Witam
Mało kiedy zaglądam na forum ,a widzę trochę się po zmieniało i nic nie mogę znaleźć i zakładam nowy post.
Moje pytania są następujące:
-Co może być przyczyną że jak motor stoi około 2miesięcy i chcę go odpalić to muszę długo go kręcić że by zapalił.
-Jakie powinno być dokładne ładowanie (na światłach ,bez świateł itp)
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
VFR Rc36 II
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
Re: VFR Rc36 II
ad 1
- malo paliwa w gaznikach i troche trzeba pokrecic aby napelnily sie komory, slabe swiece, brudne gazniki
Ad2
-mierzysz na swiatlach i przy ok 5000 obr/min- powinni byc ok 14.4 V, jesli bedzie 14 V to tez nie jest zle
- malo paliwa w gaznikach i troche trzeba pokrecic aby napelnily sie komory, slabe swiece, brudne gazniki
Ad2
-mierzysz na swiatlach i przy ok 5000 obr/min- powinni byc ok 14.4 V, jesli bedzie 14 V to tez nie jest zle
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Re: VFR Rc36 II
Kiedy robiłeś jakiś serwis bo dwa miesiące to nie jest aż tak długo ale i tez nie krótko,może zajrzyj do gażników i zobacz co tam siedzi.A co do ładowania to tak jak napisał KIKI.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości