VFR Rc36 II

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Awatar użytkownika
JasioVFR
bywalec
bywalec
Posty: 39
Rejestracja: pn 14 lut 2011, 19:42
Imię: Mateusz
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Małaszewicze
Kontakt:

VFR Rc36 II

Post autor: JasioVFR » czw 12 sty 2012, 09:46

Witam
Mało kiedy zaglądam na forum ,a widzę trochę się po zmieniało i nic nie mogę znaleźć i zakładam nowy post.
Moje pytania są następujące:
-Co może być przyczyną że jak motor stoi około 2miesięcy i chcę go odpalić to muszę długo go kręcić że by zapalił.
-Jakie powinno być dokładne ładowanie (na światłach ,bez świateł itp)
Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2508
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Re: VFR Rc36 II

Post autor: kiki » czw 12 sty 2012, 10:19

ad 1
- malo paliwa w gaznikach i troche trzeba pokrecic aby napelnily sie komory, slabe swiece, brudne gazniki

Ad2
-mierzysz na swiatlach i przy ok 5000 obr/min- powinni byc ok 14.4 V, jesli bedzie 14 V to tez nie jest zle

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Re: VFR Rc36 II

Post autor: Buła » ndz 15 sty 2012, 08:14

Kiedy robiłeś jakiś serwis bo dwa miesiące to nie jest aż tak długo ale i tez nie krótko,może zajrzyj do gażników i zobacz co tam siedzi.A co do ładowania to tak jak napisał KIKI.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości