elco pisze:Na sztywnosc wahacza ta konstrukcja takze nie bedzie miala wiekszego wplywu
jak już wyżej moi przedmówcy mówili ten wieszak na bieliznę nie ma nic w spólnego ze zwiększeniem sztywności wahacza, bo i po co??? Firma, która została tutaj pokazana (nie wiem czy ktoś czytał opis produktu oraz HOME firmy) zajmuje się "bespoke" czyli "item custom-made to the buyer's specification" customizacją pod potrzeby klienta. Produkt ten nie ma na celu zwiększenia sztywności wahacza a jedynie zwiększyć jego walory estetyczne.

Co do propozycji przyspawania poręczy do ProArm'a to też nie za specjalny pomysł

Aby poprawnie pospawać aluminium trzeba mieć odpowiedni sprzęt a najlepiej to wanne do odtłuszczenia elementu spawanego, pieca aby wstępnie podgżać oba elementy na całej płaszczyźnie, a następnie po przyspawaniu wyżażyć cały wahacz aby punkty łaczenia nie straciły na wytrzymałości. Wahacz to odlew a nie konstrukcja spwana czy skręcana. Jeżeli chcemy to zrobić w przydrożnym garażu to aluminium, z którego jest wykonany wahacz w miejscach spawania zrobi się miękki i łamliwy, a ponadto zwiększamy barjerką masę nieresorowaną motocykla
