Co lepsze Viadro czy VFR'ka
- binio
- klepacz

- Posty: 777
- Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Linz, Austria
Sorry za ot ale musze napisac - Viadro NIE JEST WYGODNIEJSZE, twierdze tak ja, podobnie pewnie Daniel, ktory tez Viadrem smigal, czy np Konrad z forum Varaderopoland, ktory tez zmienil je na Vfrke
Wg mnie do szosowej turystyki VFRka jest o wiele lepsza i wygodniejsza od Viadra 
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.
"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"
makes lots of noise but dont actually get away.
"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"
-
daro1980
- pisarz

- Posty: 203
- Rejestracja: wt 09 mar 2010, 10:33
- Imię: Dariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ostrow Wlkp
- Kontakt:
to mnie teraz zaskoczyłeś ...a trochę więcej szczegółów tej myśli ????binio pisze:VFRka jest o wiele lepsza i wygodniejsza od Viadra
bo jeżeli chodzi o kierowce to i może bym się zgodził ( nie jeździłem jeszcze wiadrem) ale pasażer ma na pewno lepiej na wiaderku i tutaj wątpliwości pewnie niema co ?
- binio
- klepacz

- Posty: 777
- Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Linz, Austria
Hmm moja eks wolala VFRka smigac na plecaku.
Wiadomo, ze to subiektywne mocno jest, ale wydaje mi sie, ze pozycja lekko pochylona do przodu jest najbardziej naturalna pozycja na moto. Na Viadrze dosc szybko zaczynalem czuc zmeczenie na plecach, zarowno w dolnej czesci jak i w karku, VFRka robilem po 1300km "na raz" i po szybkim prysznicu lecialem na balet 30km dalej, zero zmeczenia, bolow itp. Viadro jest wyzsze/wieksze przez co duzo bardziej wrazliwe na wiatr boczny, trzeba uwazac przy wyjezdzaniu z tunelu lub zza tira bo mozna sie zaskoczyc. Co do pasazerki - musialbym Judy zapytac dlaczego, ale ona twierdzila, ze VFRa wygodniejsza. Inna sprawa, ze zawsze miala z tylu kufer z oparciem, wygodne trzymanie itp. No i ja jestem raczej wysoki i szeroki wiec dobrze chronilem ja od wiatru. Z drugiej strony (ale nie wiem czy Ciebie interesujacej) - VFRka ma to "cos", namiastke sportu, wyglad, charakterystyke pracy silnika, pozycje. Wg mnie jest to idealny motocykl szosowy. A w teren - po kilku probach z Viadrem stwierdzilem, ze to moto na pewno nie nadaje sie w teren. VFR z zalozenia jest motocyklem szosowym co nie oznacza, ze omijam nia szutry i polne drogi, ale "to nie to". Viadro ma jedna przewage - lepiej tlumi nierownosci drogi i ma wiekszy przeswit. Co akurat dla mnie nie przekladalo sie na komfort jazdy bo przez mocno wyprostowana sylwetke wszystko szlo na kregoslup. Najlepiej pozycz od kogos Viadro i sie przelec kilkaset km zebys nie zalowal (ja nie wyobrazam sobie zmiany VFRy na Varadero, rozumiem jeszcze zmiane na np Afryke, GSa, Tenerke czy inne ciezkie enduro, ale Viadro z enduro ma niewiel wspolnego, to turystyk SZOSOWY).
Wiadomo, ze to subiektywne mocno jest, ale wydaje mi sie, ze pozycja lekko pochylona do przodu jest najbardziej naturalna pozycja na moto. Na Viadrze dosc szybko zaczynalem czuc zmeczenie na plecach, zarowno w dolnej czesci jak i w karku, VFRka robilem po 1300km "na raz" i po szybkim prysznicu lecialem na balet 30km dalej, zero zmeczenia, bolow itp. Viadro jest wyzsze/wieksze przez co duzo bardziej wrazliwe na wiatr boczny, trzeba uwazac przy wyjezdzaniu z tunelu lub zza tira bo mozna sie zaskoczyc. Co do pasazerki - musialbym Judy zapytac dlaczego, ale ona twierdzila, ze VFRa wygodniejsza. Inna sprawa, ze zawsze miala z tylu kufer z oparciem, wygodne trzymanie itp. No i ja jestem raczej wysoki i szeroki wiec dobrze chronilem ja od wiatru. Z drugiej strony (ale nie wiem czy Ciebie interesujacej) - VFRka ma to "cos", namiastke sportu, wyglad, charakterystyke pracy silnika, pozycje. Wg mnie jest to idealny motocykl szosowy. A w teren - po kilku probach z Viadrem stwierdzilem, ze to moto na pewno nie nadaje sie w teren. VFR z zalozenia jest motocyklem szosowym co nie oznacza, ze omijam nia szutry i polne drogi, ale "to nie to". Viadro ma jedna przewage - lepiej tlumi nierownosci drogi i ma wiekszy przeswit. Co akurat dla mnie nie przekladalo sie na komfort jazdy bo przez mocno wyprostowana sylwetke wszystko szlo na kregoslup. Najlepiej pozycz od kogos Viadro i sie przelec kilkaset km zebys nie zalowal (ja nie wyobrazam sobie zmiany VFRy na Varadero, rozumiem jeszcze zmiane na np Afryke, GSa, Tenerke czy inne ciezkie enduro, ale Viadro z enduro ma niewiel wspolnego, to turystyk SZOSOWY).
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.
"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"
makes lots of noise but dont actually get away.
"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"
-
daro1980
- pisarz

- Posty: 203
- Rejestracja: wt 09 mar 2010, 10:33
- Imię: Dariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ostrow Wlkp
- Kontakt:
no tu się zgodzę w 100% i tez z takim założeniem chce kupićbinio pisze:Viadro z enduro ma niewiel wspolnego, to turystyk SZOSOWY
według mojej oceny Afrika GS Tenerka V strom i Viadro to podobna klasa motocykli z którymi raczej VFR nie za bardzo ma coś wspólnego ( no może to ze ma dwa kola)binio pisze:ja nie wyobrazam sobie zmiany VFRy na Varadero, rozumiem jeszcze zmiane na np Afryke, GSa, Tenerke czy inne ciezkie enduro
mi się wydaje ze V2 ma lepsza charakterystykę ale to zależy co kto lubibinio pisze:VFRka ma to "cos", namiastke sportu, wyglad, charakterystyke pracy silnika
tego właśnie oczekujebinio pisze:Viadro ma jedna przewage - lepiej tlumi nierownosci drogi
mam umawianą jazdę próbną czekam na lepsza pogodę ...binio pisze:pozycz od kogos Viadro i sie przelec kilkaset km zebys nie zalowal
- binio
- klepacz

- Posty: 777
- Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Linz, Austria
Nie zrozumales mnie
Nie napisalem, ze GS czy Afryka ma cos wspolnego z VFRka, wrecz przeciwnie, dlatego uwazalbym zamiane za sensowna. Wiesz, chce polatac po szutrach itp, ok, zmieniam. Ale ze wszystkich endurasow, Viadro jest, wg mnie najmniej endurowate, dlatego nie widze sensu w zamianie szosowej VFRki na szosowe Viadro.Tak jak napisalem, dla mnie podrozowanie Varadero bylo bardziej uciazliwe niz Vfrką, ale co kto lubi 
A co do V2 - zgoda, dlatego teraz rozgladam sie z Sp1/SP2 lub RSVka
A co do V2 - zgoda, dlatego teraz rozgladam sie z Sp1/SP2 lub RSVka
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.
"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"
makes lots of noise but dont actually get away.
"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"
- binio
- klepacz

- Posty: 777
- Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Linz, Austria
Wiesz, ze VFR jest najczesciej wystawianym motocyklem wg jakiegos tam magazynu. I jak tak patrze na dzial Gielda to cos w tym jest. Bardzo duzo Ownersow pozbywa sie swoich sprzetow, mimo ze sa w ekstra stanie (!!!). Trzeba sie rozwijac 
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.
"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"
makes lots of noise but dont actually get away.
"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"
- VFRKrzysztof
- klepacz

- Posty: 592
- Rejestracja: czw 09 lip 2009, 01:03
- Imię: Krzysztof
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Fazer72
- pisarz

- Posty: 373
- Rejestracja: pt 05 paź 2007, 20:31
- Imię: Grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czę100chowa
Tak spytam - ile Ty na Wiadrze przejechałeś ???binio pisze:Viadro NIE JEST WYGODNIEJSZE,
Co prawda na V-stromie ostatnio jeżdżę a to dość blisko opisywanego jest i trochę się z Twoimi opiniami nie zgadzam......
Daro1980 zależy czego od moto oczekujesz i jeśli Ci czegoś w VFR ce brakuje - to CZEGO .
-
kiciol
- klepacz

- Posty: 1577
- Rejestracja: czw 12 cze 2008, 20:22
- Imię: Roman
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
To o czym piszesz dotyczy nowego modelu...binio pisze:Wiesz, ze VFR jest najczesciej wystawianym motocyklem wg jakiegos tam magazynu. I jak tak patrze na dzial Gielda to cos w tym jest. Bardzo duzo Ownersow pozbywa sie swoich sprzetow, mimo ze sa w ekstra stanie (!!!). Trzeba sie rozwijac
"W ciągu ostatnich 10 miesięcy Polacy najchętniej wystawiali na sprzedaż modele z 2010 roku, takie jak: Honda VFR..."
-
daro1980
- pisarz

- Posty: 203
- Rejestracja: wt 09 mar 2010, 10:33
- Imię: Dariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ostrow Wlkp
- Kontakt:
ostatnimi czasy używam motorka prawie wyłącznie na dłuższe wyprawy tj pow 2000 km i zawsze z plecakiem ... i za każdym razem kiedy podczas powrotu przekraczamy polska granice to mam nieodparte wrażenie ze motorek rzuca na koleinach źle wybiera nierówności itd. ogólnie ostatnie km walczymy z motorkiem i bólem wszystkich mięśni i kości ...Fazer72 pisze:Daro1980 zależy czego od moto oczekujesz i jeśli Ci czegoś w VFR ce brakuje - to CZEGO
... podczas ostatniego wyjazdu miałem możliwość i okazje latać Vstromem dużym i jedyne co mi przeszkadzało to brak pędu powietrza na kasku ... wszystkie inne dolegliwości nie objawiły się ... moto stabilne bez porywczych zachowań , przewidywalne , jednym słowem WYGODNE ...
... V strom a Varadero podobne bardzo są i ze HONDA jeszcze mi się nie popsuła
... jest jeszcze jeden powód zmiany od nowego roku szykuje mi się dzień w dzień trasa ok 250 km po drodze średnio równej i myślę że na Viadrze będzie mi po prostu wygodniej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości
