego szpraja nad innymi specyfikami chociażby naftą, w końcu trzeba zarobić

W końcu szpray 30 zł a nafta ile 8 ? 10 zł ?
-
gapa44
- zadomowiony

- Posty: 61
- Rejestracja: ndz 09 paź 2011, 09:15
- Imię: Sławek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Milanówek
Post
autor: gapa44 » czw 27 paź 2011, 22:18
Chciałbym przestrzec kolegów przed nowym 'bel-ray'
Poprzednie ,białe, używałem przez ponad 20000. Ze spokojem kupiłem następny. Niestety nowy dozował się jak pianka do golenia w kolrze brązowym. Trudno było go równomiernie rozprowadzić. Za to specyfik świetnie rozprowadził się po feldze, oponie a nawet tarczy hamulcowej. W odróżnieniu od oleju przekłaniowego cieżko go zmyć z wahacza i pozostałych elementów nie wymagających smarowania.
-
Dariusz6914
- zadomowiony

- Posty: 58
- Rejestracja: śr 07 wrz 2011, 20:35
- Imię: Dariusz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Dariusz6914 » sob 29 paź 2011, 23:23
Ja osobiście, nie mam zaufania do mycia łańcucha naftą ze względów wyżej już opisanych. Wolę umyć go olejem silnikowym albo przekładniowym. A co do smarowania, używam smaru w sprayu S 100 - według mnie jest to smar naprawdę bardzo dobry.
Zostanie po nas tylko kurz,
a może jeszcze...,
nie, może już.
-
gapa44
- zadomowiony

- Posty: 61
- Rejestracja: ndz 09 paź 2011, 09:15
- Imię: Sławek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Milanówek
Post
autor: gapa44 » czw 08 mar 2012, 15:08
Chciałem umieścić sprostowanie.
Nie zmieniam zdania. Bel-ray który kupiłem jest jw. opisałem. Poinformowałem o tym fakcie dystrybutora spotkanego na targach. Zaprezentował mi wtedy nowy, w innym opakowaniu i ten wydaje się w porządku (przynajmniej na metalowej konstrukcji hali). Do nowego napędu kupiłem S-100 , ciekawe ile na nim zrobię bo wiadomo kto smakuje ten jedzie, jak mawiał Gustlik
-
sajmon
- pisarz

- Posty: 206
- Rejestracja: wt 05 lip 2011, 23:17
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: sajmon » czw 08 mar 2012, 15:18
ja dziś otrzymałem paczkę z s100 + "zmywacz" Caramba . Za jakiś czas chętnie podzielę się opinią z innymi userami.

-
Zając
- klepacz

- Posty: 1018
- Rejestracja: sob 06 sie 2011, 15:10
- Imię: Dariusz
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Hanna
Post
autor: Zając » czw 08 mar 2012, 18:43
A ja tym razem wypróbuję Castrola i zobaczę...

LWL 74HN
-
kecajm69
- klepacz

- Posty: 1095
- Rejestracja: ndz 02 wrz 2007, 22:28
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wieluń
Post
autor: kecajm69 » czw 08 mar 2012, 19:44
Jak dla mnie najlepszym smarem jest BEL RAY ale jak to w życiu bywa 100 ludzi i 100 gustów.
Jacek M.
-
gapa44
- zadomowiony

- Posty: 61
- Rejestracja: ndz 09 paź 2011, 09:15
- Imię: Sławek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Milanówek
Post
autor: gapa44 » pt 09 mar 2012, 06:55
Niektórzy mówią gdzie dwóch Polaków tam trzy zdania. ...
Dopiero wczoraj zmieniłem napęd i pierwszą opinię o S100 przekażę za 800 km, chyba że wcześniej złapię deszcz.
Wczoraj u młodego kolegi w viaderku 125 widziałem' najgorszy łańcuch świata'. Niektóre ogniwka nie dały się rozprostować. Po krótkim wywiadzie okazało sie że łańcuch i owszem jest smarowany ale wcześniej 'myty' jest myjką ciśnieniową. Mam nadzieję że zrozumiał jak należy dbać o napęd. Z wodą pod ciśnieniem trzeba z daleka od łożysk i łańcucha!
-
Damo 88
- klepacz

- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Post
autor: Damo 88 » pt 30 mar 2012, 00:14
Nie używam mam sprawdzony ten Motul Chain Lube Road . Dużo nie pryskam bardzo się klei i tak nie brudzi jak z tej samej firmy przeznaczone na tor czy z dodatkiem teflonu jak dobrze pamiętam

Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .
-
jm31
- pisarz

- Posty: 398
- Rejestracja: wt 26 sie 2008, 14:47
- Imię: Jacek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jeruzal
Post
autor: jm31 » pt 30 mar 2012, 07:47
[quote="Damo 88"] (sprawdzony ten Motul Chain Lube Road ) Potwierdzam. Smarowanie, powiedzmy co 500km i felga czyściutka, koszt w Inter Cars ok. 50zł.
-
Zając
- klepacz

- Posty: 1018
- Rejestracja: sob 06 sie 2011, 15:10
- Imię: Dariusz
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Hanna
Post
autor: Zając » pt 30 mar 2012, 09:16
Ja postanowiłem wypróbować go w tym roku słyszałem, że jest taki dobry, zobaczymy.

LWL 74HN
-
brutoos
- pisarz

- Posty: 294
- Rejestracja: pn 23 lut 2009, 13:40
- Imię: Jacek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: brutoos » pt 30 mar 2012, 09:37
Kiedyś używałem motorex racing - najlepszy smar jaki miałem, potem go nie mogłem nigdzie znaleźć w sklepach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 205 gości