Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
-
Damo 88
- klepacz

- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Post
autor: Damo 88 » czw 21 kwie 2011, 19:23
A tak Wygląda tył w V-Tecu . Proponuje ściągnąć pokrywy aby udrożnić otwory które są w podobnym stanie jak Zaworki

Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .
-
kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
-
Kontakt:
Post
autor: kiki » pt 22 kwie 2011, 07:18
no właśnie a czy jest sens znowu ściągać pokrywy?- bo przecież te kanały i tak idą przez głowicę - czyli wyczyścimy tylko zawory zwrotne i moze 1/3 kanału
http://i118.photobucket.com/albums/o92/Resuam/PAIR.jpg
-
Andriej
- bywalec

- Posty: 29
- Rejestracja: wt 21 wrz 2010, 11:39
- Imię: Andrzej
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Terespol
Post
autor: Andriej » ndz 17 lip 2011, 11:16
Kiki, czyściłeś te zaworki? zmieniło się coś? sorry, ale nie czytałem wszystkich postów

-
darecki-30
- pisarz

- Posty: 291
- Rejestracja: ndz 21 cze 2009, 11:10
- Imię: dariusz
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: podkarpacie
Post
autor: darecki-30 » ndz 17 lip 2011, 11:25
propozycja dla oszczednych zalozyc lpg do vfr w miejsce kufra butla i w trase nic panowie nie pojedze za darmo ani na wodzie niestety ,ale fakt tankowanie boli
-
Andriej
- bywalec

- Posty: 29
- Rejestracja: wt 21 wrz 2010, 11:39
- Imię: Andrzej
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Terespol
Post
autor: Andriej » ndz 17 lip 2011, 11:51
darecki-30 nie chodzi o jakieś szklenie na paliwie czy coś, pytam czy coś to dało bo może to zaniedbana czynność serwisowa, ot tak.
-
Arnold
- ostry klepacz

- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
-
Kontakt:
Post
autor: Arnold » ndz 17 lip 2011, 11:54
Ja nie dawno wyczyściłem sobie drugi zaworek i nie zauważyłem jakieś różnicy.
Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych.

-
lama
- zadomowiony

- Posty: 66
- Rejestracja: wt 12 cze 2012, 23:42
- Imię: Łukasz
- województwo: zachodniopomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: ZST
Post
autor: lama » śr 20 cze 2012, 00:09
od soboty jestem właścicielem Vitka z 2002 roku, trochę się przeraziłem jak czytałem wasze posty odnośnie apetytu ale w tą że właśnie sobotę zrobiłem 700 km nowym koniem z kompletem kufrów, pustych co prawda ale leciałem A4 prawie do samej granicy potem zaś S3 do samego Szczecina. Prędkości tak 150 - 200. Spalanie 6,3 do 6,7 ... jak dla mnie szok
-
Damo 88
- klepacz

- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Post
autor: Damo 88 » śr 20 cze 2012, 01:10
Znaczy za dużo ? z kuframi i na pełnym gazie , wcale nie jest źle

Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .
-
WąskiVFR
- pisarz

- Posty: 329
- Rejestracja: pn 19 kwie 2010, 20:27
- Imię: Andrzej
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kozy
Post
autor: WąskiVFR » śr 20 cze 2012, 16:17
To za dużo?

przy tych prędkościach to bardzo dobry wynik.
Pan Wąski jest DEBEŚCIAK i jego Mafia też

-
michał RC 46
- pisarz

- Posty: 498
- Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
- Imię: Michał
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: michał RC 46 » śr 20 cze 2012, 22:04
lama pisze:od soboty jestem właścicielem Vitka z 2002 roku, trochę się przeraziłem jak czytałem wasze posty odnośnie apetytu ale w tą że właśnie sobotę zrobiłem 700 km nowym koniem z kompletem kufrów, pustych co prawda ale leciałem A4 prawie do samej granicy potem zaś S3 do samego Szczecina. Prędkości tak 150 - 200. Spalanie 6,3 do 6,7 ... jak dla mnie szok
Przesiądź się na rower ! taniej !

Czerwone najszybsze !
-
pawels
- zadomowiony

- Posty: 98
- Rejestracja: pt 25 lis 2011, 19:10
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Brodnica
Post
autor: pawels » śr 20 cze 2012, 23:19
Trasa 1200km - rezerwa zapalała się przy 380km. Dwie osoby, kufer centralny zapakowany, duża torba podróżna na zbiorniku.
Spalania na poziomie 4,5-5,0l/100km. Prędkości obrotowe silnika przy rozpędzaniu do 6000obr/min. Przelotowa 4500-5000obr/min.
P1020743comp.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
jogi84
- Posty: 14
- Rejestracja: sob 02 cze 2012, 17:47
- Imię: Janusz
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Post
autor: jogi84 » czw 21 cze 2012, 01:08
Co prawda nie trasy, ale VFR 2008rok spalanie z reguły w okolicach 8litrów.
Chyba mi się maneta za bardzo odkręca

-
pawels
- zadomowiony

- Posty: 98
- Rejestracja: pt 25 lis 2011, 19:10
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Brodnica
Post
autor: pawels » czw 21 cze 2012, 08:34
Co prawda nie trasy, ale VFR 2008rok spalanie z reguły w okolicach 8litrów.
Trzeba przyznać, źe jak na tą moc i masę to dużo. Mam tu na myśli ogólnie V-tec. Kolega ma FJR 1300 i też może się pochwalić takim spalaniem.
Cóż widlaki już tak mają - mają mniejszą sprawność od rzędówek na skutek zwiększonych strat ciepła
-
zalew
- pisarz

- Posty: 253
- Rejestracja: pn 22 sie 2011, 22:21
- Imię: Andrzej
- województwo: zachodniopomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Złocieniec
Post
autor: zalew » czw 21 cze 2012, 11:44
pawels pisze:Trasa 1200km - rezerwa zapalała się przy 380km. Dwie osoby, kufer centralny zapakowany, duża torba podróżna na zbiorniku.
Spalania na poziomie 4,5-5,0l/100km. Prędkości obrotowe silnika przy rozpędzaniu do 6000obr/min. Przelotowa 4500-5000obr/min.
P1020743comp.JPG

Ja za każdym razem przekraczam 7l/100km rześko w kierunku 8l.Spalanie wzrosło mi w porównaniu z zeszłym sezonem.Niemniej jednak nie da się ukryć że bardziej wjeżdziłem się w sprzęt i jeżdzę odrobinkę inaczej niż na starcie

Muszę spojrzeć na obrotomierz ile mi się tam kręci średnio na prędkości przelotowej,coś mi się wydaje że wyżej i nie zawsze szóstka zapięta.To chyba przyczyna..Jednak nie umiem sie opanować

.Ceny paliwa zabijają,w tym tkwi problem
lama pisze:od soboty jestem właścicielem Vitka z 2002 roku, trochę się przeraziłem jak czytałem wasze posty odnośnie apetytu ale w tą że właśnie sobotę zrobiłem 700 km nowym koniem z kompletem kufrów, pustych co prawda ale leciałem A4 prawie do samej granicy potem zaś S3 do samego Szczecina. Prędkości tak 150 - 200. Spalanie 6,3 do 6,7 ... jak dla mnie szok
Jak dla mnie też

BARDZO POZYTYWNY

-
topol
- teksciarz

- Posty: 101
- Rejestracja: wt 26 gru 2006, 18:42
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sopot/Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: topol » czw 21 cze 2012, 12:08
Mi najmniej wyszło 4,8 ale to było pod pełnym obciążeniem (3kufry, tankbag, 2 osoby). Na początku jak kupiłem to jeździłem na obrotach w okolicy 7-9tys. i paliła ok. 9litrów. Teraz myślę, że jeżdżąc normalnie po mieście koło 6 łyka i tak mi pasuje

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości