VFR 800 wersja amerykańska
-
- Posty: 13
- Rejestracja: czw 24 mar 2011, 14:40
- Imię: Waldemar
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Podlaskie
VFR 800 wersja amerykańska
Witam. Jestem na etapie poszukiwań vfr-a. Wpadła mi taka jedna w ręce ściągnięta ze stanów. Totalny golas. Chodzi o CBS, nie posiada nawet rączek dla pasażera. Po przejażdzce zauważyłem że hamując tylko tyłem nie jestem w stanie zablokować koła nawet na lekkim piasku na kostce brukowej. Natomiast hamując klamką przednie koło łapie poślizg dosyć łatwo. Czy to normalne? Czytałem że hamulce w vfr od 1998r mają system równoważenia hamowania przód - tył, tzn że hamując przodem zaciskają się dwa tłoczki z przodu a jeden z tyłu, a hamując tyłem dwa z tyłu a jeden z przodu. Ale po moich próbach chyba tak nie było. Raczej układy hamulcowe działały odrębnie. Czy motocykle na stany zjednoczone robią inaczej? A może wiecie jakie są różnice i czy warto wchodzić w ten sprzęt. Dodam że motor z 2008 r. a przebieg to 16 tysi km. Widać ślady użytkowania, gleba parkingowa zaliczona , widać po sladach na plastikach. Ogólne wrażenie sprawia pozytywne. Motor stał przez całą zimę i moja jazda była pierwsza po dłuuuuugim postoju. ale czy to ma znaczenie?
- orzyl
- klepacz
- Posty: 1665
- Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
- Imię: Piotrek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
jazda po dlugim postoju nie powinna miec znaczenia dla hamulcow (to nie są moje przypuszczenia a pewność). być może klocki sie pokończyły, być może zapowietrzone heble, a może tarcze wysmarowane jakimś śliskim mazidłem. Odnośnie hamulcow, da się to oczywiście sprawdzić. Proponuję zacząć od skorzystania z opcji szukaj (wpisz np dual).
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...
-
- Posty: 13
- Rejestracja: czw 24 mar 2011, 14:40
- Imię: Waldemar
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Podlaskie
Witam. Klocki i cała reszta OK. Chodzi mi tylko czy to możliwe żeby na Stany Zjednoczone robili VFR-a bez systemu dual. Szukając na forum nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Zazwyczaj motocykle z systemem dual.. maja naklejkę na przednim błotniku informującą o tym, w tym przypadku na błotniku nic nie jest napisane. Jak to sprawdzić namacalnie?
- Gregory
- ostry klepacz
- Posty: 2089
- Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
- Imię: Grzesiek
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
- Kontakt:
waldiwy,
Naklejkę to może sobie każdy nakleić, lub po wypadku zdjąć
Dual łatwo poznać. Na przednim kole masz pływający zacisk po lewej stronie
http://allegro.pl/honda-vfr-800-zacisk- ... 06368.html
Jak masz taki zacisk to jest dual.
Jeżeli coś takiego:
http://allegro.pl/honda-vfr-800-v-tec-0 ... 32493.html
to nie masz
Naklejkę to może sobie każdy nakleić, lub po wypadku zdjąć
Dual łatwo poznać. Na przednim kole masz pływający zacisk po lewej stronie
http://allegro.pl/honda-vfr-800-zacisk- ... 06368.html
Jak masz taki zacisk to jest dual.
Jeżeli coś takiego:
http://allegro.pl/honda-vfr-800-v-tec-0 ... 32493.html
to nie masz

Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
nie było opcji bez duala w 2008 r bez względu na rynki sprzedaży a co do sprawdzenia - na lewej goleni przedniego zawieszenia jest1. inne jarzmo mocujące zacisk hamulcowy 2.nad jarzmem jest dodatkowa pompa hamulcowa widać różnice między lewą i prawą stroną w układzie hamulcowym przodu 3. do tylnego zacisku hamulcowego dochodzą dwa przewody hamulcowe tyle powinien zobaczyć laik
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
- Posty: 13
- Rejestracja: czw 24 mar 2011, 14:40
- Imię: Waldemar
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Podlaskie
Dzięki za wyjaśnienia. Więc z obserwacji wynika że moto ma duala. Do tyłu prowadzą dwa przewody hydrauliczne. A moto wygląda tak http://allegro.pl/honda-vfr-800-vtec-20 ... 03772.html
- Gregory
- ostry klepacz
- Posty: 2089
- Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
- Imię: Grzesiek
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
- Kontakt:
waldiwy,
Motocykl nie ma żadnych naklejek. Najprawdopodobniej oberwał tak, że cały przód był malowany. ( brak na emblematów również na bokach)
Motocykl nie ma żadnych naklejek. Najprawdopodobniej oberwał tak, że cały przód był malowany. ( brak na emblematów również na bokach)
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
- poscig
- klepacz
- Posty: 1361
- Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
- Imię: Marek
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 3-CITY
- Kontakt:
Opis aukcji:
Motocykl jest bezwypadkowy co możemy na życzenie sprawdzić i potwierdzić w jakikolwiek możliwy sposób w serwisie firmy Honda lub w jakimkolwiek innym - wiarygodnym, na życzenie kupującego. (motor nigdy nie był malowany, naprawiany itp., sprawia wrażenie nowego)
Dziwna sprawa,te rysy,brak naklejek ,cena też nie jest zbytnio atrakcyjna.Jeśli jeszcze dochodzą jakieś problemy z hamulcami?????
Nie wydaje mi się ,aby ktoś z pieknych i bezwypadkowych plastików zrywał nakleji dla własnego widzimisie...
Odpuść sobie motka i szukaj dalej
Motocykl jest bezwypadkowy co możemy na życzenie sprawdzić i potwierdzić w jakikolwiek możliwy sposób w serwisie firmy Honda lub w jakimkolwiek innym - wiarygodnym, na życzenie kupującego. (motor nigdy nie był malowany, naprawiany itp., sprawia wrażenie nowego)
Dziwna sprawa,te rysy,brak naklejek ,cena też nie jest zbytnio atrakcyjna.Jeśli jeszcze dochodzą jakieś problemy z hamulcami?????
Nie wydaje mi się ,aby ktoś z pieknych i bezwypadkowych plastików zrywał nakleji dla własnego widzimisie...
Odpuść sobie motka i szukaj dalej
- kris2k
- klepacz
- Posty: 1395
- Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
- Imię: Krzysztof
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontakt:
Chooopy

Gregory, poscig, nie bluznijcie
Z tego co kojaze to V-Tecki na hameryke nie mialy loga VFR a wlasnie napis "Interceptor" na ogonie... ja sadze ze to oryginal.
Dowod:
http://www.totalmotorcycle.com/photos/2 ... R800FI.htm
i tu tez:
http://fortwayne.olx.com/2006-honda-vfr ... id-5002034
Zdjecie czerwonej jest ciemne, ale jak sie przyjzycie to na ogonie jest napis "Interceptor".
Amerykanskie takie byly
Ponadto, jak widac, amerykanskie maja dodatkowe boczne odblaski na goleniach przednich i obok tylnej tablicy rejestracyjnej co jest wymagane ich uwarunkowaniami prawnymi.



Gregory, poscig, nie bluznijcie

Z tego co kojaze to V-Tecki na hameryke nie mialy loga VFR a wlasnie napis "Interceptor" na ogonie... ja sadze ze to oryginal.

Dowod:
http://www.totalmotorcycle.com/photos/2 ... R800FI.htm
i tu tez:
http://fortwayne.olx.com/2006-honda-vfr ... id-5002034
Zdjecie czerwonej jest ciemne, ale jak sie przyjzycie to na ogonie jest napis "Interceptor".
Amerykanskie takie byly

Ponadto, jak widac, amerykanskie maja dodatkowe boczne odblaski na goleniach przednich i obok tylnej tablicy rejestracyjnej co jest wymagane ich uwarunkowaniami prawnymi.
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
kris2k prawdę mówi na chameryke były bez loga vfr, może być ciekawy i dobry sprzęt, tak czy siak warto zawsze dobrze obejrzeć i najlepiej w towarzystwie innych czepliwych znających się , co do Duala naciśnij na centralce nożny i niech ktoś zakręci przednim kołem powinno być zahamowane, teraz w drugą stronę jedną ręką złap za prawą goleń a druga dociśnij zacisk hamulcowy kierując siłę do przodu i do góry, powinna zadziałać czyli wcisnąć się trochę ta pompka nad zaciskiem , i teraz niech ktoś zobaczy czy tylne koło jest przyhamowane jeśli próby wypadną pomyślnie to powinno być wszystko ok
mysle że troche wyjaśniłem


"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
- Posty: 13
- Rejestracja: czw 24 mar 2011, 14:40
- Imię: Waldemar
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Podlaskie
Dzięki panowie za wyjaśnienia. Wyszedłem na niemyślącego człowieka, przecież to takie proste porównać fotki z amerykańskiego e- baya, a postawić na centralnym i pokręcić kołami to każdy powinien się domyślić, ale czasami jakaś ślicznotka (Hondzia) tak przesłoni oczy że muzg nie pracuje. W każdym razie dzięki za podpowiedzi i przepraszam za upierdliwość.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości