Zabezpieczenie motocykla - łańcuch
-
- teksciarz
- Posty: 107
- Rejestracja: czw 21 maja 2009, 13:41
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Zabezpieczenie motocykla - łańcuch
Czy ktoś z was zabezpiecza motocykl przed kradzieżą łańcuchem???
Chodzi mi o to jaka długość łańcucha będzie najlepsza, żeby komfortowo przypiąć moto do barierki,czy latarni???
1 m, 1,5 m, 2 m ???
ktoś ma doświadczenie w tej materii???
Chodzi mi o to jaka długość łańcucha będzie najlepsza, żeby komfortowo przypiąć moto do barierki,czy latarni???
1 m, 1,5 m, 2 m ???
ktoś ma doświadczenie w tej materii???
-
- pisarz
- Posty: 466
- Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
- Imię: Adam
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kartuzy
Re: Zabezpieczenie motocykla - łańcuch
1m to za małojankovich pisze:Czy ktoś z was zabezpiecza motocykl przed kradzieżą łańcuchem???
Chodzi mi o to jaka długość łańcucha będzie najlepsza, żeby komfortowo przypiąć moto do barierki,czy latarni???
1 m, 1,5 m, 2 m ???
ktoś ma doświadczenie w tej materii???

ja mam 1,5 i dla mnie jest ok, nie za długi, żeby wisiał i za krótki aby się z nim szarpać.
Natomiast 2,0 m jak będziesz z sobą woził to trochę miejsca zajmie i waży też sporo.
Adam
-
- teksciarz
- Posty: 107
- Rejestracja: czw 21 maja 2009, 13:41
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Stałe miejsce swoją drogą, ale chodzi raczej o uniwersalne zastosowanie to tu to tam...i pewnie będę go musial ze soba wozić...1 m to faktycznie trochę za mało....(50 cm w jedną stronę i jeszcze motocykl trzeba owinąć):)))) Może jak będę miał możliwość przymierzę gdzieś czy 1,5 czy może 2....Ale zawsze warto zapytać....
- Lukaszny
- pisarz
- Posty: 365
- Rejestracja: pt 07 wrz 2007, 12:58
- Imię: Łukasz
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Mrągowo
Ja używam łańcucha. Mam 1,5 metrowy - Python Cobra. Głównie używam na terenie własnej posesji - bo mobilność dobrego łańcucha - choćby ze względu na jego wagę - mocno ograniczona.
1,5 w zupełności wystarcza aby złapać trwały element krajobrazu i koło motocykla (w moim przypadku grube przęsło ogrodzenia + tyle koło VFRki).
1,5 w zupełności wystarcza aby złapać trwały element krajobrazu i koło motocykla (w moim przypadku grube przęsło ogrodzenia + tyle koło VFRki).
- ivan
- klepacz
- Posty: 809
- Rejestracja: wt 05 sty 2010, 17:29
- Imię: Mariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Ja mam 1m i jest trochę za krótki. Może chcesz kupić ? 
A tak poważnie to trzeba znaleźć kompromis, żeby łańcuch nie był za długi, bo moim zdaniem im krótszy łańcuch (nie leży na ziemi) tym trudniej go przeciąć. Poza tym, ja spinam łańcuch na tarczy hamulcowej, a więc jak ktoś przetnie łańcuch to ma jeszcze do sforsowania blokadę tarczy.
Podsumowując - bierz 1,5m, myślę że jest najlepszym rozwiązaniem.

A tak poważnie to trzeba znaleźć kompromis, żeby łańcuch nie był za długi, bo moim zdaniem im krótszy łańcuch (nie leży na ziemi) tym trudniej go przeciąć. Poza tym, ja spinam łańcuch na tarczy hamulcowej, a więc jak ktoś przetnie łańcuch to ma jeszcze do sforsowania blokadę tarczy.
Podsumowując - bierz 1,5m, myślę że jest najlepszym rozwiązaniem.
-
- pisarz
- Posty: 466
- Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
- Imię: Adam
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kartuzy
dobra, wygrałeś, disclock lepszy, powiem więcej ten 1,5 m najlepszysensi pisze:220kg (juz bez kol) tak latwo sie na busa nie wrzucia cienki lancuch (mobilny ma byc) to dobre nozyce w minute przecinaja. gdzies na forum byl link do filmu pokazujacy odpornosc roznych lancuchow

[ Dodano: 2010-09-03, 21:14 ]
a myślisz, że złodziej będzie taki głupi i zacznie od łańcucha......ivan pisze:Ja mam 1m i jest trochę za krótki. Może chcesz kupić ?
Poza tym, ja spinam łańcuch na tarczy hamulcowej, a więc jak ktoś przetnie łańcuch to ma jeszcze do sforsowania blokadę tarczy.

Adam
- Damo 88
- klepacz
- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
A może Almax .
http://www.youtube.com/watch?v=Cpf35C7wu6Q
http://www.youtube.com/watch?v=JrOOATrn ... re=related
szczerze oprócz łańcucha przemyśl jak samodzielnie zmodernizować zamek więcej nie podpowiem .
Co do blokowania tarczy z opowiadań .. ''Goście prowadzili motek z deskorolką z przodu
''
Uważajmy na soje Pociechy !
http://www.youtube.com/watch?v=Cpf35C7wu6Q
http://www.youtube.com/watch?v=JrOOATrn ... re=related
szczerze oprócz łańcucha przemyśl jak samodzielnie zmodernizować zamek więcej nie podpowiem .
Co do blokowania tarczy z opowiadań .. ''Goście prowadzili motek z deskorolką z przodu

Uważajmy na soje Pociechy !
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .
- ivan
- klepacz
- Posty: 809
- Rejestracja: wt 05 sty 2010, 17:29
- Imię: Mariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Nie chodzi od czego zacznie, ale dla pierwszego lepszego amatora przecięcie łańcucha jest dużo łatwiejsze od sforsowania porządnej kłódki. Aby przeciąć dowolny łańcuch wystarczą porządne nożyce z długimi ramionami i trochę siły.Kolega_PL pisze: a myślisz, że złodziej będzie taki głupi i zacznie od łańcucha......
- MC_Hammer
- ostry klepacz
- Posty: 2124
- Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
- Imię: Maciej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
Wszystkie zabezpieczenia są jedynie dla naszego lepszego samopoczucia 
Jeśli "ktoś" się uprze to i tak sprzęta podprowadzi a jak uzna, że nie chcę mu się np. łomu dźwigać to grzecznie poczeka na właściciela z kluczykami.
Więc o wszystkio co piszecie odnosi się jedynie do pierwszego lepszego złodzieja, który jak zobaczy, że pojazd jest zabezpieczony to sobie pójdzie poszukać innego.
Druga storna medalu jest taka, że po złości bez względu na jakiekolwiek zabezpieczenia można sprzęta zwyczajnie przewrócić
Więc proponowałbym zabezpieczenie na tarcze na codzień, a łańcuch zostawiać przypięty do słupa, tam gdzie moto nocuje i po problemie z mobilnością dwu metrowego zabezpieczenia.
To tak moim skromnym zdaniem

Jeśli "ktoś" się uprze to i tak sprzęta podprowadzi a jak uzna, że nie chcę mu się np. łomu dźwigać to grzecznie poczeka na właściciela z kluczykami.
Więc o wszystkio co piszecie odnosi się jedynie do pierwszego lepszego złodzieja, który jak zobaczy, że pojazd jest zabezpieczony to sobie pójdzie poszukać innego.
Druga storna medalu jest taka, że po złości bez względu na jakiekolwiek zabezpieczenia można sprzęta zwyczajnie przewrócić

Więc proponowałbym zabezpieczenie na tarcze na codzień, a łańcuch zostawiać przypięty do słupa, tam gdzie moto nocuje i po problemie z mobilnością dwu metrowego zabezpieczenia.
To tak moim skromnym zdaniem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości