prędkość przy 6000rpm na 6 biegu
- Shoov
 - klepacz

 - Posty: 813
 - Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
prędkość przy 6000rpm na 6 biegu
jakiego rz?du powinna byc pr?dko?c w vfr750  przy 6ty? obot?w na 6 biegu ? kto? pamieta mo?e ?
			
													
					Ostatnio zmieniony czw 27 lip 2006, 00:36 przez Shoov, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						- Shoov
 - klepacz

 - Posty: 813
 - Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
oks, dzieki wiekie Panowie za info, martwi?em sie ?e ciut za s?abo leci ale widze ?e jest w normie czyli 130, pytanie mo?e by?o dziwne ale jako ?e dopiero zaczynam przygode na tym sprz?cie to chcia?em sie upewnic ?e wszystko z nim w porz?dku nie sprawdzaj?c ile max poleci bo przyznam ?e jeszcze troche sie boje 
.
			
									
									
						- Bart
 - teksciarz

 - Posty: 105
 - Rejestracja: pn 06 mar 2006, 12:23
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
Witaj w klubie, ja na swoim zobaczylem dopiero jakies 190 i juz mi wystarczyloshoovfr750 pisze:... chcia?em sie upewnic ?e wszystko z nim w porz?dku nie sprawdzaj?c ile max poleci bo przyznam ?e jeszcze troche sie boje.
http://www.mkh.strefa.pl <- Małopolski Klub Hondy
						- Młody
 - zadomowiony

 - Posty: 72
 - Rejestracja: pt 10 mar 2006, 14:07
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Gdańsk
 - Kontakt:
 
ja mam bodajze blisko 140
- w jedna strone 240
- w druga strone 250
pomiar wiarygodny o warunki: w 2 strony i plasko. qmpel jadacy bandziorem 1200 obok mnie mial te same wskazania
 ale wrazenia bardziej zes*ane:D
i pare razy po 240 i po 250 na obwodnicy w gda
ile to jest realnie (ile przeklamania), to musialbym zamocowac sigme
generalnie VFR przy duzej predkosci czuje sie bardzo pewnie, latwa w prowadzeniu, mnie wrecz predkosc "nie robi". niestety nalezy myslec i przewidywac, bo droga hamowania jest dluga, a czas na reakcje maly.
			
									
									
						tescilem na lotnisku:shoovfr750 pisze:ile max poleci bo przyznam ?e jeszcze troche sie boje
- w jedna strone 240
- w druga strone 250
pomiar wiarygodny o warunki: w 2 strony i plasko. qmpel jadacy bandziorem 1200 obok mnie mial te same wskazania
i pare razy po 240 i po 250 na obwodnicy w gda
ile to jest realnie (ile przeklamania), to musialbym zamocowac sigme
generalnie VFR przy duzej predkosci czuje sie bardzo pewnie, latwa w prowadzeniu, mnie wrecz predkosc "nie robi". niestety nalezy myslec i przewidywac, bo droga hamowania jest dluga, a czas na reakcje maly.
- AGENTII
 - pisarz

 - Posty: 250
 - Rejestracja: wt 15 lis 2005, 22:43
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Olsztyn
 - Kontakt:
 
Potwierdzam ja na swojej 240 i naprawde poezjaM?ody pisze:generalnie VFR przy duzej predkosci czuje sie bardzo pewnie, latwa w prowadzeniu, mnie wrecz predkosc "nie robi". niestety nalezy myslec i przewidywac, bo droga hamowania jest dluga, a czas na reakcje maly.
MANIEK OLSZTYN
www.extreme.olsztyn.pl
						www.extreme.olsztyn.pl
- 
				seba_VF750FR
 - klepacz

 - Posty: 901
 - Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Bartoszyce
 - Kontakt:
 
- Vlaad
 - klepacz

 - Posty: 956
 - Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
 - Kontakt:
 
He, he, to nie ma wp?ywu na stan silnika. Moc silnika nie jest zd?awiona, za to jest odci?cie zap?onu przy 190 km/h. Na czerwone pole wkr?ca si? jak ka?da VFR. To taki sko?nooki durny patent.seba_VF750FR pisze:ale za to masz silnik w zajebistym stanie pewnie , ps modul mozesz nabyc juz za jekies 200z? u?ywk?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości
